Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 861
  • 68 370

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ensimmäisenä olisi tärkeintä pitää huoli siitä, ettei sillä laivalla ole yhtään oikeaa saksalaista. Niitä apinoita ei kukaan täysjärkinen tänne halua. Pysykööt siellä viemärissä, jota kotimaakseen kutsuvat.

Korjataan huhua hieman eli laiva tuli Saksasta eli ei ole tiedossa, minkä valtion lipun alla seilaa.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Noh, odotellaan tarkempia tietoja ja edetään sen mukaan. Ehdin jo innostuksissani alkamaan järkkäämään saksalaisvastaista teemapäivää, mutta jätetään sen toteutus vielä hautumaan.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Voi vittu kun ei voi Jatkoaikaankaan tulla ilman pelästymistä. Saksalaisia tulossa! Viimeksi ne polttivat Lapin (sinänsä ihan ookoo), tyhjensivät pottumaan ja maitolavan. Pitäkää ne eläkeläiset Turussa! Akat voi antaa pillua.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt äkkiä Turun rajat kiinni, ettei sakut lähde leviämään. Nyt on oikeasti kriittiset hetket käsillä!

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Ei Jatkoajan taso ole laskussa Moderaattorien pippelinmittauksen vuoksi, vaan kirjoittajien kelvottoman medialukutaidon ja sen seurauksena kiihkomielisyyden kasvaminen.

Ja jokaista, joka käyttää hymiöitä ":D", pitäisi rankaista kahden viikon kirjoituskiellolla.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
:D

Kuulemma kallioleikkaukset moottoritiellä Paimiossa on jo räjäytetty ja Salon rautatieasemalle saapui juuri panssarijuna. Pommittakaa Turku paskaksi!

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
:D :D :D :D

Turkuun Vietnamin määrä napalmia!

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Postissa ei jaeta kirjeitä perjantaina, joten jos jonkun Änäri jostain syystä ei olekaan postissa saapunut 17. päivä, niin joutuu odottamaan viikonlopun yli!

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Miksi valtamedia vaikenee saksalaisten invaasiosta?

xDDD

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kuinkahan moni ihminen, jolla ei ole autoa ja joka asuu toisella puolella kaupunkia, lähtee perjantaiaamuna kävelemään työpaikalle? Näillä näkymin saattaa olla niin, että ainakin minä joudun tuollaisen reissun tekemään.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kuinkahan moni ihminen, jolla ei ole autoa ja joka asuu toisella puolella kaupunkia, lähtee perjantaiaamuna kävelemään työpaikalle? Näillä näkymin saattaa olla niin, että ainakin minä joudun tuollaisen reissun tekemään.
Itse olen ehdottomasti lakkoilijoiden puolella, mutta tuona päivä on ilmeisesti ruotsinkielen ylioppilaskirjoutukset! Esim. sairaaloissa toivottavasti osataan ottaa huomioon, että kaukana asuville vaihdetaan vapaapäivä yms, mutta saattaa abilla vituttaa kävellä 15km että pääsee kirjottamaan jo valmiiksi ahdistavan ylioppilasaineen.

EDIT: Olisin siis itse ainakin siirtänyt tuon lakon vaikka torstaille - silläkin uhalla että änärin saapuminen viisätyisi päivällä!

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Auto on, mutta sepäs on rikki. Ei käynnisty ei. Työmatka kestäisi kävellen noin 3 tuntia. Taksilla ei kait voi ihmistä pakottaa tulemaan töihin, ellei työnantaja maksa, vai?

Nick Neim

Jäsen
Alle 3 tuntia herätykseen. Pohdin tässä juuri sitä, että koittaako tässä nukkua enää ollenkaan vai ei, vai koukkaako huoltiksen ja reippaan aamupalan kautta töihin.

Taas ne saatanan päikkärit venähti, joten sen takia tässä ollaan. Vittu.

Jeffrey

Jäsen
Ensimmäisen kerran kun näin Facebookissa tuon tsekkitytön katoamisilmoituksen, heräsi minulla epäilys miehensä osallisuudesta asiaan. Tilanteen kehittymistä nyt median kautta seuranneena ja miehen tekemistä ja eleitä katsellessani olen lähes varma, että tuo mies on asian keskiössä. Joko Nela on itse karannut, tai mies on laittanut hänet kylmäksi.

Jotenkin melko erikoiselta tuntuu, että media tätä myllyttää, vaikka kaikki viittaa nyt aviomieheen. Tai ehkä juuri siksi? Noh toivotaan, että Nela on kunnossa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eli voimme päätellä, että yleislakko olisi sopinut paremmin torstaiksi, mutta sehän ei näille rikollisille ay-jäärille käy, koska perjantaina olisi pitänyt mennä darrassa töihin. Kyllä on tyhmät päät kalahtamassa perjantaina yhteen, hallitus vs. ay-liike.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkävaimot oli ihan paska ohjelma.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Siellä se vaamn KooKoo hankkii ruotsalasia huippupakeja ja Ässillä luutii Vuorisalo viltissä perkele saatana! Toivolalle kenkää ja Rokkylle kans.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ajankohtainen kakkonen tänään: hallitus_riistäjä_sortaja_lahtari_kapitalisti_perkele_luokka_sota

Tuo soveliaasti ilmaistuna. Mistä lähtien Ylen tehtävä on ollut kaaoksen lietsominen? Sitä se on ainakin tehnyt jo useamman vuoden.

Jaaha, nyt kerrotaan, että nuoret juo.

Snagari

Jäsen
Aloin miettimään tuossa että voiko lounaspaikoissa tarjolla oleva kotikalja olla kuinka vahvaa? Tekevätkö itse vai onko kaupasta? Maistui tänään vähän oudolle ja ajattelin että jos se on jotenkin ylikäynyttä ja vahvempaa kuin normaalisti niin menen hakemaan pari mukia lisää.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lauantaina näin propellilätsän. Tuli mieleen ajat, kun keskaria ei ollut kiskalla ja MTV näkyi koviksilla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy