Nuo jo aiemmin täällä ketjussa mainitsemani asuntosäätiön Suomi100-juhlat ne tosiaan lähestyvät. 46 minuutin päästä voi jo sanoa, että ne on jo ylihuomenna.
Olen innokkaana ihmisenä saanut nakikseni hoitaa sinne muutakin ohjelmaa kuin vain visailuita. Keskiviikkona kirjoitin juhlapuheenkin Suomelle ja sitten olen hiukan suomalaista runoutta Suomesta etsinyt. Sekä masinoinut alkuun Suurin Suomalainen-äänestyksen. Siellä on myöskin keskustelua Suomesta ja varmaan tulen ideoimaan siihenkin kysymyksiä mistä keskustella.
Olen kyllä tykännyt järjestää ohjelmaa, ei siinä mitään. Tykkään kirjoittamisestakin niin tuon puheenkin kirjoittaminen oli mukavaa puuhaa.
Visailujen määrää on ajan puutteen takia jouduttu karsimaan ja nyt näyttääkin siltä että visailuina tulee olemaan tuo selostusvisa, kuvavisa (jossa täytyy kuvista tunnistaa suomalaisia kaupunkeja ja rakennuksia) ja luettelointivisa.
Olen ajatellut että hyviä aiheita luettelointivisaan voisi olla Juicen kappaleita, Suomessa toimineita pääministereitä, Kalevalan hahmoja ja sitten pari muuta vielä.
Sellaista kirjoittelua näin iltamyöhään kun en unen päästäkään ole vielä saanut kiinni. Varmaan ja toivottavasti ihan kiinnostavat juhlat tiistaina edessä.
Toivottavasti saisin vain unen päästä kohta kiinni. En tiedä mikä tästä perhanan nukkumisesta nyt niin vaikean tekee.
No onneksi tämä oli ketju johon sai kirjoittaa aiheesta kuin aiheesta.