Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 592 149
  • 68 293

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maanantaina puhuttiin eräässä vantaalaisessa pubissa siitä, että Suomesta puuttuu urheilijataustainen transjulkku. Tyyliin Bruce Jenner.

Keskustelun pohjalta seurueemme tekisi Timo Jutilasta naisen. Onko muita hyviä kandidaatteja?

godspeed

Jäsen
Keskustelun pohjalta seurueemme tekisi Timo Jutilasta naisen. Onko muita hyviä kandidaatteja?

Moni amatsonimainen keholtaan ja lihaksiltaan oleva fitness-typy tai muuten miehisiin lajeihin perehtyneet kuten Eva Wahlström. Transujahan nuo ovat henkisesti ainakin ja monella geenit sellaisia, että miehet katsovat ylöspäin. Tai suoraan, kun perse on naaman tasolla. Tai kuten eräs lyhyt rakennusmies kerran totesi naisen ohi kävellessä, että vittu kun on korkealla. Hän varmaan ei olisi seisaalteen ylettynyt, ehkei makuultaankaan.

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Mä aloitin parin viikon joululoman tänään. Nobelaneria Nobelaneria Nobelaneria! Vittu mä aion elää pettterinä koko ens vuoden. Tää on uudenvuodenlupaus.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Katolta tippuu lunta kun on mennyt plussan puolelle. Vähän väliä kuuluu ruminaa ja se herättelee. Huomenna on sitten lumitöitä edessä kun katolta tulleet lumet raijaa pois kiusaamasta.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Budapestin divarikisojen liput on tullut myytiin. Ihan railakkaat paketit, kun vaihtoehtoina on joko turnauksen kaikki pelit tai yhden maan kaikki pelit.

Unkarilaiset on seonnut tohon jääkiekkoon nyt vielä uuden areenankin myötä, niin jääköhän turistille mitään. En katsonut hintoja, mutta eihän ne paljoa voi olla vaan ei nyt ruveta viemään paikkaa joltain toiselta, kun en koko viikkoa siellä aio olla.

Puola - Unkari menee täyteen ihan saletisti, mutta ihmetellään.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Vitsi kun kuumottelis päivittää tuo Samsungin Galaxy S4 tuohon S8:iin...

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kävin pitkästä aikaa mäkkärissä ja otin semmoisen aterian, johon kuuluivat bataattiranskalaiset. Enpä tiennyt, että niistäkin saa tehtyä tuollaista paskaa. Ei nyt ihan hesen perusmoskan tasoista kuraa, mutta lähellä. Mahtoiko olla sitten kokkimestarilla huono päivä vai ovatko aina tuollaisia.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Viikko sitten jouduin vihapuhujien kohteeksi (evidenssi, ks. alla), kun olin syönyt aivan validisti lihiksen yhdellä nakilla. Nyt voin kaikkien vihaajien mielipahaksi ilmoittaa, että söin tänään lihiksen kahdella nakilla.

No voi vetää, ainoastaan nynnyt vetää vaan yhdellä nakilla. Mikä sulle oikein tuli?

Mestisaikaan kävin jonkun kerran Kouvolassa kiekkopeliä katsomassa. Kerran tilasin lihiksen kahdella nakilla ja sain sen kolmella nakilla, arvostin.

Siinä muuten tulee vähän syntinen olo. Notta saako näin edes tehdä, jos ei ole joku nallewahlroos. Yksi nakki on liian vähän, kaksi sopivasti, mutta kolme tuntuu jo pröystäilyltä. Paitsi tietty jos ilmaiseksi sai, niin silloin ei toki mitään moraalipulmia varmastikaan ollut.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Viikko sitten jouduin vihapuhujien kohteeksi (evidenssi, ks. alla), kun olin syönyt aivan validisti lihiksen yhdellä nakilla. Nyt voin kaikkien vihaajien mielipahaksi ilmoittaa, että söin tänään lihiksen kahdella nakilla.
Mitä sä selität taas, tuo lihis kahdella nakilla on optimi kombo. No vähän pahoitin mieltäni kun oletit minun olevan lihis kahdella nakilla -yhdistelmän vihaaja. Hyvin pelattu taas.

godspeed

Jäsen
Kävin pitkästä aikaa mäkkärissä ja otin semmoisen aterian, johon kuuluivat bataattiranskalaiset. Enpä tiennyt, että niistäkin saa tehtyä tuollaista paskaa. Ei nyt ihan hesen perusmoskan tasoista kuraa, mutta lähellä. Mahtoiko olla sitten kokkimestarilla huono päivä vai ovatko aina tuollaisia.

Bataatti maistuu muutenkin vanhan kodittoman miehen kivespussihieltä. Vähän kuin kaikki kasvisperseilijöiden sapuskat muutenkin.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kylläpä nyt joulun pilasit senkin porvaririistäjä. Pistän Areenasta pyörimään Täällä Pohjantähden alla ja joka kerta kun riistäjärovastinna näkyy ruudussa niin ajattelen että tuopa se on yksi Turha Kaukalo.

Laitoitko kaikki mausteet?

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aivan klassista vihapuhetta taas:

Mitä sä selität taas, tuo lihis kahdella nakilla on optimi kombo. No vähän pahoitin mieltäni kun oletit minun olevan lihis kahdella nakilla -yhdistelmän vihaaja. Hyvin pelattu taas.

Kylläpä nyt joulun pilasit senkin porvaririistäjä. Pistän Areenasta pyörimään Täällä Pohjantähden alla ja joka kerta kun riistäjärovastinna näkyy ruudussa niin ajattelen että tuopa se on yksi Turha Kaukalo.

Laitoitko kaikki mausteet?

Ja kyllä, laitoin kaikki mausteet.

PS: riistäjärovastinna on itse asiassa sukulaiseni.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mutta ajatelkaapa kuinka outoja ne siellä lappeen Rannassa ja Savonlinnassa ovatkaan, kun eivät nakkeja ollenkaan piirakoihinsa pane, vaan munaa ja/tai kinkkua vain. Eikä kukaan ulkopuolinen edes koskaan muista, notta kumpiko oli vety ja kumpi atomi.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
"Paskat bändit" -ketju suht.sekavine perusteluineen saattaa toistaiseksi olla yksi Jatkoajan huonoimmista ketjuista. Olen hieman yrittänyt miettiä tuota vastausta siitä asti, kun joku nimimerkki otti tuossa taannoin tuon "paskin ketju" kysymyksen ilmoille.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mutta ajatelkaapa kuinka outoja ne siellä lappeen Rannassa ja Savonlinnassa ovatkaan, kun eivät nakkeja ollenkaan piirakoihinsa pane, vaan munaa ja/tai kinkkua vain. Eikä kukaan ulkopuolinen edes koskaan muista, notta kumpiko oli vety ja kumpi atomi.

Kaveri on käynyt Savonlinnassa ja oli kuulemma outoa menoa. Lappeenrannasta eikö oo se kamala Hynynen? Tunnen erään tyypin, joka on kotoisin Mikkelistä.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Samsung Galaxy S4 has evolved to Galaxy S8.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Suomalainen muuttuu näin Joulun alla totaaliseksi idiootiksi. Tai siis idioottejahan ollaan ympäri vuoden mutta nyt se korostuu. Itsekkyys ja välinpitämättömyys. Siinä ne hyvän Joulun jokavuotiset merkit.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tänään on sellanen päivä, kun ihmiset kirjottelevat johonkin facebookkiin siitä kuinka kaupassa oli tänään muitakin ja se heitä niin ärsytti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy