Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 592 968
  • 68 302

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
IS: Nyt puhuu Helena Koivu – ”Olen ilman rahaa, kotia ja lapsia”

Toivottavasti kaikki jääkiekkoilijat ottavat avioehdon, niin ei pääse eksät liikaa osingoille. Tuollekin Mikko antanut kohta miljoonaan, kuten avioehdossa luki. Silti on rahat loppu ja köyhyys ja katu odottavat :( voi vitsi.
No eihän se miljoona ole yhtään mitään, normaalin yh-äidin luottokorttilaskutkin kun on vuoden aikana semmoset 300 000. Ja sekin on varmaan summa jonka avulla on just ja just vyötä kiristämällä ja nälkää näkemällä selvitty. Helena on kuitenkin jopa kouluruokalaskut maksanut, ne on varmaan useita miljoonia nekin per lapsi. Varmaan. En tiedä kun laskelmat on tehnyt Mikon lakimiehet, itse Helena ei ole koskaan eläessään ilmeisesti joutunut minkään asian hintaa miettimään.

Kauhea on kohtalo Helenalla.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No olihan siitä jo täällä.

Pitäiskö järjestää keräys Helena Koivulle?
Hyvä idea! Jos osallistutaan vaikka vain jollain pikkusummalla, niinku vaikka 700 000 eurolla per naama, ja jos meitä nyt saatais vaikka kymmenenkin osallistumaan, niin sehän olisi 600 miljardia, kai, en oo varma kun tätä ei oo Mikon lakimiehet vielä laskeneet. 600 miljardilla varmasti saisi talon ja lapsien kouluruokamaksut ainakin parin vuoden ajan maksettua.

Nyt minä täällä vain kauhuissani odotan että koska se auto tulee hakemaan minut lentokoneella Suomeen, eihän minulla ole edes luottokorttiani enää jolla voisin lentokentältä ostaa itselleni matkavaatteet ja lapsilleni tuliaiset, kyllä niihin varmaan joku 400 000 menisi kuitenkin ja ei Mikko enää anna minun käyttää luottokorttia. Mistä minä nyt sen 900 000 euroa saan edes?

Käytännössä minua kidutetaan ja pidetään epäinhimillisissä oloissa, ja vain koska aloin kitisemään siitä että Mikko ja Cindy vähän kävivät poreammeessa kahdestaan.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hyvä idea! Jos osallistutaan vaikka vain jollain pikkusummalla, niinku vaikka 700 000 eurolla per naama, ja jos meitä nyt saatais vaikka kymmenenkin osallistumaan, niin sehän olisi 600 miljardia, kai, en oo varma kun tätä ei oo Mikon lakimiehet vielä laskeneet. 600 miljardilla varmasti saisi talon ja lapsien kouluruokamaksut ainakin parin vuoden ajan maksettua.

Nyt minä täällä vain kauhuissani odotan että koska se auto tulee hakemaan minut lentokoneella Suomeen, eihän minulla ole edes luottokorttiani enää jolla voisin lentokentältä ostaa itselleni matkavaatteet ja lapsilleni tuliaiset, kyllä niihin varmaan joku 400 000 menisi kuitenkin ja ei Mikko enää anna minun käyttää luottokorttia. Mistä minä nyt sen 900 000 euroa saan edes?

Käytännössä minua kidutetaan ja pidetään epäinhimillisissä oloissa, ja vain koska aloin kitisemään siitä että Mikko ja Cindy vähän kävivät poreammeessa kahdestaan.

Minä olen Helena Koivu enkä ole poreamme, vaikka Mikko niin luulikin. Minä olen palju.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jälleen kerran minulle ehdotettiin työkkärin Urapolun toimesta, että voisin muuttaa Helsingistä jonnekin muualle ja aloittaa uuden elämän jossain toisessa kaupungissa. Ajatus tuntuu houkuttelevan koko ajan enemmän ja enemmän, sillä olen miettinyt tuota jo vuosien ajan. Minuahan ei tänne oikeastaan sido mikään, paitsi ehkä tuo myöhemmin tässä kuussa alkava iltalukio. Olen rajannut vaihtoehdot muutamaan kaupunkiin eli Turkuun, Espooseen, Naantaliin, Saloon sekä Poriin. Yhdistävä tekijä kaikissa on meren läheisyys sekä läntinen sijainti.

Duke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Oulun Kärpät, ManU, AC Oulu
Mistä löytyy Jatkoajan hiihtoharrastus-ketju? Haulla löytyi äkkiä vain kilpahiihtojuttuja. Pitäisi 25 vuoden tauon jälkeen päästä nurisemaan miten hiihto on paskaa, kelit on paskoja, ladut on paskassa kunnossa, luistelutekniikan salat ei aukene sitten millään ja kaikilla muilla on paremmat välineet.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Mistä löytyy Jatkoajan hiihtoharrastus-ketju?
Ehkä suosikkiketjuni (Jukola-ketjun ohella) koko palstalla:

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Ei huonosti Postilta. Vuorokaudessa paketti Vantaalta Ouluun kotiintuotuna. Pitänee tässä käydä antamassa positiivista palautetta nopeasta toimituksesta firman sivuilla.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei huonosti Postilta. Vuorokaudessa paketti Vantaalta Ouluun kotiintuotuna. Pitänee tässä käydä antamassa positiivista palautetta nopeasta toimituksesta firman sivuilla.
Toisaalta Helsingissä kirjeen lähettäminen esimerkiksi Herttoniemestä Kontulaan voi pahimmillaan viedä viikkoja. Noh, joskus Postikin onnistuu yllättämään positiivisesti, joten kaiketi tässä on onnittelut paikallaan.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Toisaalta Helsingissä kirjeen lähettäminen esimerkiksi Herttoniemestä Kontulaan voi pahimmillaan viedä viikkoja. Noh, joskus Postikin onnistuu yllättämään positiivisesti, joten kaiketi tässä on onnittelut paikallaan.
Myönnetään, että ajattelin saavani kyseisen paketin vasta loppuviikosta tai ens viikon alusta, mutta kerrankin kävi näin.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Aurinko paistaa ja rokkikone soi.

En oikein tiedä. Kuukauden päästä ollaan Popedan vikalla keikalla riehumassa ja taas tulee yksi aikakausi päätökseen joka koskee tätä omaa elämää.

Viime vuosina on lähtenyt todella kovia nimiä ja itselleni tärkeitä henkilöitä ja tuo touhu tulee vaan kiihtymään seuraavien vuosien aikana.

Sitä on vain kuolevainen, kerran täällä. On tää välillä aika hassua touhua. Nuori ja kaunis.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Eetu Moksunen. RuoSkan kasvatti. Lukossa junnuna, Pelicansissa lähes aikuisena, ylimmillään Suomi-Sarjaa.

Vähintään mielenkiintoinen hänen kiekkoura.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Eetu Moksunen. RuoSkan kasvatti. Lukossa junnuna, Pelicansissa lähes aikuisena, ylimmillään Suomi-Sarjaa.

Vähintään mielenkiintoinen hänen kiekkoura.

Ukrainan pääsarjaan meno, on hieno asia,

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Pitäisiköhän nuo lapset herättää aamupalalle ennen kuin lähden Raumalle. Ilmeisesti ovat taas loman (siis sen että ovat isän luona) kunniaksi pelailleet jotain aamuun asti.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pitäisiköhän nuo lapset herättää aamupalalle ennen kuin lähden Raumalle. Ilmeisesti ovat taas loman (siis sen että ovat isän luona) kunniaksi pelailleet jotain aamuun asti.
Ota käyttöön inttiherätykset ja saat osaksesi lastesi täydellisen rakkauden. Vielä vuosien päästäkin he tulevat muistelemaan niitä kaiholla. "Oli se meidän isi sitten hassu ja kiva, kun herätti meidät kesälomallakin aamukuudelta."

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En nyt keksinyt parempaakaan ketjua, niin pistetään tänne

Karma is a bitch

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy