Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 603 996
  • 68 364

sinikettu

Jäsen
Pettterin viesteissä oli vielä vähän aikaa sitten paikka paikoin pientä viisaan välinpitämättömyyden särmää, mutta nykyään tuntuu vain sama vanha levy jääneen päälle. Onko halpaoluiden litkiminen ottamassa jo tässä vaiheessa veronsa vai pitäisikö vaihtaa vahvempaan tavaraan?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai hitto tänään olis ollut päiväristeily. Ryypätessä unohtui. No onneks toi futismatsi tulee uusintana kun eiliseltä ei ole muistikuvia.

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
FutisForumille rekisteröitymistä miettinyt hetken olen, koska Liverpoolin otteista voisi sitten keskustella siellä. Mutta nyt palstaa luettuani mieleni on pettynyt. Olen kaikkea sitä mitä FF2lla halveksutaan. Mieshuora, Kendojanari, väärinkannattaja, tuulari, ym. Se ei riitä, että haluasi keskustella joukkueesta jonka otteet kiinnostaa.
Mieluummin täällä Jatkiksen hellässä ja mukavassa sylissä olen, koska täälläkin on Liverpool-ketju. Kiitos siitä.

Hämmästellen ja jopa vähän surullisena lueskelen tuota palstaa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
FutisForumille rekisteröitymistä miettinyt hetken olen, koska Liverpoolin otteista voisi sitten keskustella siellä. Mutta nyt palstaa luettuani mieleni on pettynyt. Olen kaikkea sitä mitä FF2lla halveksutaan. Mieshuora, Kendojanari, väärinkannattaja, tuulari, ym. Se ei riitä, että haluasi keskustella joukkueesta jonka otteet kiinnostaa.
Mieluummin täällä Jatkiksen hellässä ja mukavassa sylissä olen, koska täälläkin on Liverpool-ketju. Kiitos siitä.

Hämmästellen ja jopa vähän surullisena lueskelen tuota palstaa.

Joo, älä sinne lähde vaan ole täällä, missä tää nyt on vähän tätä ja tämmöstä. Onko siellä FutisForumilla vapaita keskusteluja, varmaan, ja lienevätkö yhtä hyviä kuin täällä meillä, tuskin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joo, älä sinne lähde vaan ole täällä, missä tää nyt on vähän tätä ja tämmöstä. Onko siellä FutisForumilla vapaita keskusteluja, varmaan, ja lienevätkö yhtä hyviä kuin täällä meillä, tuskin.

No onhan meillä FF-ketju mikä aika harvoin nousee ja FF:lla on myös Jatkoaika-ketju missä parta pärisee kuinka typerä saitti tämä on.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näkeekö tota futisforumia ellei ole rekisteröitynyt. Nyt kännissä en jaksa klikata. Mulla on muistikuvat jostain 10v takaa ja silloin se oli sellainen koulukiusattujen juttu vaan.

sinikettu

Jäsen
Tapasin tuossa viime viikonloppuna erään vanhan puolitutun tyttösen. Oli laihtunut parikymmentä kiloa ja alkanut pitämään kroppia ja naamaa hyvässä kuosissa. Olihan se pullukkanakin suhtkot nätti, mutta päivän kunto oli jotain todella hienoa. Oli saanut vielä pidettyä helvetin isot tissinsä edelleen helvetin isoina. Neitonen aiheutti sen verta paljon sydämentykytyksiä ja veren pakkautumista strategisiin paikkoihin, että tekis mieli pirautella. En tiedä vaan kehtaako urkkia hänen numeroaan hänen tutuiltansa. Kohtaaminen oli niin lyhyt, ettei siinä sen kummemmin kerennyt alkaa juttua jauhamaan.

Olikohan kyseessä taas se legendaarinen missed chance no. 643557. Nukkumaan pitäis mennä, mutta ihanaiset mielikuvat päässäni edelleen pyörivät, joten unentulo ei ole niinkään varmaa.

Eräs menneisyyden hahmo saattoi olla oikeassa, kun minua haukkui samanlaiseksi pinnalliseksi siaksi kuin muutkin miehet. Zzzzzzzz....

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ihmisarvoketjua lukiessa tuli mieleen fraasi nyt on kaikki nähty. Tai siis kuultu, eihän tässä näkemisestä ole kysymys vaan lukemisesta, joka ei ole kuulemista.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Olikohan kyseessä taas se legendaarinen missed chance no. 643557. Nukkumaan pitäis mennä, mutta ihanaiset mielikuvat päässäni edelleen pyörivät, joten unentulo ei ole niinkään varmaa.
Romanttiset fantasionnit hattararakkaudesta valtaavat mielesi? Älä lähre shinne...

Ralph

Jäsen
Onko sattumaa, että aina juuri joku ruma akka valittaa, jos jollain nuorella naisella on jossain tilaisuudessa liian paljastava asu?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy