Mitähän vittua taas? Jos pitää olla niin saatanan tyhmä, että vetää röökiä, niin ostais edes omat.
Mä olen tunnetusti tyhmä, ja mulla on aina melkein täysi aski messissä. Ja nyt yksi kaveri on selvästi alkanut käyttämään hyväkseen tätä erittäin tärkeää tietoa. Milloin sattuu jäämään omat röökit kotiin, milloin lompakko, ja silloin tällöin ei kortti kuulemma toimi. Tarjouduin ostamaan askin lainaan, mutta ei kuulemma tarvinnut jos pari tupakkaa saa. Pari(kin) sattumaa vielä menisi, mutta tässä parin viikon aikana sattuneina surkeiden sattumusten sarjoina tilanne alkaa haiskahtamaan kaverin tietoiselta säästötalkoolta. Jos kyse olisi oikeasti muutamasta röökistä silloin tällöin niin ei siinä mitään, mutta tänään meni pelkästään muutaman tunnin sisään yhdeksän. Ja oltiin jumalauta parhaimmillaan 50 metriä kaupasta, mutta ei tullut kaverille mieleen hakea täydennyksiä. Nurkan takana taas röökiä pyytelemässä.
Ja kyllä jumalauta, laskin jotain vitun röökejä. Sen verran vitutti jälleen, kun joutuu kohta kahta askia hakemaan päivässä tuon tampion takia. Viime viikonloppuna ryyppyreissulla täysin sama homma. Otti sitten tänään nokkiinsa kun sanoin, että enää en heitä. Ottakoon. Mä en muiden savutteluja ala kustantamaan, kun omakin on tarpeeksi kallista. Ja tyhmää.
Saatana.
Tyhmäähän se on, että aikuiset miehet kinastelevat jostain tupakasta, mutta eikö se olisi vitusti helpompaa, jos jokainen polttaisi niitä omia? Silloin ei tulisi kinaakaan.