Oih ja voih! Hyvä Jaws, minä osoitan pahoitteluni! Kahdeksan aikaan Salkkareita ja Suomen kauneinta pihaa katsellessani silmät alkoi jo painumaan kiinni... Siinä sitten hetken aikaa pilkein ja kymmenen aikaan olin jo höyhensaarilla :( Nyt on sitten nukuttu univelat pois ja taas olen virkeänä valmiina yöllisiin seikkailuihimme!
Onks meillä vähän rakkautta ilmassa.. Ihanaa, vähän säpinää tänne ämpäriin kaivattiinkin.
Kuulehan joidenkin hullujen suusta verbejä sanosin tai vaikkapa istusin imperfektissä. Ihme kieltä se sellainen, en ymmärrä.
Tuo on ihan normaalia. "Mä istusin tuol äske ja nyt mä oon täs istumas. Sit mä sanosi sil yhdel..."
"Ohjelma loppus" ja "se tyyppi sanos sitä et..." ovat ihan korrekteja imperfektejä minun korviini. Eiks näi?
Minä halusin kirjottaa epäviralliseen homoketjuun. En saanut tai löytänyt.
Tuo on ihan normaalia. "Mä istusin tuol äske ja nyt mä oon täs istumas. Sit mä sanosi sil yhdel..."
"Ohjelma loppus" ja "se tyyppi sanos sitä et..." ovat ihan korrekteja imperfektejä minun korviini. Eiks näi?
Pue takkisi tänä aamuna saumat ulospäin, katso älyrannekettasi, sinut luokitellaan hemmetin onnelliseksi. Rau.Ei vittu ei jaksa lukea politiikkaketjuja kun Stonewall on niin pessimistinen. Ja haukkuu vielä minun äänestämiäni puolueita koko ajan. Mur.
"Puheenjohtajaonni" on valinta; vaaleilla demaritkin puheenjohtajansa valitsevat eivätkä arpajaisilla.SDP:llä on paska puheenjohtajaonni, nyt. Ja eikö Sundqvistin Uffekin ollut niillä vuoden pari peejiinä, mä en edes taho muistella. Joo, okei, oli Lipponen, sehän oli ihan jees. Tuli tämmöstä vappupuheita venaillessa mieleen, vaikken niitä venaa.
Vappuja vaan kaikille. Itse matkustin eilen 4h 10min bussissa Turusta maailman tärkeimpään kaupunkiin ihan vaan sairastaakseni mahdollisimman raivostuttavaa limatautia. Kuumeen nousua olen pari päivää peljännyt, mutta toistaiseksi on kroppa tapellut mahdollista influenssatartuntaa vastaan tarvittavaa laatua osoittaen.
MTV3:lla alkaa näköjään "Suomen surkein nikkari" -niminen ohjelma. Ajattelin ilmoittaa David Kolomatisin.
Kah, muistin jotenkin, että Kolomatis olisi ollut kanadalainen, vaan Yhdysvaltain kansalainenhan tuo tietysti on. No, olisi varmaan sitä suuremmalla syyllä myös aivan erityisen huono nikkari, kun ei kerran ole sellainen ensinkään.Suomen surkein kanadalainen. Ei kun jaa onko toi Kolomatisi kanadalainen. Olen hidas. Pahoittelut.
Kah, miten muistin väärin, että Kolomatis olisi ollut kanadalainen. No, olisi varmaan sitä suuremmalla syyllä erityisen huono nikkari kun ei ole sellainen ensinkään.
Aina voi sivistää itseään: Kysy.fi -sivustolla kerrotaan "nikkari"-nimityksestä, että "[m]onet kirjaston hakuteokset tuntevat nikkarin kanadalaisena tai pohjoisamerikkalaisena jääkiekkopelaajana. Nimityksen alkuperää ei niissä kuitenkaan ole selvitetty."No voi vittu, eikö täällä ole ketään älykästä, pelkkiä ääliöitä vain. Tosin tyhmillä on kivempaa. Diggaan tyhmyydestä vaikka joskus itseään inhoaakin. Omituinen lause.
Aina voi sivistää itseään: Kanadalaisista käytetään urheiluselostuksissa usein nimeä 'nikkari'. Mistähän... | Kysy.fi : "Monet kirjaston hakuteokset tuntevat nikkarin kanadalaisena tai pohjoisamerikkalaisena jääkiekkopelaajana. Nimityksen alkuperää ei niissä kuitenkaan ole selvitetty."
Tähän vedoten pitäydyn siis alkuperäisessä suunnitelmassani ja ilmoitan Kolomatisin.