Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 336 497
  • 66 852

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Minulla on HSV:n pelipaita, jonka sain saksalaiselta serkultani lahjaksi jokusen vuoden sitten. Hän oli jotakuinkin maansa myynyt, kun sanoin, että olen ManU:n otteita aikanani nuoruudessa seurannut. Perkele että siinä sakemannia korpesi. Se oli ihan että ei jumalauta ole todellista.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Atlantin takana menossa siis peräti kaksi vitsiturnausta, etelämpänä nämä anustappikisat ja sitten pohjoisempana nämä korkeatasoisen futiksen ja eritoten upean tuomaritoiminnan kilpailut.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Minulla on HSV:n pelipaita, jonka sain saksalaiselta serkultani lahjaksi jokusen vuoden sitten. Hän oli jotakuinkin maansa myynyt, kun sanoin, että olen ManU:n otteita aikanani nuoruudessa seurannut. Perkele että siinä sakemannia korpesi. Se oli ihan että ei jumalauta ole todellista.

Mullakin on HSV:n ja St.Paulin fanipaidat. Hampurista sain tuliaisiksi, ihan jees paitoja muttei mitään tunnesiteitä. Eikä paljon herätä fiiliksiä kaikki Werder Bremen-tuotteet, mitä tarttui mukaan kun Bremenissä visitoitiin. Mutta että ManU... Ei helvetti, voiko alemmaksi vajota?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Pallo syliin ja sä levittelet sen jälkeen käsiä... Italia-moodi.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Lädit on just jees? Ja loordit sun muut lohikeisarit mitä saarilla on ollut.

Itse näin semi-lädinä voin sanoa, että ihan persesstä ne kaikki on. Sain itse passin, mutta missasin hörökorvat kinkeripigmentin. Ihan hyvä diili, mutta vitun dorka maa sekin on. Lontoo on vitun kouvola. Usko pois.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Lontoosta en oo koskaan pitänyt. Berliini sucks. Okei, oon vaan kerran ollut Berliinissä ja koko ajan kännissä, mutta oli se paska kaupunki.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Itse näin semi-lädinä voin sanoa, että ihan persesstä ne kaikki on. Sain itse passin, mutta missasin hörökorvat kinkeripigmentin. Ihan hyvä diili, mutta vitun dorka maa sekin on. Lontoo on vitun kouvola. Usko pois.

Niinhän se onkin, oon käyny. Mut hain lähinnä takaa sitä gentleman-meininkiä jossain Skotlannin nummilla piippu suussa tweed-takeissa hörppimässä kello viiden teetä jonka orja tuo tarjottimella siihen eteen kun istut keinutuolissa kartanon tilusten läpi virtaavan kuuluisan lohijoen rannalla ja pohdit syvällisiä samalla kun höyrykone jyllää.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Berliini on kanssa yksi jennkien ja aussien boheemirapsodia. Vaadin muuria takaisin!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Berliini on kanssa yksi jennkien ja aussien boheemirapsodia. Vaadin muuria takaisin!

Berliini on näkemättä paskaa.

Ollaanko täällä yhtä mieltä siitä, että Euroopan parhaat maat on Tšekki ja Norja?

Toki myös Islanti ja Viro omilla tavoillaan jees, ja Ryssälässäkin hyvät puolensa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Liigassa olis ajettu ulos.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Norja on joskus rasittava, viittaan nyt talviurheiluun ja "eikä me mitään olla vedetty vaikka Maritille kasvo napaan kyrpä". Thereseä toki rakastan.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Norjan BKT - loistava! Turskille kunniaa!

Tsekin sijaan ehdottaisin Tanskaa, jossa denoja kunnioitetaan ja röökikin on jotain, mitä hihhulit ei määrää. Vapaamielinen ja kunigashuonekkin röökaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Norjan BKT - loistava! Turskille kunniaa!

Tsekin sijaan ehdottaisin Tanskaa, jossa denoja kunnioitetaan ja röökikin on jotain, mitä hihhulit ei määrää. Vapaamielinen ja kunigashuonekkin röökaa.


Myönnän, että tanskalaisissa on sitä jotain. Ruotsalaisia en voi sietää.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Norjan BKT - loistava! Turskille kunniaa!

Tsekin sijaan ehdottaisin Tanskaa, jossa denoja kunnioitetaan ja röökikin on jotain, mitä hihhulit ei määrää. Vapaamielinen ja kunigashuonekkin röökaa.

Tšekissä on kuitenkin poimittuna niitä hyviä puolia sekä Venäjältä, että Länsi-Euroopasta omilla miellyttävillä lisämausteillaan. Valloittava kokonaisuus. Norja on paras - siellä ei oo retalejengiä!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Berliini on näkemättä paskaa.

Ollaanko täällä yhtä mieltä siitä, että Euroopan parhaat maat on Tšekki ja Norja?

Berliinissä olen käynyt pari kertaa ja väittäisin sen olevan erittäin hieno ja varsinkin siisti kaupunki. Mitään McDonals yms roskia siellä ei ikinä nää missään, ei edes Mäkkärin pihalla, kuten täällä Suomessa.

Euroopan parhaat maat ovat Suomi ja Norja.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Myönnän, että tanskalaisissa on sitä jotain. Ruotsalaisia en voi sietää.

Parempi kieli ja vapaampi mieli. En oo itekkään mikään Tanska-fani, mutta on se siistiä, kun siellä voi skaffata viinaa, jos pilkun jälkeen on jano. Puhumattakaan miilusta. Ne on humaaneja, missä Suomi on lestakontrollissa, kuten on Ruotsikin, ja svenssoniilit ovat kanssa yksi muilutusta vailla oleva ryhmä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tšekissä on kuitenkin poimittuna niitä hyviä puolia sekä Venäjältä, että Länsi-Euroopasta omilla miellyttävillä lisämausteillaan. Valloittava kokonaisuus. Norja on paras - siellä ei oo retalejengiä!

Eli ollaan Norjasta samaa mieltä. Slobojen juhlinta yhdistettynä länsimaiseen konservatiiivisuuteen on silti yhdistetty parhaiten Tanskassa, mutta minun kirjoissa Tsekki saa kauneutensa ansiosta kolmossijan heti Tanskan perään.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Särkynytsydämiset, aina juovan tuntuvat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös