euron kolikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Philadelphia Flyers
Mä aloitin parin viikon joululoman tänään. Nobelaneria Nobelaneria Nobelaneria! Vittu mä aion elää pettterinä koko ens vuoden. Tää on uudenvuodenlupaus.
Mä aloitin parin viikon joululoman tänään. Nobelaneria Nobelaneria Nobelaneria! Vittu mä aion elää pettterinä koko ens vuoden. Tää on uudenvuodenlupaus.
No voi vetää, ainoastaan nynnyt vetää vaan yhdellä nakilla. Mikä sulle oikein tuli?
Mestisaikaan kävin jonkun kerran Kouvolassa kiekkopeliä katsomassa. Kerran tilasin lihiksen kahdella nakilla ja sain sen kolmella nakilla, arvostin.
Siinä muuten tulee vähän syntinen olo. Notta saako näin edes tehdä, jos ei ole joku nallewahlroos. Yksi nakki on liian vähän, kaksi sopivasti, mutta kolme tuntuu jo pröystäilyltä. Paitsi tietty jos ilmaiseksi sai, niin silloin ei toki mitään moraalipulmia varmastikaan ollut.
Mitä sä selität taas, tuo lihis kahdella nakilla on optimi kombo. No vähän pahoitin mieltäni kun oletit minun olevan lihis kahdella nakilla -yhdistelmän vihaaja. Hyvin pelattu taas.Viikko sitten jouduin vihapuhujien kohteeksi (evidenssi, ks. alla), kun olin syönyt aivan validisti lihiksen yhdellä nakilla. Nyt voin kaikkien vihaajien mielipahaksi ilmoittaa, että söin tänään lihiksen kahdella nakilla.
Naurahdin kun puhelimella selatessa rivi vaihtui kesken lauseen ja se katkesi tuohon.Mitä sä selität taas, tuo lihis kahdella nakilla on optimi kombo. No vähän pahoitin mieltäni kun oletit minun olevan lihis kahdella nakilla -
Kävin pitkästä aikaa mäkkärissä ja otin semmoisen aterian, johon kuuluivat bataattiranskalaiset. Enpä tiennyt, että niistäkin saa tehtyä tuollaista paskaa. Ei nyt ihan hesen perusmoskan tasoista kuraa, mutta lähellä. Mahtoiko olla sitten kokkimestarilla huono päivä vai ovatko aina tuollaisia.
Kylläpä nyt joulun pilasit senkin porvaririistäjä. Pistän Areenasta pyörimään Täällä Pohjantähden alla ja joka kerta kun riistäjärovastinna näkyy ruudussa niin ajattelen että tuopa se on yksi Turha Kaukalo.Viikko sitten jouduin vihapuhujien kohteeksi (evidenssi, ks. alla), kun olin syönyt aivan validisti lihiksen yhdellä nakilla. Nyt voin kaikkien vihaajien mielipahaksi ilmoittaa, että söin tänään lihiksen kahdella nakilla.
Onko omakohtaista kokemusta?Bataatti maistuu muutenkin vanhan kodittoman miehen kivespussihieltä.
Onko omakohtaista kokemusta?
Mitä sä selität taas, tuo lihis kahdella nakilla on optimi kombo. No vähän pahoitin mieltäni kun oletit minun olevan lihis kahdella nakilla -yhdistelmän vihaaja. Hyvin pelattu taas.
Kylläpä nyt joulun pilasit senkin porvaririistäjä. Pistän Areenasta pyörimään Täällä Pohjantähden alla ja joka kerta kun riistäjärovastinna näkyy ruudussa niin ajattelen että tuopa se on yksi Turha Kaukalo.
Laitoitko kaikki mausteet?
Mutta ajatelkaapa kuinka outoja ne siellä lappeen Rannassa ja Savonlinnassa ovatkaan, kun eivät nakkeja ollenkaan piirakoihinsa pane, vaan munaa ja/tai kinkkua vain. Eikä kukaan ulkopuolinen edes koskaan muista, notta kumpiko oli vety ja kumpi atomi.
Suomalainen muuttuu näin Joulun alla totaaliseksi idiootiksi. Tai siis idioottejahan ollaan ympäri vuoden mutta nyt se korostuu. Itsekkyys ja välinpitämättömyys. Siinä ne hyvän Joulun jokavuotiset merkit.
Ei ärsyttänyt. Ei siellä kaupassa ollut paljoakaan immeisiä. Ehkä se riippuu kaupasta tai näillä kulmakunnilla on hiljaista. Ja enhän minä ole missään facessa ... Ehkä siellä on ruuhkaa.Tänään on sellanen päivä, kun ihmiset kirjottelevat johonkin facebookkiin siitä kuinka kaupassa oli tänään muitakin ja se heitä niin ärsytti.