Messuilla käyminen on vaan vähän fägäriä hommaa.
Vielä mukahauskempi nimitys, jota käyttämällä ansaitsisi kyllä paikan eräässä junttimaisinta-ketjussa.Totesin tänään Liiterin (mukahauska termi natsi siwalle)...
Mutta ihmisten seassahan sitä on kuin kala vedessä. Tietty kädet tärisee etkä helposti nosta katsetta tuopista.Huh helvetti, kun ihan ahdistaa jo pelkkä ajatus siitä ihmismassasta. Itseasiassa en haluaisi nykyään viikonloppuisin nähdä yhtäkään ihmistä.
Istuin bussissa Kangasalalta Tampereelle ja bussi ei ollut lainkaan täynnä. Sitten se tapahtui. Hän istui viereeni. Siis sen uuden ihmislajin edustaja. Istui viereeni, vaikka tilaa olisi ollut istua yksinkin. Oli vielä ikäiseni nuori mies, eikä edes kännissä! Juttusille ei sentään alkanut, huhhuh. Oli sakiaa, nyt oli sakiaa menoa!
On löytynyt uusi ihmislaji. Kutsutaan me sitä tamperelaiseksi ja annetaan tieteilijöiden hoitaa latinat. Istuin bussissa Kangasalalta Tampereelle ja bussi ei ollut lainkaan täynnä. Sitten se tapahtui. Hän istui viereeni. Siis sen uuden ihmislajin edustaja. Istui viereeni, vaikka tilaa olisi ollut istua yksinkin. Oli vielä ikäiseni nuori mies, eikä edes kännissä! Juttusille ei sentään alkanut, huhhuh. Oli sakiaa, nyt oli sakiaa menoa!
Kaikki messut on aina kiva kiertää läpi kun siellä näkee erilaista porukkaa. Kirjamessuilla varsinkin ja lapsimessuilla hieman erilaista vässykkää. Habitaressa taas sellaista turhamaista. Venemessut nyt jäi tänä vuonna väliin, mutta kohta GoExpoon.
Eikä ollut homobaari tietääkseni, joskaan en ole varma. Saattoi ollakin.
Miks jotkut ryyppää jos ei voi ottaa 4-5 päivää. Siis miksi?
[@godspeed Vertaistuki on maailman paras tuki ja siksi kiitän sinua! Miten käsittelit oman kohtaamisesi? Kerro minulle, sillä itse en ymmärrä, enkä osaa ja minun oli kalma.
Kyllä nyt vuorokauteen parit välikuolemat mahtuu, ja taas jatkuu!Kaks kertaa vuorokaudessa sammuminen on ihmiselle luonnollista. Mä oon ihminen.
No jos nyt alat pikku hiljaa himmailemaan, niin ihan hyvin. Jos olet maanantai-aamuna menossa taksilla vielä klo 02 jonnekin keskustan baariin, niin sitten voi olla vähän hiljaisempaa sen töihin menon kanssa. Kai työpaikallanne on "varhaisen puuttumisen ohjelma"?Mitkähän olis kertoimet pääseekö huomenna duuniin. Täällä pubissa pohdiskelen.
No juu. Itse haluaisin Canucksille sen ysärilogon takaisin ja ne mustaruskeat värit muutenkin repertuaariin. Hartford Whalers logoineen ja väreineen olisi myös mahtavuutta NHL:ssä.Mä en tykkää monestakaan NHL:n uudistetusta logosta
- Mighty Ducksin logo oli pirun hieno. Ducksin taas ehkä yksi tylsimmistä koko liigassa. Tosin vanha logokaan ei näyttänyt hyvältä oranssissa paidassa.
- Jollain oudolla tavalla tykkäsin siitä phoeniksin logosta jossa oli se värikäs palikkakojootti. Nykyinen on tylsä eikä edes tyylikäs.
- Dallasin uusi logo on tietenkin tylsä. En diggaa.
- Ottawan kulmikkaampi logo oli tyylikkäämpi.
- Kings... se Gretzkyn aikainen logo oli vaan hienompi kun nykyinen. Nykyinen taas hiukan tylsä.
- Tykkäsin Floridaan "epälogomaisesta" logosta. Helvetin iso pantteri paidassa. Nykyinen taas jotenkin tylsä
- Pittsburghillakin tykkäsin siitä kulmikkaammasta logosta...
Ja sinä toki olit ensimmäinen, joka on tämän huomannut.Aika jännää tämä, että ihmiset eivät lue yhtään mitä on kirjoitettu vaikkapa viimeiset pari sivua, ja kertovat sitten samat jutut kuin olisivat juuri keksineet ne itse. Sitten apinat jauhavat vuorollaan aina toisensa perään samat asiat.