Ihanko omassa?Minä istuskelen kotona peukalo perseessä
Ihanko omassa?Minä istuskelen kotona peukalo perseessä
Ihanko omassa?
Ihanko omassa?
Kerro sitten kumpaan vaihtoehtoon päädyit. Ensinmainitulla on kerroin noin 1,1 ja jälkimmäisellä lähempänä kolmeakymppiä.Jääkaappi on täynnä kaljaa joten voisi hyvinkin vetää kalsarikännit tänäänkin. Toinen vaihtoehto on katsella telkkaria ja vetää megapussi sipsejä dippeineen ja nauttia Coca-Colaa.
Kerro sitten kumpaan vaihtoehtoon päädyit. Ensinmainitulla on kerroin noin 1,1 ja jälkimmäisellä lähempänä kolmeakymppiä.
Äläs ennakoi. Vielä se jano sieltä nousee.Nyt kävi sitten niin että voitot maksetaan isomman kertoimen mukaan..
Nyt kävi sitten niin että voitot maksetaan isomman kertoimen mukaan..
Nyt loppuu se leikkiminen ja olut auki.
Näin minä sen suunnilleen olin laskenutkin.Auki on, kiitos yllyttämisestä.
Auki on, kiitos yllyttämisestä. On tää aika hyvää, mitä sitä kieltämään. KKK saa kuitenkin jäädä tänään väliin.
Näin minä sen suunnilleen olin laskenutkin.
Miksi ihmeessä? Sekaan vaan, vaikka ei seisokkaan. Olvi se on mikä kannattaa.
Ei siihen tarvita kuin tietoisuus suomalaisen miehen janosta. Se minulla on.Hah. Oot sä kyllä aika kone..
KKK vie turmioon. Olisi ehkä viisainta laatia uusi testamentti ja olla sivussa jonkin aikaa :)
KKK vie turmioon. Olisi ehkä viisainta laatia uusi testamentti ja olla sivussa jonkin aikaa :)
Likalle pähkittiin nimeä. Siinä sitten kuultiin kaverilta jonka kaveriperheellä oli entuudestaan kolme poikaa: Matteus, Markus ja Luukas. Neljäskin poika perheeseen saatiin aikanaan. Oli siinä varmaan ennakkoaavistelleilla sukulaisilla ollut kastemaljalla naurussa pitelemistä kun kaverin etunimeksi olikin tullut.... niin: Pasi.
Pistää miettimään että mitähän tuossa kolmannen ja neljännen pojan syntymän välissä on tapahtunut... Vaan eikös tuo ole ihan vanha netissä kiertävä juttu, joka on sattunut epäilyttävän monelle "kaverille" ja "tutulle"? Lieneekö sitten alunperinkään oikeasti tapahtunutta?
No tietysti se on. Mutta stoorina ihan lyömätön. Olisi pitänyt laittaa tuo sana tositarina hipsuihin.
Oon nyt päättänyt, että se on ihan hyvä asia. Pakko sen on olla.Viikonloppu oli hyvä, mutta hämmentävä. En osaa päättää onko toi hämmentävä asia hyvä vai huono.