Pari päivää töitä takana ja täällä ollaan taas. Oli oikein mukavaa.
Pirkka-pizzaa paistelen tässä ja ihmeellinen kaurapuuron haju puskee sieraimiin.
Mahtaakohan tuota uskaltaa maistaa? Maun pitäisi olla jauhaliha, ei kaurapuuro.
Oon muuten vieläkin humalassa, ei ollut muuta tekemistä eilen junassa kuin juoda.
Ensin olin autiolla joutunut autiolle saarelle haettuani IFK:lle töihin ja tästä seuraavana episodina kävivät pingviinit kimppuuni ja nokkivat silmiin. Pingviinihän on se vaarallisin elukka ihmiselle. En taida uskaltaa nukkua ensi yönä ollenkaan.
Näköjään olin todellakin päissäni, koska mulla ei ole pienintäkään muistikuvaa lainatun viestin kirjoittamisesta saati pizzan paistamisesta. Mikäs vitun kaurapuuro?
Tänään otin iltapäivällä pienet torkut. Osoittautui karmeaksi virheeksi, tuli nimittäin sellaiset unet mukana, että oksat pois.
Ensin olin autiolla joutunut autiolle saarelle haettuani IFK:lle töihin ja tästä seuraavana episodina kävivät pingviinit kimppuuni ja nokkivat silmiin. Pingviinihän on se vaarallisin elukka ihmiselle. En taida uskaltaa nukkua ensi yönä ollenkaan.
Ei sitä millään jaksa muistaa sitä tuskaa mitä siitä aiheutuu, muistaa vain sen ensimmäisen päivän autuuden hetken, kun tuntuu vaan niin sileältä ja oudolta ja sen takia sen tekee aina joskus, vaikka pitäisi muistaa kuinka kynsittävää hommaa se on ja kuinka pitää pitää naamaa perus lukemilla julkisilla paikoilla, vaikka kuinka julmetusti kutittaa... Kuka muu tunnustaa tehneensä saman virheen ainakin kahteen kertaan?
Ei sitä millään jaksa muistaa sitä tuskaa mitä siitä aiheutuu, muistaa vain sen ensimmäisen päivän autuuden hetken, kun tuntuu vaan niin sileältä ja oudolta ja sen takia sen tekee aina joskus, vaikka pitäisi muistaa kuinka kynsittävää hommaa se on ja kuinka pitää pitää naamaa perus lukemilla julkisilla paikoilla, vaikka kuinka julmetusti kutittaa... Kuka muu tunnustaa tehneensä saman virheen ainakin kahteen kertaan?
Kokeile joskus, se kun ei ensimmäistäkään karvaa siinä lähettyvillä kasva ja naisella on sama homma samlla alueella, niin hitto se tekee eetua, puhumattakaan siitä, mitä se tekee jo valmiiksi jättimäisen vehkeen kokonäköön... mutta jo seuraava päivä, hitto sitä kutinaa.Mutta vastaus kysymykseesi, en ole tehnyt samaa virhettä, kertaakaan.
Viimeinen virhe. Luultavasti päivät on luetut sun kohdalta. Niitä tallaavia tossuja odotellessa. Noh, kai se on hienoa, onnea mies!
Ei niitä luettu parilla edelliselläkään kerralla. Ja on se sen hetken hienoa.
Nyt on Canal plussa hankittu. Viimeinen niitti oli sunnuntai-ilta ilman La Liga -matsia ja Virkkusen hienoa äänityöskentelyä. "Vain Espanjassa..."