kahden suunnan sentteri
Jäsen
Löysänä.Okei. Aina kun mä näen sen niin mä mietin että sen muna olis sun suussa.
Löysänä.Okei. Aina kun mä näen sen niin mä mietin että sen muna olis sun suussa.
Okei. Aina kun mä näen sen niin mä mietin että sen muna olis sun suussa.
Lehdessä luki että Nooralotta Neziri on eronnut. Hitto mulla ja sillä olis paljon yhteistä. Me molemmat syödään Subwayssa.
Käyn mä Mäkkärissäkin. Ei kun hetkinen, se näyttää siltä että haluaa kebabbia. Kait niin saa sanoa. Mä rakastuin.Tuskinpa No-Lo usein Subwayssa ruokailee. Hän on kuitenkin urheilija.
ottaa suuhun niin kyllä se sopisi olla Antoine Griezmannin. Antoinesta ei tosin löydy tarpeeksi edustavia tuoreita stillikuvia joita voisi tähän laittaa mutta seuraapa tänään illalla "sillä silmällä".
POKS. Ihan itestäni puhuin.Eihän tossa sentään mitään vaikeaa ollu.
Ja kuulostipa varsin täydelliseltä piikittelyltä meikäläisen silloin tällöin traumaperäsen stressihäiriön oireillessa palstalle oksentamiani itkuja kohtaan. En tietenkään väitä, että näin olisi, mutta näin haluan ajatella. Älä tule poksauttamaan mun kuplaa väittämällä puhuvasi tosiaankin itsestäsi.
Joo, olen samaa mieltä että on hienoa, mutta onko sitä nyt pakko ääneen toitottaa. Keskitytään mieluummin negatiivisiin puoliin kaikessa ja valitetaan vain.Ja ohan tää hienoo olla ihminen, eikä vaikkapa jumala. Niin paljon saattaa ymmärtää, mutta ei lähes mitään kuitenkaan. Niin paljon saattaa osata, mutta ei lähes mitään kuitenkaan! Ja se on hienoa siksi, että juuri siksi tarvitsen sinua ja tarvitsen teitä. Jos kaiken saattaisin osata ja ymmärtää olisin varmasti maailmankaikkeuden yksinäisin hahmo.
Teki mieli tehdä lastensuojeluilmoitus, kun näin kaupassa jonkun noin 3-4-vuotiaan pojan, jolla oli Tapparan t-paita päällään. En keksi mitään yhtä nöyryyttävää asiaa pienelle lapselle ja kyllä tuo kertoo siitä, että vanhempansa eivät ole täysjärkisiä eli kyvykkäitä hoitamaan lastaan.
Vitsi ku kaikki vois tehä samaa. Eiku helvetti joku joutuu maksamaan sen kaiken :(elämästä 365? Joo kännissähän tässä. Aina ei ymmärrä työssäkäyviä. Miten ne selittää sen jutun itselleen? Joku raha ei riitä syyksi. Ai että saa ajan kulumaan kuten vanhukset sanoo? Muuttakaa kaupunkiin
Vitsi ku kaikki vois tehä samaa. Eiku helvetti joku joutuu maksamaan sen kaiken :(
Miksi ei nauttisi elämästä 24/7 tai 365? Selvinpäin, niin jää muistojakin. Aina ei jaksa ymmärtää työnvieroksujia tai kadulla laahustavia. Miten ne perustelee itselleen tekemättömyyden? Joku vapaa-aika tai riippumattomuus ei riitä syyksi. Ai että aika kuluu kiirehtimättä, kuten vanha kansa sanoo? Muuttakaa maalle ja oppikaa oma-aloiteellisuuta.
Työaikahan menee elämästä hukkaan. Sitä ei lasketa. Kesällä muutenkin on joka päivä joku ilmaistapahtuma, joka ei halua missata. Tänäänkin jotkut Jonne Aaronit ja Sannit laulaa Narinkkatorilla ja Alppipuistossa on festarit. Sitähän se elämä on, tai riippuu ihmisestä miten elää sen.Miksi ei nauttisi elämästä 24/7 tai 365? Selvinpäin, niin jää muistojakin. Aina ei jaksa ymmärtää työnvieroksujia tai kadulla laahustavia. Miten ne perustelee itselleen tekemättömyyden? Joku vapaa-aika tai riippumattomuus ei riitä syyksi. Ai että aika kuluu kiirehtimättä, kuten vanha kansa sanoo? Muuttakaa maalle ja oppikaa oma-aloiteellisuuta.
Työaikahan menee elämästä hukkaan. Sitä ei lasketa. Kesällä muutenkin on joka päivä joku ilmaistapahtuma, joka ei halua missata. Tänäänkin jotkut Jonne Aaronit ja Sannit laulaa Narinkkatorilla ja Alppipuistossa on festarit. Sitähän se elämä on, tai riippuu ihmisestä miten elää sen.
Ja kyllä nynnyjä riittää. Ne maksaa. Jokainen muistaa peruskoulusta ne hikarit, jotka teki läksyjä ja joilta kopioi ne ennen tuntia.
Hölmöintä mitä oon ikinä kuullut. 1+1 = 5. Ja miks joku haluais "edetä" töissä? Onks täällä ketään sellaista?Vakavasti puhuen en näe, että työaika on hukkaan heitettyä aikaa. Se riippuu tietenkin näkökulmasta. Karkea esimerkki. Yksinhuoltaja, joka siivoaa rappuja. Pieni palkka, eikä kukaan oikeasti arvosta rapunsiivoojia eikä siinä työssä kai oikein voi edetäkään. Mutta ehkä työpäivä rappusiivoojana tuo tällä yksinhuoltajalle kuitenkin vaihtelua siihen arkeen, mitä kotona on ja auttaa siten jaksamaan. Eli kyllä työstä voi saada myös henkistä pääomaa enkä siten näe sitä hukkaan heitettynä aikana.