Ja kyllä nynnyjä riittää. Ne maksaa. Jokainen muistaa peruskoulusta ne hikarit, jotka teki läksyjä ja joilta kopioi ne ennen tuntia.
Ei kun vettä kiukaalle ja märkää rättiä vastapalloon...:)
Ja kyllä nynnyjä riittää. Ne maksaa. Jokainen muistaa peruskoulusta ne hikarit, jotka teki läksyjä ja joilta kopioi ne ennen tuntia.
Ei kun vettä kiukaalle ja märkää rättiä vastapalloon...:)
Hölmöintä mitä oon ikinä kuullut. 1+1 = 5. Ja miks joku haluais "edetä" töissä? Onks täällä ketään sellaista?
Täytyy kyllä arvostaa @pettter omistautumista juopottelulle.Ai hitto tänään olis ollut päiväristeily. Ryypätessä unohtui. No onneks toi futismatsi tulee uusintana kun eiliseltä ei ole muistikuvia.
FutisForumille rekisteröitymistä miettinyt hetken olen, koska Liverpoolin otteista voisi sitten keskustella siellä. Mutta nyt palstaa luettuani mieleni on pettynyt. Olen kaikkea sitä mitä FF2lla halveksutaan. Mieshuora, Kendojanari, väärinkannattaja, tuulari, ym. Se ei riitä, että haluasi keskustella joukkueesta jonka otteet kiinnostaa.
Mieluummin täällä Jatkiksen hellässä ja mukavassa sylissä olen, koska täälläkin on Liverpool-ketju. Kiitos siitä.
Hämmästellen ja jopa vähän surullisena lueskelen tuota palstaa.
Joo, älä sinne lähde vaan ole täällä, missä tää nyt on vähän tätä ja tämmöstä. Onko siellä FutisForumilla vapaita keskusteluja, varmaan, ja lienevätkö yhtä hyviä kuin täällä meillä, tuskin.
Oma henkilökohtainen suosikkini kuitenkin kiekkopesän jatkoaika-ketju jossa tämän palstan happamia (sanoi kettu) juttuja on puitu reilun 1700 viestin verran.No onhan meillä FF-ketju mikä aika harvoin nousee ja FF:lla on myös Jatkoaika-ketju missä parta pärisee kuinka typerä saitti tämä on.
Oma henkilökohtainen suosikkini kuitenkin kiekkopesän jatkoaika-ketju jossa tämän palstan happamia (sanoi kettu) juttuja on puitu reilun 1700 viestin verran.
Näkeekö tota futisforumia ellei ole rekisteröitynyt.
Yo yo. Mites aavikon pöllyttäjillä koripallo pomppi?Yo, bro from another ho @kahden suunnan sentteri!
Ei kai Mixu Paatelainen ole Celticin valmentaja?Celtic meni sitten häviämään gibraltarilaiselle joukkueelle mestarien liigan karsinnan ensimmäisen osaottelun.
Romanttiset fantasionnit hattararakkaudesta valtaavat mielesi? Älä lähre shinne...Olikohan kyseessä taas se legendaarinen missed chance no. 643557. Nukkumaan pitäis mennä, mutta ihanaiset mielikuvat päässäni edelleen pyörivät, joten unentulo ei ole niinkään varmaa.
Ihmisarvoketjua lukiessa tuli mieleen fraasi nyt on kaikki nähty. Tai siis kuultu, eihän tässä näkemisestä ole kysymys vaan lukemisesta, joka ei ole kuulemista.
Älä täällä pyöri, vaan mene nyt vastaamaan sinne ketjuun sulle esitettyyn haasteeseen ;)
Jotenkin ns. veti hiljaiseksi ko. haaste. No mitäpä siitä.