Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 611 187
  • 67 882

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Oikeastaan vasta lukiossa kirjoittamista harjoitellaan kunnolla, joten vähän vaikea uskoa, että ihan jokaiselta yläkoululuokalta löytyisi keskiverron Iltalehden toimittajan tasoisia kynäilijöitä. Toki jos oikeinkirjoitussääntöjen hallitseminen riittää, niin silloin varmaan joo.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Oikeastaan vasta lukiossa kirjoittamista harjoitellaan kunnolla, joten vähän vaikea uskoa, että ihan jokaiselta yläkoululuokalta löytyisi keskiverron Iltalehden toimittajan tasoisia kynäilijöitä. Toki jos oikeinkirjoitussääntöjen hallitseminen riittää, niin silloin varmaan joo.

Nojoo, oikeastaan taisin vähän liioitella, sillä itselläni oli aivan jäätävän hyvä äidinkielenopettaja. Hän opetti meidän ikäluokasta vain meidän luokkaa, eikä muilla opettajilla todellakaan ollut yhtä kova vaatimustaso. Itse olen kyllä huomannut lukiossa, että nämä asiat on jo aiemmin opetettu, mutta opettaja kuirenkin sanoo, ettei näitä ole ikinä teille opetettu. Ehkä yleinen taso sittenkin on aika heikko.

Mutta tässä tapauksessa, kun vertaillaan Iltalehden toimittajiin, niin varmaan riittää aakkosten osaaminen ja sanavarastosta pitää löytyä ilmaukset: Oho!, kohu-, Katso!, Lue!, Kuuma, BB-, missi- ja Klikkaa tätä saatanan linkkiä!

Ralph

Jäsen
Tää on tätä tyypillistä suomalaista, pistesijoihin tyytyväisen maan urheilua. Jatkoajan vuoden urheilijaksi valitaan urheilija, joka vuoden aikana onnistuu kahdessa kisassa, eikä edes voita mitään koko vuotena.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kuten jo Kuningatar tuossa ylempänä tuli maininneeksi, on Kai Nu Laine poikkeuksellisen kypsä ikäisekseen. Tuon ikäisenä meikäläinen oli täysteini pahimpine vikoineen eikä tällainen keskustelupalsta olisi taatusti hyväksynyt minua jäsenekseen, jos olisin silloin pistänyt jäsenhakemusta sisään.

Jatka vaan samaan malliin ja nauti elämästä. Hyvin sä vedät! :)

Suosikkijoukkue
HIFK
Tuolla leipätehtaalla harva se päivä asioidessani tulee notiseerattua eräs nuori nainen, joka on kovin kaunoinen niin halutessaan, mutta päivästä toiseen näyttäytyy ihmeen harmaana hiirulaisena ja suurin piirtein juuri heränneen oloisena. Tasan yhden kerran olen häneen törmännyt baarissa, jolloin hän oli tietenkin laittautunut vimosen päälle ja näyttikin aivan ihmeellisen kauniilta. Sittemmin, arkisissa kuvioissa, on täytynyt vain huokaillen todeta, että kyllä menee nätti nuori neito totaalisen hukkaan, kun ei yhtään panosta ulkonäköönsä noin yleisesti ottaen. Voi voi...

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toinen kerta viikon sisään Malmössä. Sama hotelli ja lätkäisivät vieläpä saman huoneen. Kuin olisi kotiin tullut. Välillä outoja sattumia huoneiden kanssa. Jokunen vuosi sitten oli kolmessa peräkkäisessä hotellissa huoneet 222, 333 ja 555. Vai oliko se 111, 222 ja 444.

Kiva-Harri bongattu kaupungilla. Kailotti kännykkään suomea.

Ralph

Jäsen
Jokainen on vähän homo. Tuo lause on hinteintä mitä tiedän.

Suosikkijoukkue
HIFK
Määrittele ironia. (nyt en viittaa Steve Buscemin repliikkiin Con Airissa)

No minäpä määrittelen: Jatkoajan 'Naisasiat' -ketju, miltei 18 000 viestiä. Ja viidentoista kärki, sopivine poimintoineen (poiminnat lihavoituna):

1) scholl 738
2) Ted Raikas 678
3) Käyttäjänimetön 429
4) TQoFE 311
5) HIFK 272
6) moby 267
7) Fordél 244
8) Alamummo 232
9) Vanha Len 232
10) pernaveikko 215
11) pettter 214
12) Golden AWe 210
13) Snakster 201
14) Midnight Rambler 179
15) sampio 176

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mäkin oon 14 vuotias.

Olet näköjään sitten rekisteröitynyt palstalle varhaiskypsässä viiden vuoden iässä, koska rekisteröidyit palstalle yhdeksän vuotta sitten eli tammikuussa 2005. Wunderkind-nimimerkeille ei näköjään näy loppua.

Vai onko nimimerkkisi isäin perintöä tai manan majoille päätyneen lähisukulaisen jättämä ja testamentissaan mainitsema? "Sinulle, rakas lähisukulaiseni, jätän perinnöksi Jatkoajan nimimerkkini Vuokralaisen. Se avatkoon sinullekin taivaan portit Jatkoajan foorumille ilman tarvetta anoa kirjoitusoikeuksia."

Mustanaamion hengessä mentäisiin, jos tästä olisi kyse.

Ralph

Jäsen
Huhhuh, kirjoitan taas ihan liikaa tänne Jatkoaikaan. Peräti 58 viestiä eilisen päivän aikana, voi vittu mun kanssani...

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Suomi voitti kuulemma edellisenä yönä MM-kultaa ringetessä. Torille?

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jatkoajan 'Naisasiat' -ketju, miltei 18 000 viestiä. Ja viidentoista kärki, sopivine poimintoineen (poiminnat lihavoituna):

4) TQoFE 311

Mulla olisi todella paljon vähemmän naisasiaa, ellei ketjussa aina olisi joku reppana mies, joka on pakko pelastaa omalta tietämättömyydeltään ja sitä vääjäämättä seuraavilta tuhoilta :)

Mäkin oon 14 vuotias.

Voi että, kylläpä sinäkin olet reipas poika! Otahan vaikka keksi :)

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jopahan oisi olut maullansa, mutta kämpässä ei ole tippuvaa sitä ihtiään.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Nenä vuotaa vesiräkää ja aivastuttaa ihan kuin kesän aggressiivisimman siitepölykauden aikaan. Pitää varmaan tässä keskellä Tammikuun synkkyyttä alkaa vetämään allergialääkkeitä.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Voisi kyllä periaatteessa paiskata viestin Naisasiat -ketjuun, mutta jotenkin tuntuu ettei asiani sinne kuulu. Sielläpähän vetouistelijat ja tyhjän lässyttäjät jatkakoot, en viitsi häiritä.

Helvetti vieköön että ihastus voi joskus viedä jalat alta. Ihan mukavaa vaihtelua yhdentekevien tuttavuuksien sijaan! Tai no "ihan mukavaa vaihtelua"... taivas että tämä tuntuu hyvältä.

Olkoot vaikka millainen crash and burn tiedossa, mutta kun tuntuu hyvältä niin antaa mennä vaan.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ilmeisesti tässä on tehtävä perusteellinen remontti elämäntavoissa. Tänään oli työhöntulotarkastus ja sitä varten olin käynyt labroissa jokunen viikko sitten, tulokset kuulin siis tänään. Eivätkä ne olleet mieltäylentäviä ja minua mairittelevia - ja siitäkin sain sanallisia sivalluksia osakseni terveydenhoitajalta. Kolesteroliarvot ovat koholla ja hyvän kolesterolin arvot olivat melkoisen matalalla. Paastosokeriarvot olivat myös aivan hyväksyttävän lukeman ylärajalla - tasan sillä. Maksa-arvot olivat sentään hyvät.

Ja kyllähän nämä epäterveet elintavat - paljon makeaa ja herkkuja - näkyvät myös kehossa, joten tässä suhteessa terveydenhoitaja on oikeassa. Minun pitäisi tehdä jotain itselleni - heti eikä viidestoistapäivä. Kontrollikäynti toukokuussa uusine labroineen ja silloin arvojen olisi syytä näyttää jo jotain muuta.

vlad.

Suosikkijoukkue
HIFK
Okei, onhan toi Kanadan kiekkojengi Sotshiin nimellisesti kova, mutta pitää huomioida, ettei mukana ole yhtään Euroopassa pelaavaa (kuten Kurtis McLean tai Josh Holden). Vaikeuksissa ovat isossa kaukalossa, vaikka NHL-staroja ovatkin.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Okei, onhan toi Kanadan kiekkojengi Sotshiin nimellisesti kova, mutta pitää huomioida, ettei mukana ole yhtään Euroopassa pelaavaa (kuten Kurtis McLean tai Josh Holden). Vaikeuksissa ovat isossa kaukalossa, vaikka NHL-staroja ovatkin.

Joo mut pitää muistaa, että tästä huolimatta tulevat ennakkoluulottomasti maalille ja laukovat hanakasti. Ripareista laittavat sisään. Siellä on aina maalilla maskia ja hässäkkää. Kanadalla myös perusvarmat pakit, jotka osaavat ohjata pelin kulmiin suht helposti. Oli sitten iso kaukalo tai ei. Oikeastaan aina selkeä kärkijengi.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Tässä kun seuraa JokeritSaiPaa ja syö samalla voileipäkeksejä tuorejuustolla, niin tuo tiki pitäisi kyllä poistaa tuolta studiosta. Mutta se ei ollut asia, vaan se, että peli on paljon jännempää kun kuvittelee, että siinä pelataan jostain isosta pokaalista ja että sillä olisi jotain merkitystä minulle, että kuinka käy. Alkaa jo vähän jännittää, että jos tämäkin menee jatkoerään niinku u20 finaali.. p.s. kanatan SaiPaa

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy