Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 572 907
  • 68 104
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jaa,'a en tiedä mut miulla rutku vanha Huawei. 100 prosenttia 14 tuntia sitten ja edelleen 54. En ole ladannut välissä.

Tässähän on ei päheen hyvä, vaan Saatanan hyvä akku!
Nooh, tässä täytyy tietää että meikäläinen viettää keskiverto (vapaa)päivänä melkoisen paljon aikaa kännyruudun ääressä :D
 

npc

Jäsen
Aurinko nousee tai paistaa jo tähän. Joo viideltä lähdin pussikaljottelee ulos. Ei enää kotona jaksanut möllöttää. Kaikki aika kotona ja töissä menee hukkaan elämästä.
Aurinko nousee
On olutta maassa
Aika on herätä
Nousta ja lähteä
Kohdata ystävä kallehin

Päivä on kirkas
Vain metsässä tuulee
Aika on naurun
Ja leikin ja riemun
Mukana poliisi kallehin
 

npc

Jäsen
Siinä kävi niin, että mulla tuli korttitili täyteen, kun menetin hermoni erään nimeltämainitsemattoman tyypin kanssa Barkovin ketjussa. Niin tässä istuttiin viikon verran katsomon puolella. Oliko ikävä?
Mulla tuli myös tossa tovi sitten kymppitili täyteen ja lusin viikon. Harmi kun näitä ei ilmoiteta pelikielto-ilmoissa. Joutuu itse selittää.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Nooh, tässä täytyy tietää että meikäläinen viettää keskiverto (vapaa)päivänä melkoisen paljon aikaa kännyruudun ääressä :D
Itselläni menee täysin päinvastoin. Työpäivän jälkeen ei aina jaksa harrastaa, ja tulee luurilla oltua enemmän. Vapaapäivinä taasen tulee harrastettua sen verran, ettei paljon luuria kerkeä vilkuilla.
 

npc

Jäsen
Miten sinä @pettter jaksat liikkua noin paljon? Ilmeisesti maja on Malmilla mutta jäbä hiihtää ympäri stadia tosta noin vaan. Miten loppuyöstä steissillä?

Aurinko laskee
Jo pitenee varjot
Aika on eron ja jäähyväisten
Poissa on Malmin dösä kallehin?
 

npc

Jäsen
Tuli pettteristä mieleeni nyt... Muistaako tai tietääkö joku sitä urbaani nettikirjailijaa tosta jokunen kymmenen vuotta sitten ehkä? Satuin lekemaan vähän ja diggasin erittäin paljon mutta sitten se jäi niinku kaikki yleensä.

Siinä tämä päähenkilö (kirjailija itse?) seikkali stadissa, mitä itse muistan niin Kaivarissa ainakin ja ehkä Töölössä. Älyttömän underground-seppä tämä. Ihan mieletöntä, että nykypäivänä saa laittaa omia tuotoksiaan esille ilman isoja ja pahoja kustantajia tai levy-yhtiön setiä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tuli pettteristä mieleeni nyt... Muistaako tai tietääkö joku sitä urbaani nettikirjailijaa tosta jokunen kymmenen vuotta sitten ehkä? Satuin lekemaan vähän ja diggasin erittäin paljon mutta sitten se jäi niinku kaikki yleensä.

Siinä tämä päähenkilö (kirjailija itse?) seikkali stadissa, mitä itse muistan niin Kaivarissa ainakin ja ehkä Töölössä. Älyttömän underground-seppä tämä. Ihan mieletöntä, että nykypäivänä saa laittaa omia tuotoksiaan esille ilman isoja ja pahoja kustantajia tai levy-yhtiön setiä.
Yli 20 vuotta sitten, Juha Vuorinen ja Juoppohullun päiväkirja. Astuinko miinaan?
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ostin tänään radion. Ihan tavallisen laadukkaan Sonyn analogisen radion, jossa on tasan 3 namiskaa. Säätörullat äänelle ja kanavien hakua varten, sekä virtanappi josta saa valittua myös AM/FM. Olen lumoutunut tuon laitteen ihanasta yksinkertaisuudesta tässä nykyajan digikaaoksessa. Siinä on kaikki mitä radiolta tarvitsee eikä mitään muuta. Toiminee vielä 20 vuoden kuluttua, ja pidempäänkin. Täydellinen radio. Soi pehmeästi ja kuuluu hyvin.
 
Viimeksi muokattu:

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Ostin tänään radion. Ihan tavallisen laadukkaan Sonyn analogisen radion, jossa on tasan 3 namiskaa. Säätörullat äänelle ja kanavien hakua varten, sekä virtanappi josta saa valittua myös AM/FM. Olen lumoutunut tuon laitteen ihanasta yksinkertaisuudesta tässä nykyajan digikaaoksessa. Siinä on kaikki mitä radiolta tarvitsee eikä mitään muuta. Toiminee vielä 20 vuoden kuluttua, ja pidempäänkin. Täydellinen radio. Soi pehmeästi ja kuuluu hyvin.
Vielä, kun olisi joku kanava, jota kuunnella. Voi kuinka kaipaankaan sitä alkuaikojen YLE Puhetta.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vielä, kun olisi joku kanava, jota kuunnella. Voi kuinka kaipaankaan sitä alkuaikojen YLE Puhetta.
Se oli kyllä hyvä kanava silloin. Mutta Radio Suomesta tulee nykyään niin monipuolista sisältöä, ettei koskaan tiedä mitä sieltä saa. Musiikkiakin aivan laidasta laitaan. Kaupallisia kanavia ei tahdo kyllä jaksaa koska mainoksia on varmaan 50% kaikesta ajasta. Niitä voi kuunnella lähinnä myöhään illalla tai yöllä kun mainoksia ei tule tai on paljon vähemmän.
 
Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mulla on semmoset Fägärit jalassa, että näillä ei edes kehtais mennä ulos. Edessä lukee kissankokoisilla kirjaimilla Puustelli, sit Auran sinapin ja ED:n logo, perseessä sit Lindorffia ja joku 27 pienellä.
Emt, mistä sisko saanut TPS:n pelifägärit, mutta nehän luulis mua Åifk:n entistä puujalkaisinta junnupakkia Teepeeässän pelaajaksi...
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mulla on semmoset Fägärit jalassa, että näillä ei edes kehtais mennä ulos. Edessä lukee kissankokoisilla kirjaimilla Puustelli, sit Auran sinapin ja ED:n logo, perseessä sit Lindorffia ja joku 27 pienellä.
Emt, mistä sisko saanut TPS:n pelifägärit, mutta nehän luulis mua Åifk:n entistä puujalkaisinta junnupakkia Teepeeässän pelaajaksi...
Kaipaan aikoja, jolloin TPS:n kansitakki oli se vaate, josta kaikki tiesivät että olet joku tärkeä ihminen. Impparin ovetkin aukesivat ihan itsestään kun sen takin kanssa lähestyit ovia.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kaipaan aikoja, jolloin TPS:n kansitakki oli se vaate, josta kaikki tiesivät että olet joku tärkeä ihminen. Impparin ovetkin aukesivat ihan itsestään kun sen takin kanssa lähestyit ovia.
Muistan aijat kun porukka käveli aika reteesti noiden kanssa :D
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei kun tämä oli siis ihan vain jollekin nettialustalle ominpäin kirjoiteltu "pussikaljaromaani". No tuskinpa löytyy kun en osaa paremmin kuvailla ja netissä on varmaan tuhansia novelisteja.
2001 tämä tuli juuri tuolla kuvaamallasi tavalla ja luin sitä sieltä, ennenkuin oli yhtään romaania ulos tullut. Päivittäin kävin katselemassa tuota, mitä siellä tapahtui. Siitä vaan tuli niin suosittu, että kirjasarjaksi muuttui.
Vuorinen on jälkeenpäin sanonut, että jos olisi arvannut netti"päiväkirjan" tulevan noin suosituksi, olisi antanut päähenkilölle eri nimen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Hö, tuossa ajatuksissani kun astuin appiukon mökillä ovesta pihalle, niin joku tuommoinen peura/kauris aivan parin metrin päässä. Hiukan oli hölmistynyt olo, kun siinä nokat vastakkain jähmettyneinä muutaman sekunnin ajan seisottiin.
Eläin tajusi kuitenkin lähteä, tiesi minun olevan vahvempi.
 

npc

Jäsen
2001 tämä tuli juuri tuolla kuvaamallasi tavalla ja luin sitä sieltä, ennenkuin oli yhtään romaania ulos tullut. Päivittäin kävin katselemassa tuota, mitä siellä tapahtui. Siitä vaan tuli niin suosittu, että kirjasarjaksi muuttui.
Vuorinen on jälkeenpäin sanonut, että jos olisi arvannut netti"päiväkirjan" tulevan noin suosituksi, olisi antanut päähenkilölle eri nimen.
Ai noinko se Juoppis alkoi aikoinaan? Okei (tai wikin mukaan 1998). Mahdotonta sanoa oliko tämä sama, selvästi hyvä kirjoittaja ainakin oli tässäkin.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äsken asetuin terassille lukemaan kirjaa ja ihmettelin, mistä ihmeestä tulee sellainen epämiellyttävä, vahva homejuuston+paskan tuoksu ja, jumalauta, se tulee tuosta kirjasta.

Tää on oikeasti niin häiritsevä, että jouduin siirtämään kirjan tuulettumaan terrasin kulmaukseen. Hyi helvetti.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Äsken asetuin terassille lukemaan kirjaa ja ihmettelin, mistä ihmeestä tulee sellainen epämiellyttävä, vahva homejuuston+paskan tuoksu ja, jumalauta, se tulee tuosta kirjasta.

Tää on oikeasti niin häiritsevä, että jouduin siirtämään kirjan tuulettumaan terrasin kulmaukseen. Hyi helvetti.
Tämä aiheutti kyllä spontaanin repeämisen. Vinkki: kannattaa suosia äänikirjoja. Saa itse valita mielensä tuoksut ja ei mene aikaa hukkaan kirjaa tuuletellessa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tänään tuli käytyä tekemässä ensivisiitti Didrichsenin taidemuseoon. Rehellisesti sanottuna esillä ollut taide ei iskenyt minuun, mutta silti tulin viettäneeksi reilusti yli tunnin alueella. Nimittäin taidemuseon takapihalta avautuvat maisemat olivat sen verran kauniit, että suurin osa vierailuajasta kului niitä ihaillessa ja raikkaasta meri-ilmasta nautiskellessa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jotenkin aina huvittavaa kun tulee jossain käännetyssä kirjassa vastaan joku suomalainen murre kun on pitänyt kääntää joku amerikkalainen murre suomeksi. Nyt tuli vastaan vahvahkoa itämurretta Musta torni 3 kirjassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös