Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 343 639
  • 66 863

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Heräsin yöllä kun varpaankynsiäni lakattiin. Kysyin että merkkaatko reviiriä. Sanoi että joo, jotkut naisetkin niin tekevät.
...ja seuraavana tatuointi...
Pidähän varasi ja pitkät kalsarit jalassa öisin(kin), ettei tule omistuskirjoituksia varteen...
En oo tosin moisesta kuullut saati kokenut, mutta jotkut naiset saattavat tehdä niinkin, kun oikein omistuttaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olisin halunnut kasvattaa kunnon parran heinäkuuksi, mutta alkoi iho kutittamaan niin pahasti suunnilleen sentin pituisen sängen alla, että oli pakko ajaa pois. Vittu. Heinäkuussa ostan kyllä partaöljyä ja annan parran kasvaa oikein kunnolla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pantera nähty. Nyt voin kuolla onnellisena.
Oliko mukava matka aikakoneella, vai kestikö muuten vaan tämän asian kertominen tänne näin pitkään? KJEH KJEH KJEH.

No ei vaan, kuulemma ollut kova keikka. Eiköhän tuo ole lähintä sitä "oikeaa" Panteraa mitä voi olla, joten suottapa tuosta viisastelemaan. Ne jotka tykkää niin hyvä, ja jos ei tykkää niin se on heidän asiansa.
 

otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
لօҟҽɾìէ
Hitsi että olen ylpeä pienestä firmasta jossa tällä hetkellä työskentelen. Yhteiskuntavastuuta on kannettu muidenkin edestä mm. palkkaamalla alle 15-vuotiaita kesähessuja, vaikka todellisuudessa heidän panos firman kannalta on hieman tappiollinen. Kuitenkin työntää näitä nuoria elämässään eteen päin ja saavat kosketuksen työelämään hyvissä ajoin.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vihdoin kesän tuntua, paskan kevään ja alkukesän jälkeen. Aamulla rantaan kiviä siirteleen ja sitten ehkä purkuhommia. Ai ai, kun olis koko kesä vapaata. Työnteko ikävästi haittaa harrastuksia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Varmaan haluatte nähdä taas minun söpöt varpaat... Mustina. Mies tiputti kiven vahingossa jalalleni ulkohommissa. Yksi varvas otti enemmän osumaa kuin muut. Ei onneksi ole kovin kipeä...

Edit. Tiedän ettei varpaani ole söpöt vaan isot ja harottavat. Äitini kutsuu niitä "mikki-hiiriksi". Mieheni mielestä ne sopii 42 koipiini ihan hyvin... Kai se jalka juuri niiden varpaiden takia on niin iso (naisen jalaksi).
 

Liitteet

  • IMG_20230609_201340_HDR.jpg
    IMG_20230609_201340_HDR.jpg
    386,7 KB · kertaa luettu: 61
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Elämä on kyllä ihanaa joskus. Vaikka palstaveljen kanssa puhelimessa jutellessa unohdinkin että olen grillaamassa ja tuli liian kypsiä lihoja.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eilen tuli oltua Annika Eklundin keikalla eräässä hämeenlinnalaisessa pubissa. Menin paikalle kun halusin jotain toimintaa perjantai-iltaani, Eklundilla muutamia hyviä kappaleita kuten Shanghain valot ja pääsylippu nyt ei ihan hirveän paljon maksanut vaan vain 15 euroa.

Valitettavasti vain hirveän moni muu ei paikalle tullut vaan yleisömäärä jäi melko pieneksi. Enkä tiedä kuinka moni katsojistakaan oli varta vasten tullut pubiin keikan vuoksi ja kuinka moni tullut muun syyn takia. Eklund ei välttämättä enää niin hyvin vedä porukkaa eikä nyt vetänytkään.

Mutta kyllä minä tykkäsin tuostakin keikasta. Niin kuin sanoin niin Annika Eklundilla muutamia hyviä kappaleita joita oli mukava kuulla. Ja kyllä livemusaa on lähes aina kiva kuunnella. Ihan hyvä fiilis jäi keikasta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Satakunnan Kansa julkaisi tänään jutun 42-vuotiaasta naisesta, joka ei ollut koskaan eläissään käynyt Helsingissä (on siis suomalainen ja koko ikänsä Suomessa asunut, koska ei ole myöskään koskaan käynyt ulkomailla). Ja jutussa sitten seurattiin sitä kun hän nyt ensimmäisen kerran meni käymään..

Pisti jotenkin miettimään, että enkös minä itse taas ole aika hyvin kiertänyt. Ja tosiaan jos otetaan tuosta vaikka Suomen 15 suurinta kaupunkia, niin joukossa on vain yksi missä en ole koskaan eläissäni käynyt: Oulu. Samoin kun tarkistin, niin Suomessa on vain yksi maakunta jonka alueella en ole koskaan käynyt: Kainuu
Lieksassa eli vielä 90-luvulla yksi vanha patu jonka enoni tunsi, oli varmaan syntynyt joskus vuoden 1910 paikkeilla. Se oli käynyt kerran ulkomailla eli idässä, ”pyssy kädessä kun pakottivat”. Sodan jälkeen oli vieraillut kertaalleen 100 km päässä Joensuussa ”mutta saman tien käännyin takaisin kun en viihtynyt”. Ei kaikkia kiinnosta matkailu, ja miksi pitäisi. Ilmeisesti tuo turha ees taas sinkoilu ei tee planeetalle hyvää. Lentäen etenkään. Kyllä minäkin saastutan, mutta lentokoneessa olin viimeksi 1988 eli ehkä lentelemättömyyteni kompensoi vähempiä päästöjäni hitusen.

Joka toiselle kuoppaa kaivaa... joka toiselle ei...
Se parhaiten nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lieksassa eli vielä 90-luvulla yksi vanha patu jonka enoni tunsi, oli varmaan syntynyt joskus vuoden 1910 paikkeilla. Se oli käynyt kerran ulkomailla eli idässä, ”pyssy kädessä kun pakottivat”. Sodan jälkeen oli vieraillut kertaalleen 100 km päässä Joensuussa ”mutta saman tien käännyin takaisin kun en viihtynyt”. Ei kaikkia kiinnosta matkailu, ja miksi pitäisi. Ilmeisesti tuo turha ees taas sinkoilu ei tee planeetalle hyvää. Lentäen etenkään. Kyllä minäkin saastutan, mutta lentokoneessa olin viimeksi 1988 eli ehkä lentelemättömyyteni kompensoi vähempiä päästöjäni hitusen.


Se parhaiten nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa.

Kaverini, Mikko Niskasen serkku kertoi aikoinaan isästään, joka kerran yritti käydä ulkomailla. Tuli kuulemma liikaa metalllitavaraa niskaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kaverini, Mikko Niskasen serkku kertoi aikoinaan isästään, joka kerran yritti käydä ulkomailla. Tuli kuulemma liikaa metalllitavaraa niskaan.
Yksi äitini nuoruuden ajan parhaimmista kavereista oli Mikko Niskasen tytär, jonka kanssa hän oli vuosikymmenien ajan tekemisissä. Kyllä on pieni maailma.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Yksi äitini nuoruuden ajan parhaimmista kavereista oli Mikko Niskasen tytär, jonka kanssa hän oli vuosikymmenien ajan tekemisissä. Kyllä on pieni maailma.
Mie en tunne montaakaan Niskasta. Useimmat tunnen naamasta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä täytyisi piirtää jonkinlainen kaavakuva, mutta koitetaan.

Tammikuussa 2020 ostin lipun The Boomtown Ratsin konserttiin. Hieman irrallinen tapahtuma seuraavaksi tuleviin, mutta odottakaa.... kaikki selkiytyy, ainakin jotenkin.

Kesäksi 2022 hankin liput Faith No Moren ja John Fogertyn konsertteihin, jotka molemmat siirtyivät ainakin vuoteen 2024. Nuo ovat molemmat edelleen odottamassa käyttöä, mutta en pidättele hengitystäni liikaa. Hyvitykseksi olisi ensin päässyt siille mille lie punkfestivaalille (Faith No More) ja Duran Duraniin (John Fogerty), mutta sekin peruuntui, joten molemmilla pääsi katsomaan Duran Durania. Olin siellä.

Kesäksi 2023 hankin lipun Liam Gallagherin ynnä muiden konserttiin - koska se tuli jokseenkin samaan myyntiin, kun tuo moneen kertaan siirretty Boomtown Rats lopulta peruuntui lopullisesti, hankin sellaisen Golden Shower runkkurinki-paikan, vaikka vihaan systeemiä, mutta kun palautuslahjakortti kattoi vähintään erotuksen. John Fogerty ja Faith No More siirtyi edelleen - jos ne liput piti edelleen, niin olisi päässyt tuonne Liam Gallagherin konserttiin. Tänään tuli molemmista "sori ei voi mitään" meili.

Homman lopputulemana olen siis käynyt Duran Duranin konsertissa kaatosateessa. Tarina kyllä haarautuu vielä sivupoluillekin, sillä otin tuosta Gallagher-palautuksestakin lahjakortin, joka on suurimmaksi osaksi käyttämättä. Ismo Alangon, jonka piti esiintyä tuolla, Tavastian keikalle hankin kyllä jo lipun.

Mikähän promoottori noita kaikkia yhdistää (paitsi viimeiseksi mainittua Ismon Tavastiaa)?
Tarina jatkuu. Nyt niin Faith No Moren kuin Fogertyn lipun säilyttämisestä saa päivälipun joko Radio Nova tai Tapiola Festivaaleille. Ei nyt ihan mahdotonta kiinnostusta kumpaakaan kohtaan ja muille päiville paitsi Tapiolan perjantaille on jo kalenterissa täyttä, niin tuli sitten otettua sinne päivälippu. Ei ole lomapäivä, niin tietysti minun tuurillani kaikki jokseenkin kiinnostavat esiintyvät joskus alkuiltapäivästä.

Kyllä tästä täytyy kohta oikeasti piirtää joku vuokaavio...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös