Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 309 570
  • 66 756
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mullakin tulee välillä sellaine fiilis, että olen aivan paska kaikessa ja riesaksi muille. Sitten alan räyhäämään itselleni eikä muutkaan tykkää siitä. Välillä onneksi onnistun unohtamaan oman kyvyttömyyteni, jota yritän kompensoida kirjoittamalla korulauseita jääkiekosta tykkääville kasvottomille hahmoille. Yleensä tällainen tilanne iskee päälle, kun töhöilen jossain asiassa, jota en oikeasti hallitse, vaikka kuvittelen osaavani (esim. viimeksi moottoriveneen peruuttaminen suoraan kohtalaisessa tuulessa, välillä paikalleen pysähtyen). Ja jos en siis jotain osaa, niin sitten alan ajatella, etten oikeasti osaa mitään kovin hyvin ja olen laiska paska josta kukaan ei oikeasti tykkää. Sitten syön ensimmäisen kerran sitten aamiaisen (tämä fiilis ei ikinä iske ennen n. kello kuutta illalla) ja olo vähän helpottaa. Siihen vielä univajeen paikkausta ja elämä hymyilee.

E: Onneksi on myttyä, mitä mennä polttamaan notskille Hervantaan kaiken retalejengin nähtäville.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
^

Mulla oli vuosikausia sellainen fiilis, että kaikki on aivan perseestä, ennen kuin sain lääkityksen joka tuntuu korjaavan kaikki fyysiset puutteet aivoista. Sen korjausliikkeen jälkeen henkinen puoli on toiminut aivan erilailla ja ongelmat on voinut käsitellä ns. terveellä tavalla. Tässä mielessä voin herkästi tyrkyttää samanlaista settiä sellaisillekin, jotka vain kärsivät normaalista vitutuksesta, eikä kyse ole muusta kuin vain henkisistä, eritoten väliaikaisista, vitutuksen tunteista jos jokin ei mene suunnitellusti. Ei ole mitenkään epänormaalia, että joskus tuntee olevansa vaillinainen, vaikka moni tuntuu hautaavan mahdolliset heikkouden hetket niin syvälle kuin mahdollista koska omaa haavoittuneisuuttaan ei sovi näyttää, sillä muuten sinut luokitellaan vammaiseksi. Pikemminkin sellaiset ikävätkin kokemukset auttavat juurikin jokaista olemaan parempi siinä mitä tavoittelee. On tavoittelun kohde sitten mielenrauha tai jokin duuni. Kaikki meistä kasvaa kokemusten ja ennen kaikkea pienten, konkreettisten asioiden kautta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Emilia Clarkesta ei tule Jatkoajan kesätyttöä tänäkään vuonna. Tuskin milloinkaan. Voi perustaa nevöevökerhon Tuomiston Sadun kanssa. Kerhon kunniajäsen on Olli Jokinen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
^

Mulla oli vuosikausia sellainen fiilis, että kaikki on aivan perseestä, ennen kuin sain lääkityksen joka tuntuu korjaavan kaikki fyysiset puutteet aivoista. Sen korjausliikkeen jälkeen henkinen puoli on toiminut aivan erilailla ja ongelmat on voinut käsitellä ns. terveellä tavalla. Tässä mielessä voin herkästi tyrkyttää samanlaista settiä sellaisillekin, jotka vain kärsivät normaalista vitutuksesta, eikä kyse ole muusta kuin vain henkisistä, eritoten väliaikaisista, vitutuksen tunteista jos jokin ei mene suunnitellusti. Ei ole mitenkään epänormaalia, että joskus tuntee olevansa vaillinainen, vaikka moni tuntuu hautaavan mahdolliset heikkouden hetket niin syvälle kuin mahdollista koska omaa haavoittuneisuuttaan ei sovi näyttää, sillä muuten sinut luokitellaan vammaiseksi. Pikemminkin sellaiset ikävätkin kokemukset auttavat juurikin jokaista olemaan parempi siinä mitä tavoittelee. On tavoittelun kohde sitten mielenrauha tai jokin duuni. Kaikki meistä kasvaa kokemusten ja ennen kaikkea pienten, konkreettisten asioiden kautta.

Joo ei tässä lääkitykseen ole tarvetta, ei tämä mikään jokapäiväinen ilmiö ole.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Onnittelut. Te olette normaali!

Ai hän? Niin olen kuullut eräiden siellä alhaalla kertovan. Ja kyllähän hän itse kovasti todistelee meille olevansa.
 

Ralph

Jäsen
Joskus iltaisin mä nousen lentoon viitta hulmuten. Ja mä pelastan tän maailman ja onnettomat sen.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Emilia Clarkesta ei tule Jatkoajan kesätyttöä tänäkään vuonna. Tuskin milloinkaan. Voi perustaa nevöevökerhon Tuomiston Sadun kanssa. Kerhon kunniajäsen on Olli Jokinen.

Äläl laita tätä jossain määrin kaunista Emiliaa samaan kategoriaan tuon Tuomiston kammotuksen kanssa. Nätti tyttö kuitenkin, vaikka brunettena paljon nätimpi kuin vaikka Game of Thronesissa on ollut. Sikäli voin liittyä klubiin, että Jennifer Love Hewit tuskin koskaan tulee kyseistä pystiä saamaan ja sen on helvetillinen vääryys.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
No se retaleäijä on se hän-äijä. Straight outta low class, crazy motherfucker named retalejengin äijä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harva se päivä saa keskustasta sapuskaa tai edes jotain näytteitä. Tänäänkin Kampin Narinkkatorilla oli Atrian rekka, josta sai kupillisen grillisafkaa, rautatieaseman vieressä joku sinappifirma tarjosi Kabanossia ja kolmen sepän patsaalla Ingman jakoi jätskiä. Siinä tosin oli maksu omantunnon mukaan ja se meni hyvään tarkoitukseen. 50 senttiä maksoin Jättiksestä. Rahat säästyi kaljaan. Lidlistä hain laatikollisen.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
teidän häntiä.

Eli myönnät siis, että hännät ovat eri arvoisia? Miksi sitten kun minä valitin omaa häntääni, sain vastaukseksi pelkästään väitteitä siitä, että jokainen oman häntänsä herra ja itsestä se on kiinni. Kaikkien hännät kasvavat muka samaan tahtiin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ai HänS Olo? Solo on kyllä jees, sitä ei vaan saa muutaku Norjasta.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Norjassa vasta yläluokkaisia velliperseitä löytyykin - koko kansan edestä. Helppo se on sillä BKT:llä maksaa niitä hintoja, mutta koitappa samaa jossain Ogelin getossa, jossa selvityminen huomiseen on pelkkää taistelua.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Niin, eli tämä häntä on vain retalejengin ongelma? No, helppoahan se on, kun on ollut jo synnytyksen jälkeen varaa maksaa yksityislääkärille hännän poistosta, mutta itse pääsin katsomaan häntääni vasta vuonna 2004. Eiköhän se kerro jo jotain luokkajaosta.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kansanomaisempi sanonta on: what the fuck's going on? Tai sitten: 'the fuck's going on? - jos ollaan saarilla. Itse luotan näissä asioissa 'ave it ya fucking muppet - cockney dictionaryyn enemmän kuin johonkin jatkoaikaan kirjoittavaan porhoon, joka ei ole kokenut councilin gettokovuutta, ja väittää että kaikki on vain itsestä kiinni.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jos on retalejengii päällä, ei oo tsäänssii täällä
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Hän,
sai sut inttämään hän,
sai sut jankkaaman hän,
sai sut tuntee retaleisen elämän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös