Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 340 247
  • 66 858

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Minun on sanottu olevan Kaj Kunnaksen näköinen. Olisin voinut elää ilman tätä tietoa.
Edeltävässä töissä kun olin ja sadesäällä oli sadaviitta ja huppu päällä, niin sanoivat, että näytän sarjamurhaajalta. Olisin pärjännyt ilman tätä tietoa...
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Edeltävässä töissä kun olin ja sadesäällä oli sadaviitta ja huppu päällä, niin sanoivat, että näytän sarjamurhaajalta. Olisin pärjännyt ilman tätä tietoa...
Olenpa kuullut olevani myös kouluampuja, koska käytin nahkatakkia ja iskin rasvaletin. Erittäin imartelevasti sanottu, toki lähinnä naurattaa.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Karalahdeksi joskus 20vee sitten haukkuivat. Näin jälkeenpäin ois senkin voinut ottaa mieltä ylentävänä.
Nyttemmin onneks karva kasvaa muuallakin kun leuassa, niin on haukut vaimenneet.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Olenpa kuullut olevani myös kouluampuja, koska käytin nahkatakkia ja iskin rasvaletin. Erittäin imartelevasti sanottu, toki lähinnä naurattaa.
Onneksi tuosta on päästy eroon kun pääsin sisätöihin ja nykyään sanovat, että oot mukavan tehokas.
 

Glove

Jäsen
Olin kerran eräällä jäähallilla vetämässä junnuille leiriä ja kun sattui siinä taukoa olemaan niin mentiin valmentajakaverin kanssa katsomaan viereisellä kentällä ollutta jalkapallopeliä. Siellä sitten joku kyseli, että eikö minun pitäisi olla Edmontonissa työntämässä kuulaa? Sekoitti minut siis Arsi Harjuun.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Apua vittu
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Minä kuulun YTK:hon, koska ajattelen muita. Niitä, jotka maksavat meidän kuntaihmisten palkat, esimerkiksi siis sinua. Eniten tietysti puolisoani, joka maksaa veroa aika paljon yli kohtuullisuuden rajojen.

Meillä siis kaikki liittoon kuuluvat ovat saman ammattiosaston jäseniä. Edut siihen kuuluvilla on hyviä vaikka jäsenmaksu on 1% liksasta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Holaa! Olen just nyt tavattavissa Tampereen Amadeuksen ikkunapöydässä, joten tulkaa hakeen nimmarit, jos haluutte, vaikken oo ees känässä. :3

PS. Onhan tää nyt ihan sysipaska ”rokkibaari” sikäli, että täällä soi Maroon 5. Mä häpeän.
 

Liitteet

  • AA884AD2-4275-490E-BD8F-34617912AB20.jpeg
    AA884AD2-4275-490E-BD8F-34617912AB20.jpeg
    273 KB · kertaa luettu: 99

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vaahtera-aulio kukkii jo ikkunalaudalla. Eli se on selvinnyt talvisäilytyksestä vierashuoneen ikkunalla (siellä on vähän viileämpi kuin muissa huoneissa). Pitäisi varmaan jo siirtyä raportoimaan juttuja Multasormien-ketjuun... Mutta jotenkin on ollut multasormi-fiilis hakusessa.
 

Liitteet

  • IMG_20220430_173141_HDR.jpg
    IMG_20220430_173141_HDR.jpg
    428,7 KB · kertaa luettu: 33

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
... Pitäisi varmaan jo siirtyä raportoimaan juttuja Multasormien-ketjuun... Mutta jotenkin on ollut multasormi-fiilis hakusessa.
Miten on mahdollista, että minulta on moinen ketju jäänyt kokonaan huomaamatta?!?
Toisaalta, kun tässä huushollissa ovat kaikki niin sisä- kuin ulkokukkiinkin ja kasvariin liittyvät asiat rouvan hallinnassa ja minä olen lähinnä käsikassarana kasvimaan ja kasvarin hoidossa, minulla ei kovin spesifisiä juttuja mainittuun ketjuun tullene, mutta mielenkiinnolla ainakin seuraan...
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Aina välillä kuulee, että jotkut ihmiset kuvittelevat vakuutuksen korvaavan jos Suomeen tulisi sota ja joku pommi tuhoaisi sen 300 000e omakotitalon, josta on pankille vielä 200 000e lainaa jäljellä. Kaikilla vakuutusyhtiöillä löytyy kuitenkin pykälä sotatilanteen varalle ja sieltä tulee selkeästi "ei korvata". Toivottavasti Suomessa ei koskaan jouduta Ukrainan kaltaiseen tilanteeseen.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Itsehhän kun en säätämisestä juurikaan välitä, niin itse sitä vähän tullut aiheutettua. Mutta hyvinhän nuo omalta osalta, kun vuokrasopimuksen nykyiseen sain voimaan uudestaan sekä uuden peruttua eli ei tarvii sitten muuttakkaan, vaikkakin alunperin halusin, huoh. Sähkösopimuksenkin sain takasin voimaan samalla halvalla hinnalla, vaikka olin senkin ehtinyt perua.
Tänään kävin työvaatteet hakemassa uuteen työhön. No saa nähdä palautanko jo huomenna. Kättäpäälle oli etten nolla sopparilla ala, mutta sitä nyt tarjotaan. Isolle bossille koitin soittaa ja viestiä perään, kun kättely kaveri sopivasti aloitti lomat. No arvata tämän melkein saattoi, kun melkosta säätöä ollut yleensäkään saada sopparia tarjolle.
Eipä tässä auta kun ototella kuin poijjan käy.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Naapurin maalle meidän tien viereen on muodostunut melko iso lampi. Siellä pyörii kolme sinisorsaa, kaikki poikia.
Nyt niitä poikasorsia on enää yksi. Mutta sillä onkin tyttöystävä. Siellä ne uiskentelee lammessa peräkanaa... joskus rinnakkain.

Edit. Onkohan kohta sorsavauvoja tulossa?
 
Viimeksi muokattu:

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Iltalehdessä juttua poliitikkojen taksi-ajeluista. Yllättäen joku oli vähän ajeluttanut sukulaisiaan taksilla, ja nyt ihmetellään twitterissä että se olikin kiellettyä. Asia kuitataan sillä, että maksaa matkat takaisin.

Aamupalakohussahan kävi samalla samalla tavalla. Vähän käytettiin verorahoja liikaa, ja kun jäätiin kiinni, niin ostokset maksellaan pois. Homma sillä kuitattu.

Sama jos minä näpistäisin kaupasta jotain, ja jos jäisin kassalla kiinni, niin homma kuitattaisiin sillä että maksan ostokset ja jatkan matkaan.

En sano, että keitään pitäisin tämmöisten porsastelujen takia potkia pihalle duunistaan, mutta jonkinlaista sakkoa tulisi poliitikoille tuosta antaa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Nyt niitä poikasorsia on enää yksi. Mutta sillä onkin tyttöystävä. Siellä ne uiskentelee lammessa peräkanaa... joskus rinnakkain.

Edit. Onkohan kohta sorsavauvoja tulossa?
Epäilemättä on tulossa. Kyllähän se luonto kuulemma tikanpojan puuhun ajaa, niin miksei sitten sorsanpoikaa n... uiskentelemaan...
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sama jos minä näpistäisin kaupasta jotain, ja jos jäisin kassalla kiinni, niin homma kuitattaisiin sillä että maksan ostokset ja jatkan matkaan.
Minusta olisit paremminkin jo kassoista ohi ja joisit niitä juoksukaljojasi kadulla, kun jäisit kiinni. Ei ongelmaa, kunhat lupaat käydä maksamassa kaljat kassalla. Toki voit juoda loppuun.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Epäilemättä on tulossa. Kyllähän se luonto kuulemma tikanpojan puuhun ajaa, niin miksei sitten sorsanpoikaa n... uiskentelemaan...
Kunhan eivät pesää tee tuon lammikon rannalle koska se on pelkkä tulvalampi ja kuivuu kesään mennessä. Mutta vaikuttaa siltä että sorsat käy tuossa lammessa uimassa iltapäivisin muutaman tunnin ja muun ajan viettävät muualla. Mutta kiva niitä sorsia on seurata tuossa oman tien vieressä lammikossa vaikka vieraisilla vaan olisivatkin...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Voihan se sorsa pesiä joskus ihan kuivalla maallakin, mutta jossain vaiheessa se kuitenkin vie poikasensa "vesille", kun pitää opastaa niitä hankkimaan ruokansa.
Me asumme veden äärellä ja joka kesä (so far) on joutsenpariskunta pesinyt läheisessä saaressa. Niitä ja poikasia on sitten hauska kiikaroida välillä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
PS4 on pari kertaa temppuillut sillä tavalla että kun konsolin käynnistää niin siellä ei olevinaan ole levyä sisällä, vaikka se on aina kuitenkin jäänyt sinne edellisen pelikerran osalta. Tähän asti ongelma on ratkennut perinteisellä sulje ja käynnistä uudelleen, mutta saas nähdä kauan tämä jatkuu.

Kannattaakohan jatkossa ottaa aina pelaamisen päätteeksi levy pois sieltä konsolista, vai onko tuolla minkään valtakunnan merkitystä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös