Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 326 577
  • 66 842

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mä näin tänää leskenlehen tienpientareell ku oli lenkill...
Keväänmerkkejä nämä.
 

Liitteet

  • IMG_20230418_144919_HDR.jpg
    IMG_20230418_144919_HDR.jpg
    536,1 KB · kertaa luettu: 28

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Näköjään tulee himaan tuollainen 36 tuumainen kaareva näyttö. Valitin kun himassa kahdella (läppäri+näyttö) näytöllä tekeminen on joskus hankalaa. Tuon voi siiten jakaa kolmeen eri näyttöön. Läppäri lisäksi. Pitäisi riittää.

Rillit voinee himassa tehden jättää yöpöydälle. Varmaan jäisin aina himaan, mut konttoripäivät on pakollisia.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tilastokeskuksen väki on kyllä sitkeetä porukkaa noissa kyselyjen kyselyssään. Alkuun postissa tuli nivaska jotain lippuja ja lappuja täytettäväksi ja nyt sähköpostissakin oli kuulumiset. Mihinkään en ole kyllä suostunut ENKÄ SUOSTU PERKELE. Seuraavaksi varmaan oven takana.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Alkuun postissa tuli nivaska jotain lippuja ja lappuja täytettäväksi ja nyt sähköpostissakin oli kuulumiset. ----- Seuraavaksi varmaan oven takana.
Ei kun sitten soitetaan. Jos ei löydetä numeroa (koska on salainen) niin soitetaan samassa taloudessa asuville ihmisille (joiden numero ei ollut siis salainen) ja pyydetään että kertovat kyselyyn arvotun ihmisen (salaisen) puhelimennumeron... Ja voihan sieltä tekstiviestiäkin tulla aiheeseen liittyen jos ei puhelimeen vastata.
Sitkeitä ovat, perkeleet
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Herra ja rouva punatulkku kävi tänään pihassa. Koko talvena ei ole näkynyt mutta piipahtivat käymään. Harvinaisia vieraita nykyään täällä päin.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Herra ja rouva punatulkku kävi tänään pihassa. Koko talvena ei ole näkynyt mutta piipahtivat käymään. Harvinaisia vieraita nykyään täällä päin.
Tuntuvat nykyään viettävän talvensa turuilla ja kylillä. Helpon ruuan perässä vaiko haluavat vaan kokea uutta ikäänkuin ihmiset. No toisaalta metsään siirtyvät aikanaan.
Täällä en oo bongannu viikkoihin, kun päivittäin näkee talvisin useita
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Canes
Tuli uus koiranpentu perheeseen ja voi helvetti tätä energian määrää mikä näiltä pikku vesseleiltä löytyy. Pentu nukkuu sen vartin jonka jälkeen riehuu kolme tuntia putkeen ja samalla syklillä koko päivä. Eikä muuten ollu ikävä tätä sisäsiistiksi opettamista.
 

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Alan olla niin ruskea, että yksi sävy vielä ja etninen taustani muuttuu.
Minua on baarissa mulkoiltu liivimiehen toimesta vihaisesti ja kysytty että "ootko joku Intialainen".

Kerran myös Suomalainen tarjoilija kysyi englanniksi mitä haluaisin tilata.

Eli samassa veneessä ollaan ja pelko on pers...sä mitä tuleva kesä tuo tullessaan:)

Jospa mahollinen Persujen hallituspaikka ei vaikeuta meidän eloa enenpäänsä;)
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minua on baarissa mulkoiltu liivimiehen toimesta vihaisesti ja kysytty että "ootko joku Intialainen".

Kerran myös Suomalainen tarjoilija kysyi englanniksi mitä haluaisin tilata.

Eli samassa veneessä ollaan ja pelko on pers...sä mitä tuleva kesä tuo tullessaan:)

Jospa mahollinen Persujen hallituspaikka ei vaikeuta meidän eloa enenpäänsä;)

Isääni kysyttiin kauan sitten Jyväskylän ensimmäiseen pizzeriaan töihin. Hän kävi siellä monta kertaa viikossa, koska tuo uusi herkku oli niin hyvää. Isälläni oli tuolloin pitkät lähes mustat hiukset ja ihonsa pigmentti on aika tumma. Luulivat tuosta syystä isääni italialaiseksi ja ajattelivat, että tuon on pakko osata tehdä pizzaa.

Aikaa tästä lienee viitisenkymmentä vuotta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Helvetin hankalaa kirjoittaa cv:tä, kun on niin niukka kokemus monipuolisista työtehtävistä, joista ainoastaan asiakaspalvelu on sellainen, jota tulevassa duunipaikassa tullaan arvostamaan. Lisäksi tuntuu vähän erikoiselta rustata firman nimi paperiin, kun on kuitenkin päättänyt, etten enää pyri yrittäjäksi, vaan tähtäimessä on duunarin arki jossain kaupallisessa alassa.
 

Glove

Jäsen
Helvetin hankalaa kirjoittaa cv:tä, kun on niin niukka kokemus monipuolisista työtehtävistä, joista ainoastaan asiakaspalvelu on sellainen, jota tulevassa duunipaikassa tullaan arvostamaan. Lisäksi tuntuu vähän erikoiselta rustata firman nimi paperiin, kun on kuitenkin päättänyt, etten enää pyri yrittäjäksi, vaan tähtäimessä on duunarin arki jossain kaupallisessa alassa.
CV on mun mielestä vielä kohtalaisen helppo kirjoittaa. Mutta se itse hakemus, vittu se on tuskaa. Yhteenväliin pääsi vähän helpommalla, jos sai netissä täyttää hakemuksen, mutta nykyään niissäkin vaaditaan videota ja ties mitä. Hyi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen katsellut Suuri keramiikkakisa-ohjelmaa. Hienoja hommia siellä tehdään. On jotenkin tullut halu kokeilla savihommia, dreijaamista ja sen sellaista. Hiplata savea ja tuntea sen muoto. Mutta kynnys on suuri aloittaa. En tiedä onko paikallisilla opistolla tuohon kursseja. Täytyy syksyllä tsekata...

 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
CV on mun mielestä vielä kohtalaisen helppo kirjoittaa. Mutta se itse hakemus, vittu se on tuskaa. Yhteenväliin pääsi vähän helpommalla, jos sai netissä täyttää hakemuksen, mutta nykyään niissäkin vaaditaan videota ja ties mitä. Hyi.
Kouluttajani on ihan innoissaan noista videoista ja hokee, että ne ovat tulevaisuus ja haluaisi ilmeisesti, että jokainen tekisi sellaisen. Ehkä ne jollekin sopivat, muttei minulle.
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Tutuille Tappara-faneille on aina mukava antaa källinä lahjakuorissa kärppäkamaa!
 

redpecka

Jäsen
Mukavaa toisinaan laittaa rauhallista bluesia soimaan taustalle vaikken musaa enää normaalisti kuuntelekaan. Tänään päivällä lankesin moiseen. Pitäisi olla vain sitten kunnon tila ja kunnon bassolliset kaiuttimet niin saisi ehkä vielä enemmän irti satunnaisesta pari kertaa vuodessa -sessiosta. Nyt meni vain tietsikan kyljessä seisovilla pikku diskanttikaiuttimilla. Kotielukka tuli kyllä viereen tyynylle fiilistelemään huonosta äänentoistosta huolimatta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Lapsuudessani asuin Oulun eräässä kaupunginosassa, joka oli aluksi rauhallista seutua, mutta nykyään se on jo huonohkossa maineessa. Muutimme sieltä pois, kun olin 8-vuotias. Kysyin joskus aikuisena vanhemmaltani, että mikä oli syy, että sieltä silloin muutimme. Kuulemma alkoi olla levotonta seutua.

Joku viikko sitten tuli Rikospaikka-ohjelman eräs jakso. Aloin sitten googlaamaan, että millähän alueella tuo sekopää Penttilä silloin kasarilla asui. Näköjään oli kuristanut 12-vuotiaan tytön juuri sen kadun varrella olevassa asunnossa, jossa lapsena asuin. Tosin noin 5 kk muuttomme jälkeen tapahtui tuo.

Mutta joo, uskon kyllä että levottomaksi alkoi mennä alueen meininki.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eilen tuli pitkästä aikaa käytyä paikassa (Kakola spa, suosittelen), jossa vaatteita vaihdetaan pukuhuoneessa. Aktiivisesti salilla käydessäni törmäsin liian usein tähän samaan ongelmaan. Kylpylässä oli hyvin rauhallista ja pukuhuoneissa todella hyvin tilaa, niin mikä vittu siinä on, että joidenkin urpojen on pakko änkeä just siihen viereiselle kaapille? Vituttaa todella paljon, kun jonkun ääliön hikinen perse pyörii sentin päässä naamasta eikä osumiltakaan pysty aina välttymään. Eilenkin suihkusta tullessani huomasin jonkun sepän kuivailevan muniaan just mun kaapin viereisellä kaapilla, vaikka tilaa pukkarissa oli todella paljon. Meninkin sitten ottamaan toisen kierroksen suihkussa.
Muuten kyllä toi spa oli kiva synttäriylläri. Vähän ehkä hintava, mutta mukavan hillitty aikuisille suunnattu mesta. Mielellään menee toistekin.
 

ace

Jäsen
Eilen tuli pitkästä aikaa käytyä paikassa (Kakola spa, suosittelen), jossa vaatteita vaihdetaan pukuhuoneessa. Aktiivisesti salilla käydessäni törmäsin liian usein tähän samaan ongelmaan. Kylpylässä oli hyvin rauhallista ja pukuhuoneissa todella hyvin tilaa, niin mikä vittu siinä on, että joidenkin urpojen on pakko änkeä just siihen viereiselle kaapille? Vituttaa todella paljon, kun jonkun ääliön hikinen perse pyörii sentin päässä naamasta eikä osumiltakaan pysty aina välttymään. Eilenkin suihkusta tullessani huomasin jonkun sepän kuivailevan muniaan just mun kaapin viereisellä kaapilla, vaikka tilaa pukkarissa oli todella paljon. Meninkin sitten ottamaan toisen kierroksen suihkussa.
Muuten kyllä toi spa oli kiva synttäriylläri. Vähän ehkä hintava, mutta mukavan hillitty aikuisille suunnattu mesta. Mielellään menee toistekin.
Itse ajattelen tämän ennemminkin luonnonlakina. Varmasti kuvailemisesi kaltaisia urpojakin on, mutta varmasti joku ylempi voima maailmassa vittuilee meille ja nauraa partaansa kun tyhjässä pukkarissa laittaa juuri ne kaksi vierekkäisen kaapin käyttäjää saapumaan/poistumaan samaan aikaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös