Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 350 549
  • 66 874

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minua nauratti ihan vitusti, kun Faith No More - Liam Gallagher -lipusta tarjottiin ilmainen sisäänpääsy jonnekin Radio Nova -festareille, jotka Black Eyed Peas skippasi.

Black Eyed Peasia olisin jaksanut ehkä raahautua ilmaiseksi katsomaan, koska joskus takavuosina Barcan peleissä soitettiin ahkerasti sitä I Gotta Feeling -biisiä. Se on ihan kiva biisi. Siihen kytkeytyy onnellinen muisto vuoden 2011 keväästä, kun olin Barcelonassa. Camp Noulla tuo raikasi mukavasti.

Mutta eihän tuonne päin jaksa nyt persettään liikauttaa. Varsinkin kun peruutuksia voi tulla ihan viime hetkellä, se on tullut Suomessa tavaksi.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarina jatkuu. Nyt niin Faith No Moren kuin Fogertyn lipun säilyttämisestä saa päivälipun joko Radio Nova tai Tapiola Festivaaleille.
Perjantaina ois Monroe ja lauantaina Alanko, siinäpä ne kiinnostavat esiintyjät Tapiolassa olisi. Jotenkijn alkaisi kiinnostaa palauttaa kovaonniset Faith No More liput ennenkuin Keskinen vie firmansa konkurssiin... Lieneekö palautus tässä vaiheessa mahdollista?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Aika isot hintaerot Tallinnan hotellireissuissa. Sama matka (1 yö Viru hotellissa heinäkuun alussa) olisi Tallinkilla maksanut 240e kun Eckeröllä maksoi 166e (viikkari jossain tuossa puolivälissä). Ostin Eckerön kautta reissun.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perjantaina ois Monroe ja lauantaina Alanko, siinäpä ne kiinnostavat esiintyjät Tapiolassa olisi. Jotenkijn alkaisi kiinnostaa palauttaa kovaonniset Faith No More liput ennenkuin Keskinen vie firmansa konkurssiin... Lieneekö palautus tässä vaiheessa mahdollista?
Maaliskuussa tulleessa "siirtyy kesään 2024" ilmoituksessa lukee, että olisi pitänyt palauttaa 3.4.2023 mennessä eli ei varmaan pysty - hyvityskeikan muuttuminen tuskin tuota muuttaa. EIköhän noille rahoille voi heittää pian hyvästit, mutta näkipä sentään Duran Duranin ja ehkä pari keikkaa jollain bulkkifestarilla...
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maaliskuussa tulleessa "siirtyy kesään 2024" ilmoituksessa lukee, että olisi pitänyt palauttaa 3.4.2023 mennessä eli ei varmaan pysty - hyvityskeikan muuttuminen tuskin tuota muuttaa. EIköhän noille rahoille voi heittää pian hyvästit, mutta näkipä sentään Duran Duranin ja ehkä pari keikkaa jollain bulkkifestarilla...
Noin se varmaan menee. Me ei käytetty edes tuota Duran Duran optoita, kun ei niin hirveesti kiinnostanut
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Blondi tuli taloon. Kolmannet "treffit" päättyivät siihen että hän muutti tänne. Eka tapaaminen kesti 4 päivää, toinen 5 ja kolmannesta tulikin sitten toistaiseksi voimassa oleva.
Miks mulle tuli Kummeli-sketsi mieleen? - "Voinko mä muuttaa sun luokse asumaan?"
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Pitääkö nyt onnitella vai esittää surunvalittelut?
Molemmat käy.
Miks mulle tuli Kummeli-sketsi mieleen? - "Voinko mä muuttaa sun luokse asumaan?"
Tositarina: Hänen ensimmäiset sanansa minulle olivat "Voinks mä tulla sun luokse yöks?". Tämä siis baarissa joskus puolen yön aikaan pari kuukautta sitten.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos olisin mökkeilijä, niin tuollainen 10–20 kilsaa olisi hyvä matka ”kaupunkikodin” ja mökin välillä. Siis että mökki olisi tyyliin jossain Espoon rannoilla/saarilla.

Skidinä piti raahautua lähes 600 kilometrin päähän mökille ja ei sellaisessa ole mitään järkeä. En tosin ole koskaan viihtynyt maaseudulla tai kunnolla edes Helsingin keskustan ulkopuolisilla ”puutarha”-asuinalueilla. Lenkit Seurasaaressa jne. riittää niiden positiivisten puolien saamiseen.

Intissä tosin viihdyin paremmin metsässä kuin kasarmilla mutta siihen tietysti liittyi se sodan leikkiminen porukalla yms. extreme-matkailumeininki, jota siviilissä on vähän vaikea luoda.
 
Viimeksi muokattu:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos olisin mökkeilijä, niin tuollainen 10–20 kilsaa olisi hyvä matka ”kaupunkikodin” ja mökin välillä. Siis että mökki olisi tyyliin jossain Espoon rannoilla/saarilla.

Skidinä piti raahautua lähes 600 kilometrin päähän mökille ja ei sellaisessa ole mitään järkeä. En tosin ole koskaan viihtynyt maaseudulla tai kunnolla edes Helsingin keskustan ulkopuolisilla ”puutarha”-asuinalueilla. Lenkit Seurasaaressa jne. riittää niiden positiivisten puolien saamiseen.

Olen siitä onnellisessa asemassa, että mökiltä on matkaa lähimpään Prismaan 10 kilometriä, mutta silti mökki on maalla.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Grillattu ruoka oli hyvää, hyttysmyrkky toimi hetken, kyykäärme, annamme toistemme tallustella tellusta ilman rähinöitä.
Noh, en lähtisi kyy- tai muidenkaan käärmeiden liikettä luonnehtimaan tallustelemiseksi, mutta asia kyllä tuli selväksi. Ja hyvä niin, sillä käärmeet ovat osa tätä luontoamme siinä kuin vaikka sinivuokkokin.

Btw - aikoinaan maalaistalojen navetoissa eleli kyitä, joita ruokittiin vastalypsetyllä lehmänmaidolla, kun ne pitivät tehokkaasti jyrsijät kurissa.
 

Glove

Jäsen
Intissä tosin viihdyin paremmin metsässä kuin kasarmilla mutta siihen tietysti liittyi se sodan leikkiminen porukalla yms. extreme-matkailumeininki, jota siviilissä on vähän vaikea luoda.
Joo, metsässä oli mukavaa. Koska oli tekemistä. Kassullahan oli vaan kiire odottamaan jotakin. Leireillä oli toimintaa ja loppuajan sai nukkua. Tykillä ampumisessa oli vaan se huono puoli, ettei koskaan nähnyt mihin ampui. Murkulaa vaan taivaalle ja sitten tulenjohto kertoi osuiko vai menikö ohi. Yhden ainoan kerran näin maalialueelta nousevan savun ja pölyn. Tuliasema oli jonkun vaaran päällä Rovajärvellä ja näkyvyys oli hyvä. Lisäksi suurin keskitys mitä olin ampumassa. Kuudella heittimellä 120 rakettia kymmeneen sekuntiin. Sinällään meni koulutus hukkaan kun kalusto ei ole enää Suomessa käytössä, pitäisi lähteä Ukrainaan jos haluaisi vielä BM-21 Gradilla ampua. Suomeksi siis 122 RakH 76.
 

redpecka

Jäsen
Kun polkee ohi maatilojen savusaunojen tuoksun nääntymäisillään ja epätoivoisena. Kesäkuussa Suomessa. Jonnekin se telttakin vielä tulee istutettua siinä tunnin sisällä ennen auringonlaskua.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Murkulaa vaan taivaalle ja sitten tulenjohto kertoi osuiko vai menikö ohi.

Sinällään meni koulutus hukkaan kun kalusto ei ole enää Suomessa käytössä, pitäisi lähteä Ukrainaan jos haluaisi vielä BM-21 Gradilla ampua.

Kai ne uudetkin vehkeet toimii niin, että piippu vastustajan suntaan ja tulta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minkä ikäisenä te muuten saitte ekat tekarit? Mä vasta kolmekymppisenä kun pitkään viivyttelin. Tosin en ole käyttänyt sen jälkeen kun kävelin hammaslääkäristä ulos. On tästä yli kymmenen vuotta.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Minkä ikäisenä te muuten saitte ekat tekarit? Mä vasta kolmekymppisenä kun pitkään viivyttelin. Tosin en ole käyttänyt sen jälkeen kun kävelin hammaslääkäristä ulos. On tästä yli kymmenen vuotta.
Eikö sulla ole siis enää hampaita ollenkaan? No ei ihme, että toi sun ruokavalio kuulostaa olevan hyvin nestepainotteinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös