Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 331 357
  • 66 849

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Ei mulla oo hajuakaan kuka työtovereistani kuuluu mihinkin liittoon vai onko kuulumatta.
Vissiin sitten ihan yleistä tietoa jossain.
Sama homma. Ei minua kiinnosta mihin työkaverit kuuluvat. Itse kuulun liittoon, mutta se oma asiani ja työkavereideni liittoon kuulumiset/kuulumattomuudet ei ole asiani. Joskus on näistä asioista keskenään puhuttu, mutta lähinnä vain hinnoista jne. Kukaan ei koskaan ole painostanut liittoon liittymisellä, enkä sellaisesta korvaani lotkauttaisi. Kuulun jos kuulun. Ei kuulu muille.
 

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Hauskaa Vappua munkin puolesta.

Haen takkini.
 

Liitteet

  • Munkki.jpg
    Munkki.jpg
    84,8 KB · kertaa luettu: 50
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Tarkoitan kun meidän lafkassa on noin 140 työntekijää joista noin 5 maksaa 'Loimaan kassaan' jäsenmaksunsa. Kaikki muut maksavat Teollisuusliitolle josta palautuu Ammattiosaston käyttöön (siis näille jotka kuuluvat 'liitton') virkistystapahtumia ja pikkujouluina ym mitä ammattiosaston hallitus milloin järjestää jäsenilleen.

Nämä YTK:hon maksavat säästävät noin 400€ vuosi eikä muutenkaan ajattele kuin itseään.

Ei silti meidän lafkassa k.o henkilöitä syrjitä mutta en itse k.o asian johdosta myöskään puolustele niitä jos työnantaja käyttää omaa oikeuttaan määrätä loma-aika haluamalleen jaksolle kesälomakauden puitteissa.
Minä kuulun YTK:hon, koska ajattelen muita. Niitä, jotka maksavat meidän kuntaihmisten palkat, esimerkiksi siis sinua. Eniten tietysti puolisoani, joka maksaa veroa aika paljon yli kohtuullisuuden rajojen.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Sama homma. Ei minua kiinnosta mihin työkaverit kuuluvat. Itse kuulun liittoon, mutta se oma asiani ja työkavereideni liittoon kuulumiset/kuulumattomuudet ei ole asiani. Joskus on näistä asioista keskenään puhuttu, mutta lähinnä vain hinnoista jne. Kukaan ei koskaan ole painostanut liittoon liittymisellä, enkä sellaisesta korvaani lotkauttaisi. Kuulun jos kuulun. Ei kuulu muille.
Meidän alalla on aika monta liittoa soheltamassa ja säheltämässä. Siksi kai se kollegoiden kysymys kuuluu, mihin liittoon kuulun. Vastaan aina että Salibandy- ja avioliittoon.

Ihan absurdia on koko kysely, mutta etenkin oletus että ihminen kuuluu liittoon. Sitten kun joku tulee kysymään, olenko valmis luopumaan tulevista palkankorotuksista, niin kyllä, jos samalla vaimoni saa vapautuksen kunta-alan palkankorotusten aiheuttamista veronkorotuksista. Deal?
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Shaatana, minoon liitossa puitten kanssa, ensin risuja silppuriin ja sitten pöllejä klapeiksi. Perkele, tää lopu koskaan. Onneksi on kalijaa. Riittävästi. Ja hyvää vappua kaikillen. Työn sankareille. Olettehan te!
 

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Vappuhan on työläisten juhla. Aikoinaan jäi kilpailukykyloikka ottamatta kun Ristolta nyrjähti ranne. Kova työmies, mutta paikat eivät kestäneet, liite.
 

Liitteet

  • Risto.jpg
    Risto.jpg
    236,4 KB · kertaa luettu: 98
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nyt kun viikonlopulle osuu tämä vappu niin aika rauhallista ollut. Nuorempi tytär oli eilen kaverinsa luona yötä kun siellä (jossain Tuusulassa) oli koulun disko eilen (täällä oli vappurieha koulussa jo torstaina) ja kotiutui tuossa viiden kieppeillä. Siinä vaiheessa alkoikin jo grillaamani nakit ja kepakot (ranskalaisia kaveriksi) olla valmiita niin heti syömään ja äsken tulin saunasta. Kunhan lapsetkin ovat saunoneet niin voisi varmaan katsella pari jaksoa V:t ja perään alastonta asetta (katsottiin joskus lähiaikoina joku scary movie, joka telkkarista tuli ja lapset näyttivät tykkäävän noista ns. kreisikomediaparodioista).
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kerpele, me ollaan Suomen Kardashianit. Likka tais näkyä töllössä tuolla Åbo Akademin vappujuhlassa. Juu, myyn osuuksia tulevassa Face/Insta - mitä vittua niitä onkaan palveluja. Kohta moon rikas.....
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Töissä työkaveri, jonka kanssa olen jonkin verran tekemisissä siviilissäkin kertoili, että hänen tyttäriensä mielestä näytän aivan joltakin sykkeen maxilta? Piti äsken oikein googlettaa, kun en ole sarjaa katsonut. Jonkun verranhan tuo näyttää siltä, mitä peilissä näkyy. Olenko siis Luusuanniemi?? Eissaamari, lopetetaan henkilöllisyyden arvuuttelu ennen pelikieltoa.
 

Glove

Jäsen
Töissä työkaveri, jonka kanssa olen jonkin verran tekemisissä siviilissäkin kertoili, että hänen tyttäriensä mielestä näytän aivan joltakin sykkeen maxilta? Piti äsken oikein googlettaa, kun en ole sarjaa katsonut. Jonkun verranhan tuo näyttää siltä, mitä peilissä näkyy. Olenko siis Luusuanniemi?? Eissaamari, lopetetaan henkilöllisyyden arvuuttelu ennen pelikieltoa.
Kai nyt omaa henkilöllisyyttää saa arvuutella?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Töissä työkaveri, jonka kanssa olen jonkin verran tekemisissä siviilissäkin kertoili, että hänen tyttäriensä mielestä näytän aivan joltakin sykkeen maxilta? Piti äsken oikein googlettaa, kun en ole sarjaa katsonut. Jonkun verranhan tuo näyttää siltä, mitä peilissä näkyy. Olenko siis Luusuanniemi?? Eissaamari, lopetetaan henkilöllisyyden arvuuttelu ennen pelikieltoa.
Yläasteen loppupuolella kaverini sanoi, että näytän Mr. Beaniltä. Ollaan silti edelleen kavereita.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Töissä työkaveri, jonka kanssa olen jonkin verran tekemisissä siviilissäkin kertoili, että hänen tyttäriensä mielestä näytän aivan joltakin sykkeen maxilta? Piti äsken oikein googlettaa, kun en ole sarjaa katsonut. Jonkun verranhan tuo näyttää siltä, mitä peilissä näkyy. Olenko siis Luusuanniemi?? Eissaamari, lopetetaan henkilöllisyyden arvuuttelu ennen pelikieltoa.
Selkeä pelikiellon paikka.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Töissä työkaveri, jonka kanssa olen jonkin verran tekemisissä siviilissäkin kertoili, että hänen tyttäriensä mielestä näytän aivan joltakin sykkeen maxilta? Piti äsken oikein googlettaa, kun en ole sarjaa katsonut. Jonkun verranhan tuo näyttää siltä, mitä peilissä näkyy. Olenko siis Luusuanniemi?? Eissaamari, lopetetaan henkilöllisyyden arvuuttelu ennen pelikieltoa.
Älä huijaa itseäsi. Et sä niin komea ole.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Töissä työkaveri, jonka kanssa olen jonkin verran tekemisissä siviilissäkin kertoili, että hänen tyttäriensä mielestä näytän aivan joltakin sykkeen maxilta? Piti äsken oikein googlettaa, kun en ole sarjaa katsonut. Jonkun verranhan tuo näyttää siltä, mitä peilissä näkyy. Olenko siis Luusuanniemi?? Eissaamari, lopetetaan henkilöllisyyden arvuuttelu ennen pelikieltoa.
Osuuko MS Romaticin Kaide vielä paremmin?
Hieno hahmo Luusuanniemeltä.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Perkele, ei musta tuukaan rikasta. Laitettiin kuva tuosta juhlasta tyttärelle, sanoi, ettei ole hän. Voi vittu, köyhänäkö tässä pitää jatkaa. No, jokainen tsäänssi on mahdollisuus.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Töissä työkaveri, jonka kanssa olen jonkin verran tekemisissä siviilissäkin kertoili, että hänen tyttäriensä mielestä näytän aivan joltakin sykkeen maxilta? Piti äsken oikein googlettaa, kun en ole sarjaa katsonut. Jonkun verranhan tuo näyttää siltä, mitä peilissä näkyy. Olenko siis Luusuanniemi?? Eissaamari, lopetetaan henkilöllisyyden arvuuttelu ennen pelikieltoa.
On tuossa vähän samaa näköä. Yhtä paljon kuin minussa ja Kape AIhisessa (jonka näköiseksi Johnny minua väitti kun ekan kerran kuvan tai videon näki).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös