Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 323 083
  • 66 826

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mikäköhän noita kissoja noin paljon kiinnostaa muovipussissa. Järsivät sitä aina välillä. Ihmeellistä toimintaa.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Arvostan Santtu-Matias Rouvalia enemmän kuin yhtäkään suomalaista jääkiekkoilijaa. Rouvali on todellinen supertähti, josta nuorison pitäisi ottaa mallia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Arvostan Santtu-Matias Rouvalia enemmän kuin yhtäkään suomalaista jääkiekkoilijaa. Rouvali on todellinen supertähti, josta nuorison pitäisi ottaa mallia.
Pahoitteluni en tunne kyseistä henkilöä ja google kertonee vain yleisen kuvan ihmisestä. Eli jaa meille kuolevaisille kuka on tämä Perttu Häkkiseen verrattava henkilö?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mulla soi päässä Touch Too Much. Viime aikoina toi mielenkiinto AC/DC:tä kohtaan on ollut kova, tosi ihmeellistä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Olen lopulta tullut vanhaksi. Mulla ei ole snapchattia, en tiedä miten/miksi sitä käytetään eikä oikeastaan edes kiinnosta.

Noloa.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Pahoitteluni en tunne kyseistä henkilöä ja google kertonee vain yleisen kuvan ihmisestä. Eli jaa meille kuolevaisille kuka on tämä Perttu Häkkiseen verrattava henkilö?

Kommenttisi oli selvästi tarkoitettu ivaksi, mutta tosi asiassa se vain korostaa sivistymättömyytesi. Jos et tosiaan tiedä, kuka Rouvali on, niin kannattaa vaikka lukea eilispäivän uutiset.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Kommenttisi oli selvästi tarkoitettu ivaksi, mutta tosi asiassa se vain korostaa sivistymättömyytesi. Jos et tosiaan tiedä, kuka Rouvali on, niin kannattaa vaikka lukea eilispäivän uutiset.
Varsinkin kun Suomesta koulutetut kapellimestarit ovat omassa genressään ROCKSTAR +2 -luokkaa. Eivät tietenkään kaikki, mutta suhteellisen massiivinen määrä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Aina ku laitan tv:päälle sieltä tulee Huutokauopakeisari. Outo ohjelma, ja esim. vanhemmille ei edes kannata soittaa kyseisen ohjelman aikaan
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Suursuosion saavuttanut Pakolaispolitiikka ja whatever -ketju jatkaa nousuaan Vapaan keskustelun suosituimpien puheenaiheiden listalla. Soitin Lontooseen usealle vedonvälittäjälle ja Vermon parkkipaikalle erääseen autoon ja kaikki sanoivat, että kyseinen ketju on kohta kärjessä, alle vuosi aloittamisesta.

Naisasiat
Vastauksia: 20 722

TV-sarja: Salatut elämät
Vastauksia: 18 545

Perussuomalaiset
Vastauksia: 18 169

Monikulttuurisuus – rikkaus vai vitsaus?
Vastauksia: 18 147

Pakolaispolitiikka ja turvapaikan hakijat (irrotettu monikulttuurisuus-ketjusta)
Vastauksia: 17 629
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Vetää mielen harmaaksi se että joskus ihminen osaa olla tyhmä ja sokea. Ihminen ei näe lähelle vaan sen täytyy ottaa etäisyyttä asiaan jotta realiteetin näkee. Se on tyhmä jos se ei sitä tajua ajoissa tehdä.

Vähän pelkään että itse olen ollut liian pitkään tyhmä ja sokea.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Heinäkuussa 2014 rakkaan vaimoni, elämäni valon ja ilon, autoon vaihdettiin katalysaattori ja nyt se ei enää toimi. Eli ajettu alle kaksi vuotta ja alle 60000 km. Edellisellä ajettiin 10 vuotta ja 300000km. On siis pikkaisen eroa. Olenko kohtuuton jos vaadin puoleen hintaa uuden? Huomenna selviää kun soitan kyseiseen huoltamoon. Kuluttajansuojaa onko? Ei kai? Vai? Eikö? Ehkä?

Meni muuten takuuseen toi homma eli ilmaiseksi tulee uusi. Hienoa palvelua vaikka ensin jo mielessäni kirosin ne alimpaan helvettiin eli jyrkälle peltikatolle lumenpudotushommiin ilman turvavaljaita. Asiat kyllä hoituu jos on itse asiallinen. Hieno maailma meillä. Namaste.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Ai saatana että voi mennä päivä päin vittua!

Ensin töissä kattoa maalatessa löin kyynerpään voimalla sellaseen pyyhekoukkuun mitä kylppäreissä on. Sattu niin saatanasti että tiputti polvilleen.

No menin sit kaupasta hakemassa vähän evästä ja kassalla jo hetken odoteltua vuoroani takaa kuuluu jonkun mummon ääni "noin röyhkeestikö menet siihen eteen". Mummopariskunta ei ollut ilmeisesti nähnyt minua(188/110), kun tapanani on ostokset hihnalle laitettua astua liukuhinan viereltä askel sivuun että takana tulevan on helpompi laittaa omat ostoksensa hihnalle. No tästä pienellä sananvaihdolla selvittiin, mutta mummojen mielestä silti etuilin heitä.

Jatkoin sitten töissä katon maalaamista ja miten sattuikin, että jatkovarsi meni kesken touhujen poikki ja märkä maalitela tippui tottakai päälleni. No haalarit on nyt muutenkii ihan maaliset, mutta laittoihan se vituttamaan.

Siinä vaiheessa päätin, että nyt on päivä täys! Kävin vaihtamassa vaatteet ja lähikaupastakotimatkalla olutta ja muuta pientä. Olin jo kilometrin päässä kotoa, kun kolmion takaa tulee joku mummo datsunillaan eteen, niin että joudun jarruttamaan ihan reilusti. Ei sattunut mitään lähellä piti-tilannetta, mutta takapenkillä ollut kaljalaatikko kaatui päin kuskin penkkiä. Kotiin päästyäni huomasin, että kaljalaatikon kulma oli puhkaissut ison reijän penkin verhoukseen. VITTU!

Nyt on kaljat kylmässä, enkä aio liikkua tänään muuta kuin sohvan ja jääkaapin väliä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Joku luuli mua tänään lepakoksi. En tiedä mitä tohon kuuluisi sanoa. Toisaalta ihan sama tietty. En jaksanut edes ruveta asiaa korjaamaan kun ei ollut tilanne jossa asialla olisi merkitystä.
 

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Tänään tuli taas yksi syy lisää miksi haluan San Josen voittavan Stanley Cupin. Crosby meni koskemaan konferenssin voittopystiin. San Josen kapteeni Pavelski teki oikein eikä koskenut.
 

sinikettu

Jäsen
Tänään tuli taas yksi syy lisää miksi haluan San Josen voittavan Stanley Cupin. Crosby meni koskemaan konferenssin voittopystiin. San Josen kapteeni Pavelski teki oikein eikä koskenut.
Tähän voisi heittää sen perinteisen kysymyksen eli ketä vittu oikeasti kiinnostaa, kosketaanko pystiin vai ei. Jos kyseessä olisi hauras, tuhansia vuosia vanha esine, joka menisi kosketuksesta rikki, niin ymmärtäisin asian.

Oletan, että kyseessä on jonkinasteista urheiluhihhulointia. En tykkää hihhuloinnista missään muodossa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se taitaa muuten olla sillä lailla, että länsimetro tappaa Stadin viimeiset heilurilinjat 65A ja 66A. Mutta ei tule ikävä - etenkin tuo saamarin 65A on aina myöhässä keskustasta Lauttasaareen päin vähintään 5 minuuttia paitsi tietysti silloin, kun itse tulee pysäkille 20 sekuntia arvioidun ajan jälkeen.
 

Nick Neim

Jäsen
Mitähän vittua taas? Jos pitää olla niin saatanan tyhmä, että vetää röökiä, niin ostais edes omat.

Mä olen tunnetusti tyhmä, ja mulla on aina melkein täysi aski messissä. Ja nyt yksi kaveri on selvästi alkanut käyttämään hyväkseen tätä erittäin tärkeää tietoa. Milloin sattuu jäämään omat röökit kotiin, milloin lompakko, ja silloin tällöin ei kortti kuulemma toimi. Tarjouduin ostamaan askin lainaan, mutta ei kuulemma tarvinnut jos pari tupakkaa saa. Pari(kin) sattumaa vielä menisi, mutta tässä parin viikon aikana sattuneina surkeiden sattumusten sarjoina tilanne alkaa haiskahtamaan kaverin tietoiselta säästötalkoolta. Jos kyse olisi oikeasti muutamasta röökistä silloin tällöin niin ei siinä mitään, mutta tänään meni pelkästään muutaman tunnin sisään yhdeksän. Ja oltiin jumalauta parhaimmillaan 50 metriä kaupasta, mutta ei tullut kaverille mieleen hakea täydennyksiä. Nurkan takana taas röökiä pyytelemässä.

Ja kyllä jumalauta, laskin jotain vitun röökejä. Sen verran vitutti jälleen, kun joutuu kohta kahta askia hakemaan päivässä tuon tampion takia. Viime viikonloppuna ryyppyreissulla täysin sama homma. Otti sitten tänään nokkiinsa kun sanoin, että enää en heitä. Ottakoon. Mä en muiden savutteluja ala kustantamaan, kun omakin on tarpeeksi kallista. Ja tyhmää.

Saatana.

Tyhmäähän se on, että aikuiset miehet kinastelevat jostain tupakasta, mutta eikö se olisi vitusti helpompaa, jos jokainen polttaisi niitä omia? Silloin ei tulisi kinaakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös