Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 925
  • 66 797

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mulla on ollut sen reilu pari vuotta suhtkot tuuhea parta tuossa naaman peittona. Eilen sitten menin vetämään sen pois. Aika vitun outo tyyppi sieltä peilistä tätä nykyä katsoo takaisin. Ei sovi enää tämä parrattoman elämä minulle. Auktoriteetti ja karisma on kadonnut naamataulusta. Jäljellä on outo surusilmäinen hyypiö. Tämä kuva kertoo tilanteesta kaiken olennaisen.

Tunnen tämän tapauksen johdosta mitä suurinta empatiaa niille, joilla parta ei juurikaan kasva.
Terävä on kirves!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
@Turha Kaukalo ja @pettter, anteeksi häiriö, mutta mitäs kaljaa mä sit ostaisin? Joo, antakaa mun tarjota edes laatikollinen. Ostakaa sit ite lisää, jos koette tarpeelliseksi! Mun pitää viedä tytär Lintsille, et en tiedä ehinkö ihan yheksää, mut yritetään! Koita Turhis pyristellä paikalle!

Kyllä mä pääsen! pettter valitkoon merkin!
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tajusin just, että 28 päivää futiksen EM-kisoihin.

Huomenna Työturvakorttikoulutus.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Hälytys! Tiedotus koko valtakuntaan! Haminassa nähdystä karhusta ei ole uusia näköhavaintoja.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon usein miettinyt että on neljä asiaa, mitä sulla on mielessä: kalja, pillu, IFK ja rock'n roll. Noi kait vie 99-prosenttia kaikista ajatuksista. Tai no kesällä ei silleen lätkää mieti, paitsi nyt vähän noita MM-kisoja ja musiikkikaan ei silleen ole mielessä, paitsi jos sitä kuuntelee, tai no joskus nyt sattuu fiilistelemään jotain tulevaa keikkaa tms. Mutta vaikka noi kaks katoaa, ei tilalle tule mitään politiikkaa tai vitun taidehistoriaa.

Onko muut miettinyt miten teidän ajatukset jakaantuu?

Baarissa kun joskus kuuntelee muiden juttuja niin jotkut miettii jotain työjuttuja. Mitä helvettiä. En mä töissäkään mieti mitään työjuttuja.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mä oon usein miettinyt että on neljä asiaa, mitä sulla on mielessä: kalja, pillu, IFK ja rock'n roll. Noi kait vie 99-prosenttia kaikista ajatuksista. Tai no kesällä ei silleen lätkää mieti, paitsi nyt vähän noita MM-kisoja ja musiikkikaan ei silleen ole mielessä, paitsi jos sitä kuuntelee, tai no joskus nyt sattuu fiilistelemään jotain tulevaa keikkaa tms. Mutta vaikka noi kaks katoaa, ei tilalle tule mitään politiikkaa tai vitun taidehistoriaa.

Onko muut miettinyt miten teidän ajatukset jakaantuu?

Baarissa kun joskus kuuntelee muiden juttuja niin jotkut miettii jotain työjuttuja. Mitä helvettiä. En mä töissäkään mieti mitään työjuttuja.

Hauska kirjoitus, mutta ei ehkä ihan totuudenmukainen, koska kyllähän sä aika paljon myös ajattelet nörttejä (kirjoituksista päätellen).

Itsellä pyörii usein ajatuksissa urheilu (sekä penkkiurheilu että oma kuntoilu), seksi, lapset (kun toinen on jo maailmalla, että miten se pärjää kun ei ikinä ilmoittele mitään), hyvät vedonlyönti kohteet ja oikeastaan mun aivot käy koko ajan ja jatkuvasti siellä muhii joku ajatus. Kohta onneksi pääsee taas nollaamaan kun lähden Tallinnaan 23.5. Sitä odotellessa ajatukset jatkaa juoksuaan muuten tyhjässä päässä.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Missikisoissa havaittavissa "mokutusta", ei toi Shirly nyt kyllä kaunein noista ollut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lidlissä vartija oli noin puolivälissä sitä kassariviä, mutta mun perässä tuli sinne reunimmaiselle kassalle ja vain mun asioinnin ajaksi. Mitä hittoa. Näytänkö mä muka joltain murhaajalta. No pedofiililtä ehkä, vai näkyyks se edes ulospäin, mutta en kait miltään varkaalta sentään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuli mieleen tosta, että rekisteröintimahdollisuus on väliaikaisesti pois, että tartteeko tänne enää ketään. Scholl tietty takasin mutta muuten on jengi koossa. Uusia nimimerkkejä kun tulee, niin on ihmeissään että kukas tämä on, ja huonolla tsägällä vielä kannattaa vääriä joukkueita ja on muutenkin ikävä ihminen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis eihän sitä selvin päin uskaltais edes auton rattiin. On jotenkin niin känninen olo. Mutta otapa vähän kaljaa niin jo on käsi vakaa ja ajatus kristallinkirkas, mitä nyt vähän ehkä hidas välillä. Tää känni tuntuu jotenkin luontevalta ihmiselle. On silleen normaali olo, mitä nyt tosi hyvä fiilis vaan. Ei ole yhtään sellainen pökkeröinen olo, mikä selvänä on.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
lapset (kun toinen on jo maailmalla, että miten se pärjää kun ei ikinä ilmoittele mitään)

Tiedätkö, että se on ihan oikeasti totta, jos ei kuulu mitään, niin silloin kaikki on hyvin. Tiedän tämän täysin varmasti ihan omasta kokemuksesta, siis siltä puolelta mikä ei ikinä ilmoittele mitään.

Olin kuitenkin äidin kanssa Skypessä yli tunnin tuossa viikolla. Ihan asiallista palautetta tuli siitä, että miten ei voi laittaa sähköposteja, kun kuitenkin roikut koneella koko ajan. Tottahan se on. Täytyy laitella useammin, jos ehtii.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täällä on oikeastaan kiva, kun ei oo hymiöitä. Niitä kun muualla riittää. Vähän tämmönen Jatkoajan spesialiteetti.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Sanada on kyl suht kova.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös