Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Onneks nimimerkki HIFK ei ole enää palstalla, sillä tarinointi aiheesta tuskin jäisi yhteen viestiin.onko tällä palstalla neitsyitä?
Onneks nimimerkki HIFK ei ole enää palstalla, sillä tarinointi aiheesta tuskin jäisi yhteen viestiin.onko tällä palstalla neitsyitä?
Itse scholl on avannut jo kymmenen vuotta sitten ketjun, jossa asiaa on selvitetty.onko tällä palstalla neitsyitä?
varmaan semmonen kysely on ollut.
tulkaas kertomaan.
Itse scholl on avannut jo kymmenen vuotta sitten ketjun, jossa asiaa on selvitetty.
Joo en mä noista jutuista mitään ymmärrä, mutta huvikseni käyn. Tai en varsinaisesti balettiin mene vaan Finnkinon Event Cinema -juttuun. Live-lähetys Moskovan Bolshoi-teatterista. 26e näköjään maksaa tuollaiset.@pettter en jotenkin ajatellut että olet baletti miehiä, vai siis menetkö vain tsiigailemaan sinne tiukkakroppasten gimmojen takamuksia?
Jonkun pitäisi kertoa noille että se Allah on pelkkä satuolento joka on syntynyt vain yhden tavallisen ihmisen mielikuvituksen tuotteena, lopettakaa tuo toistenne tappaminen.
Voi helvetti nyt ne on tämän huoneen takana olleet jo jonkun aikaa. Meteliä ovat pitäneet, mutta tuota en huomannut. Onhan tuossa parveke välissä, mutta näköyhteys on kuitenkin suora. Enpäs sentään ruvennut hakkaamaan lapaseen tässä.Remonttimiehet rakennustelineillään aivan suoraan tuolla ikkunan takana naama melkein lasissa kiinni. Melkein voisi ojentaa ja tarjota kahvit tuosta kun oli tarkoitus keittää.
Hemmetti töihin on tylsää mennä. Sitä tulee vähän jotenkin luuserifiilis kun miettii että jotkut jää himaan vetää kaljaa.
Tämä on kyllä taivahan tosi. Päiväsaika baarissa puhumattakaan aamuista on kuninkaiden aikaa. Liian vähän tulee vain noita päiväkännejä harrastettua.Baareissa on paras meininki näin aamupäivisin. Teinit puuttuu ja muutenkin on sopivan rauhallista. Lisäksi ihminen on krapulassa aidoimmillaan ja rehellisimmillään.
Kattoin äsken Hatrik Laineen maaleja pytyllä istuessani. "Here's number two":huusi selostaja samaan aikaan. Ja sieltähän se lopulta tuli.