22 työpäivää jäljellä tän hetkisessä helvetissä, jota myös työpaikaksi kutsutaan ja niistäkin useampi päivä erilaisissa koulutuksissa, joten käytännössä n. 15 päivää pitää jaksaa vielä joka asiasta rutisevia tosikkoakkoja. Helmikuun 17. pvä alkaakin sitten KUUDEN VIIKON loma, jonka kruunaa maaliskuun alussa alkava kolmen viikon reissu Thaimaahan. Pääsiäiseksi sitten takaisin omaan virkaan, joka taitaa tämän puolen vuoden kaaoksen ja tulipalojen sammuttelun jälkeen ollakin ihan hyvä paikka. Sikäli olen tyytyväinen, että tuli tämäkin nähtyä ja koettua, koska nyt arvostaa omaa vakiduuniaan huomattavasti enemmän.
Mikä järki työnantajalla muuten on päästää jätkä höpöhöpö-koulutuksiin, kun niistä mahdollisesti saatava tietotaito lähtee muutaman viikon päästä helvettiin? Varsinkin kun motivaatio koulutuksiin saati niistä saatavien tietojen jakamiseen muille on nolla? Noh, en valita. Mulle kyllä sopii hyvin esim. ensi viikolla parin päivän tenuttelu Helsingissä kaupungin kustantamalla matkalla työmaalla istuskelun sijasta.
Mikä järki työnantajalla muuten on päästää jätkä höpöhöpö-koulutuksiin, kun niistä mahdollisesti saatava tietotaito lähtee muutaman viikon päästä helvettiin? Varsinkin kun motivaatio koulutuksiin saati niistä saatavien tietojen jakamiseen muille on nolla? Noh, en valita. Mulle kyllä sopii hyvin esim. ensi viikolla parin päivän tenuttelu Helsingissä kaupungin kustantamalla matkalla työmaalla istuskelun sijasta.