Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 347 832
  • 66 869

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä tuo tieto Mikko Rantasen liittymisestä Leijonien MM-ryhmään sytytti kiinnostuksen MM-kisoja kohtaan liekkeihin. Ja olenkin tänään jonkin verran katsellut YouTube-videoita niiden MM-finaalien ratkaisuhetkistä jotka Suomi on vienyt nimiinsä ja Suomen mestaruuskeväiden kultajuhlista. Hienoahan noita ikimuistoisia hetkiä on katsella uudelleen ja fiilistellä yhä lisää mestaruuksia.

Ainahan se on mukavaa saada Rantasen Mikon tasoisia tähtipelaajia MM-joukkueen avuksi. Vaikka mitä luin tuolta Suomen MM-ketjusta niin harvoin kuitenkaan ihan tämän tason pelaajia on Leijonien apuna MM-kisoissa ollut. Lisäähän se mielenkiintoa kisoja kohtaan kun saadaan tämän tason pelaaja MM-joukkueeseen. Kiinnostavaa seurata minkälaista jälkeä Rantanen kisoissa saa aikaan.

Vielä kun kävisi hyvin ja myös Lainekin saataisiin joukkueeseen mukaan. Neljä mestaruutta on Suomi voittanut ja minäkin olen kaksissa torijuhlissa ollut mukana. Nämä olivat Helsingissä 2011 ja Tampereella 2022. Vaikka Tampereen juhlat eivät olleetkaan kyllä torilla vaan Hakametsän parkkipaikalla.

Pianhan nuo kisat alkavat. 7 vuorokauden päästä. Sitä ennen vielä fiilistelyä ja edellisten MM-kultakeväiden muistelua ja vaikka vanhojen MM-kisapelien katseluakin ja noin viikon päästä päästään taas katselemaan uusia jännittäviäkin hetkiä. Kohta on taas noin kahdeksi viikoksi seurattavaa ja päivät menevät mukavasti MM-kisoja katselemalla.

Noista kahdesta viikosta vielä nautin ja sitten perinteisesti vähän hiljenee urheilun seuraaminen minulla kesäksi. Vaikka nyt olenkin ajatellut seurata enemmän Veikkausliigaa ja superpesistä kuin aiempina vuosina.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tulipa juteltua pari tuntia pääni sisäisten äänien kanssa. Siinä vasta on hienoja miehiä ja oikeita veijareita! En masturboinut, mutta mietin kyllä kenelle pitäisi antaa Teksti-TV -raatimme pleijarifloppipalkinto, ja mietin äsken sitäkin minkähän perkeleen epäsikiön mukaan olemme raatimme kesken sen palkinnon nimenneet, mutta en muista enkä jaksa etsiäkään. Sehän on vähän niinku masterointia, eikö vain?

Mastodonttoilu. Mathias Maxelli. Joo se se oli.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tulipas näin sokeana katseltua salaa, kun palstatoveri masturboi 45 minuuttia.

En pysty antamaan näkemystäni asiasta.
Näitkö asiassa kuitenkaan mitään väärää?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
May The 4th Be With You.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joku on taas pannut mulkun mun väritystehtävään... ;-)
 

Liitteet

  • Screenshot_20230504-202704~2.png
    Screenshot_20230504-202704~2.png
    128,6 KB · kertaa luettu: 70

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Meinasin jo mennä nukkumaan, mutta huomasin, että ysiltä alkaa Emmanuelle 2 ja naiseni ei ole tänään täällä yötä.
Kuinkahan monta kertaa nuo Emmanuelle -leffat ovat pyörineet telkassa viimeisen parin kolmen vuoden aikana? Jotenkin tuntuu siltä, että suunnilleen kolmen tai neljän kuukauden välein joku Emmanuelle on telkassa. Noh, huvinsa kullakin. Minä katselen Charadea ja Audrey Hepburnia.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kuinkahan monta kertaa nuo Emmanuelle -leffat ovat pyörineet telkassa viimeisen parin kolmen vuoden aikana? Jotenkin tuntuu siltä, että suunnilleen kolmen tai neljän kuukauden välein joku Emmanuelle on telkassa. Noh, huvinsa kullakin. Minä katselen Charadea ja Audrey Hepburnia.
Joo, olinkin juuri tämän Emmanuellen nähnyt tässä muutama kuukausi sitten. Lopetin kyttäämisen.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tapatteks te yleensä ne vai jätätteks te ne henkiin. Ne elukat vessan lattialla. Mä oon hyväsydäminen ihminen. Rauhaa rakastava. Tai en lupaa mitään. Käsi Raamatulla. Tai no just ei ole virsikirjaa ulottuvilla.
Itse en tapa mitään muuta elävää, kuin saamani kalat, jotka otan ruuaksi. Ja kaikki hyttyset, jotka pystyn läpsimään. Joskus jotkut kasvit kuolee kovasta yrityksestä huolimatta. Rikkaruohoja kitken kanssa. Muuten annan elävien elää.


 
Pari viikkoa ollut tissuttelematta arki iltaisin mutta ihan yhtä huonosti tulee nukuttua. Sama se kai palata siihen 8packin tiputteluun, menee aika ainakin joutevammin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Järkytin eilen eukkoa melkoisenmoisesti. Ihan vittuillakseni siivosin päivällä, ostin kukkia ja muutenkin elin kunnolla. Oli akalla yllättynyt ilme, kun loppuiltapäivästä kotiin saapui!
Tunnustitko siis käyneesi vieraissa?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tunnustitko siis käyneesi vieraissa?

Sitä epäiltiin heti, mutta päädyttiin lopputulokseen, ettei kukaan kuitenkaan suostuisi kanssani ellei ole niin hullu kuin epäilijä on. Siihen sitten päälle epäilijältä 5 min. itseironiaa että voi vittu kun oon hullu, tasan ei mee, miksi tämäkin taakka jne. eli normisetti.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Vaihtelevaa tämä Suomen kevätsää. Eilen mökille ajellessa oli matkalla noin 10 lumikuuroa, joista kaksi vähän isompaa myräkkää. Muuten paistoi aurinko. Mökillä oli aamukuudelta maa valkoinen. Ysiltä heräsin uudestaan eikä lumesta tietoakaan paitsi että äsken taas hetken satoi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vaihtelevaa tämä Suomen kevätsää. Eilen mökille ajellessa oli matkalla noin 10 lumikuuroa, joista kaksi vähän isompaa myräkkää. Muuten paistoi aurinko. Mökillä oli aamukuudelta maa valkoinen. Ysiltä heräsin uudestaan eikä lumesta tietoakaan paitsi että äsken taas hetken satoi.
Jos en itse moista näkisi, sanoisin jopa: "Nyt se korkki kiinni!"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös