Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 382 273
  • 66 968

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jos vaikka lämmittäis saunan. Saunois, sitten grillailis ja nauttisi pari (holitonta) olutta. Kyllä mökkeily on mukavaa. Huomenna sitten pihahommia, klapejakin olisi tehtävänä.
Voisi sitä grillata ja saunoa huomenna uudelleen. Kun kerran voi.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos vaikka lämmittäis saunan. Saunois, sitten grillailis ja nauttisi pari (holitonta) olutta. Kyllä mökkeily on mukavaa. Huomenna sitten pihahommia, klapejakin olisi tehtävänä.
Voisi sitä grillata ja saunoa huomenna uudelleen. Kun kerran voi.
Nyt on asenne rock. Pirusti hommia, mutta tehdään, mitä viitsitään. Tai ehditään.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ostimme viime vuonna ulkokalusteita - tuolit á 55€. Myöhemmin kesällä, elokuussa samoja tuoleja myytiin 30% alennuksella. Oliko hinta alle 40€? Ei ollut, kuten arvasittekin, koska OVH oli yhtäkkiä jotain 69€ ja alennuksen jälkeen n. 49€.

Tänään näitä samoja tuoleja myydään edulliseen 89,90€ hintaan.

Voittajafiilis - koska nuo tuolit ovat nykyiseen käyttöön ja tarpeeseen erittäin oivalliset. Odotan, että loppukesästä alennus on vähintään 50%, jotta ostaisin.

Kirjoitin, koska oli pakko.
 

Glove

Jäsen
Ostimme viime vuonna ulkokalusteita - tuolit á 55€. Myöhemmin kesällä, elokuussa samoja tuoleja myytiin 30% alennuksella. Oliko hinta alle 40€? Ei ollut, kuten arvasittekin, koska OVH oli yhtäkkiä jotain 69€ ja alennuksen jälkeen n. 49€.

Tänään näitä samoja tuoleja myydään edulliseen 89,90€ hintaan.

Voittajafiilis - koska nuo tuolit ovat nykyiseen käyttöön ja tarpeeseen erittäin oivalliset. Odotan, että loppukesästä alennus on vähintään 50%, jotta ostaisin.

Kirjoitin, koska oli pakko.
Olit ihan selvästikin kaukaa viisas.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Perskeles, piti puuhommia taas tehdä. No ei tarvitse, vettä sataa, sellainen kermaperse oon, etten viitti itteeni kastella ja vilustuttaa noissa hommissa. No, juuaan kalijaa sitten. Onhan sekin jotain. Kai.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Paranoidista skitsofreniasta kärsivällä äidilläni on tapana puhua yhteen menoon toistakymmentä minuuttia ja saada itsensä puhuessaan hysteeriseen tilaan, joka vain pahenee, sanoo hänelle sitten mitä tahansa. Toisinaan hänen kohtauksensa saattavat kestää neljäkin tuntia yhteen menoon ja noiden aikana häneen on mahdotonta saada minkäänlaista kontaktia. Vittu, että tuo sekoilu on saanut henkisen vireyteni täysin nolliksi.

Jos teen hänestä ilmoituksen Maisan kautta nimettömänä, niin kuinka hyvin tuo nimettömyys säilyy jatkossa? Olen tehnyt hänestä muistaakseni kolme tai neljä ilmoitusta viimeisen kolmen vuoden aikana, joista kuulen yhä edelleen hänen kauttaan, sillä lekurit olivat ilmoittaneet hänelle, että minä olin tehnyt hänestä kyseiset ilmoitukset. Minä olen kuulemma se paranoidi skitsofreenikko, kun en kuule enkä näe samoja asioita, kun hän näkee ja kuulee.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Perskeles, piti puuhommia taas tehdä. No ei tarvitse, vettä sataa, sellainen kermaperse oon, etten viitti itteeni kastella ja vilustuttaa noissa hommissa. No, juuaan kalijaa sitten. Onhan sekin jotain. Kai.
Mä tein jo muutaman tunnin. Kohta teen vähän lisää ennen kun se sade ehtii tänne. Tai jos ottais lehtipuhaltimen ja putsais ton pihan. On meinaan havunneulasia aikas palJon. Juu, sitä seuraavaksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt sataa sitten täälläkin. Oikeastaan täällä on tosi kurja keli, vettä sataa aika reilusti. Parempi olla siis sisätiloissa. Masentaa tuollainen kurja keli kyllä.

Eipä tässä sen kummallisempaa tekemistä ole edes lauantai-iltana. Melko tyhjiä nämä minun päivät tätä nykyä. Mutta jos televisiota katselisi, tulee sieltä ainakin Ruotsin ja Sveitsin väliinen jääkiekkomittelö ja vähän sitten myöhemmin Venla-gaala.

Äsken kyllä kävin saunomassa omalla saunavuorollani. Se nyt sentään on aina kivaa ja rentouttavaa puuhaa. Jäi vähän Suomen pelin katselukin kesken, mutta siinä pelissä ei kyllä taaskaan kunnian kukko laulanut. Hieman nihkeää nyt ollut Suomen pelit ennen koti MM-turnausta, aika huolestuttavaa. Silti odotan MM-kisoja aika paljon. Sitten on ainakin kahden viikon ajan vähän enemmän sisältöä elämässä.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ootko @vilperi jotain pientä reissua nyt miettinyt? Sen suunnittelukin jo piristää mieltä kovasti. Kyl täs koko ajan mennään kohti kesää. Mökkikausi tuli itse avattua tänään. Terassikausi jo aiemmin Tukholmassa :)
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ootko @vilperi jotain pientä reissua nyt miettinyt? Sen suunnittelukin jo piristää mieltä kovasti. Kyl täs koko ajan mennään kohti kesää. Mökkikausi tuli itse avattua tänään. Terassikausi jo aiemmin Tukholmassa :)

No, kyllä minulla on pientä toivon kipinää ollut reissusta niin kuin aika usein minulla. Olenhan aika innokas varsinkin kotimaan matkaaja. Ainakin aina kesällä pitäisi johonkin reissuun päästä.

Mutta taloudellinen tilanne taitaa olla tällä hetkellä aika nihkeä. Tai niin ainakin pelkään. Todellista tilannetta yritin perjantaina selvittääkin mutta välitystilin hoitaja ei vielä vastannut mitään.

Vähän vaan pelkään nyt että talous ei oikein anna myöden millekään reissuille. Jos edes näihin erilaisiin tapahtumiin pystyisi tänä kesänä osallistumaan. Hämeenlinnassakin tänä kesänä pitäisi olla festareita enemmän kuin aiemmin. Alkaen just noista Tomaatteja, tomaatteja festareista vaikka ne ei musiikkia niin olekaan, silti ne kiinnostaisi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on tältä vuodelta väkerretty äitienpäiväkortti. Vähän meni pieleen kun kreppipaperi (tummanvihreä) värjäsi (kun liima kasteli sen). No onpahan taas erilainen kortti kun aikaisempina vuosina.
 

Liitteet

  • IMG_20220507_194130_HDR.jpg
    IMG_20220507_194130_HDR.jpg
    440,1 KB · kertaa luettu: 61

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Poika sai ”loistoidean” ja ostettiin äidilleen äitienpäivälahjaksi kaksi torakkaa lemmikkieläimeksi. Exä varmasti kiitollinen kun huomenna hakee muksun itselleen. Hihih.
 

Liitteet

  • 506A0F79-9737-4160-99D8-00C60B2F55C0.jpeg
    506A0F79-9737-4160-99D8-00C60B2F55C0.jpeg
    125,2 KB · kertaa luettu: 125

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Isä ukko täytti tänään 6-0
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hieno kuva. Voisit laittaa tällaisia potkupalloketjuunkin niin tulisi varmemmin nähtyä. Nyt oli vahinko kun tulin kännissä tähän baariin ketjuun tuulikaappiin sekoilee.

E: Mitäs tuossa kuvan tilanteessa tapahtuu? Málaga on joka tapauksessa luisumassa kolmoseen. Pahalta näyttää tilanne nyt.
Peli ei ollut vielä edes alkanut. Jeesuksen tylsä matsi oli.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tänään illalla selviää jatkuuko ICT-alan lakko vai ei. Tavallaan tekisi mieli vetäistä pikku seitinohuet könöset tässä, mutta toisaalta jos herätyskello soi huomenna klo 8.00 niin ei ihan hirveästi nappaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös