Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 593 627
  • 68 306

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hotlassa.

Liitteet

• IMG_0142.jpeg
    IMG_0142.jpeg
    62,4 KB · kertaa luettu: 122

Glove

Jäsen
Haha. Just kuin faijani, joka ei tietenkään tykännut siskoni poikakaverista kun nämä alkoivat olee siinä kosketteluiässä.

Itelläni ei lapsia, mutta en minä tiedä... Ehkä antaisin heidän panna. Tietty pojalla pitäisi olla kunniallinen suku, koulutus ja taito mielistellä minua.
Nuorimmainen on kohta kuustoista. On sillä välillä jotain poikiakin mukana pyörinyt, väliin ei. Fiksun oloisia kosseja sen mitä olen heitä nähnyt. En tiedä harrastavatko seksiä, eikä kiinnostakaan. Ihan tytön oma asia.

npc

Jäsen
Nuorimmainen on kohta kuustoista. On sillä välillä jotain poikiakin mukana pyörinyt, väliin ei. Fiksun oloisia kosseja sen mitä olen heitä nähnyt. En tiedä harrastavatko seksiä, eikä kiinnostakaan. Ihan tytön oma asia.
Jokaisella pitäisi olla tällaisia vanhempia vähintään yksi.

Hitto kun kuulisi vielä joltain muslimi-isältä saman.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ensimmäistä kertaa koko Helsingissä viettämäni elämän aikana (eli käytännössä 23 vuoden aikana) tuli käytyä pesemässä mattoja Pukinmäen mattojenpesupaikassa ja kylläpä teki terää. Pesin pari mattoa, jotka kuulemma oli kudottu joskus 70-luvulla ja sen jälkeen laitettu varaston kaappiin pölyä keräämään yli 30 vuodeksi, kunnes ne erinäisiä reittejä kulkien kulkeutuivat minulle ja omaan kämppääni. Viime suvena ei tullut kertaakaan pestyä mattoja, joten tänään oli pakko tarttua itseään niskasta ja lähteä liikkeelle. Harva asia tuoksuu niin miellyttävältä ja tekee niin vahvan kesän tunnelman kuin Havin mäntysuopa.

Siisti paikka, kohtalaiset yhteydet sekä kohtaisen hyvä paikka kuivatella mattoja. Harmittavasti vesisadetta pukkasi päälle suunnilleen tunti sen jälkeen, kun olin pessyt matot, joten edessä oli siirtyminen kämpille julkisella liikenteellä.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Minulla on kolme lasta, poika ja kaksi tyttöä, mutta nyt voi muisti tehdä tepposensa, kun en muista kenenkään lapseni kohdalla juurikaan kantaneeni huolta heidän varhaisesta seksielämästään - ja ihmettelekin, kuinka olisin edes voinut estää mitään?
Vanhimmista on tullut ihan kunnon kansalaisia loppututkintoineen, ammatteineen ja perheineen, mutta nuorin on vielä sinkku, opettajana Turussa... mutta muuten kyllä terve...

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Käytiin Eastonissa pyörimässä, enpä ollut ennen käynytkään. Nyt korkkasin Viron tuliaiset kun enää huominen jäljellä lomaa tässä ekassa pätkässä (tai on teknisesti ottaen myös lauantai).

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vieläkin oli kengät märkiä, kangaslenkkarit. Eilen illalla käppäilin ja seisoskelin varmaan seitsemän tuntia keskustassa. Pikkuisen vettä tihkutti välillä, mutta ei haitannut. Mutta oli niissä kengissä liukas pohja. Varmaan vähän kulunut. Asfaltilla piti hyvin, mutta monissa kaduissa oli sellaista mitä lie liuskekiveä. Ja vielä lievä humalatila. Sliksit oli alla. Suojatielläkin piti loikata niiden valkoisten yli kuin mikäkin pikkulapsi.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tiedote:

Jäin juuri kesälomalle. Palaan töihin 7.8.2023.

Tiedote päättyy.
Itsehän pidin jo kesäkuussa kolme viikkoa. Viimeinen kesälomaviikkoni alkaa juuri kun sinä palaat töihin.

Minä voitin!

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Itsehän pidin jo kesäkuussa kolme viikkoa. Viimeinen kesälomaviikkoni alkaa juuri kun sinä palaat töihin.

Minä voitin!
Mä jatkan lomaa vielä viikolla sinua kauemmin, lälläslää.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Huomenna alkaa loma Itselläni. Vain välttämättömät hommat käyn hoitamassa, ja sitten nopeasti loman viettoon. Pari viikkoa vain tällä kertaa. Kolme viikkoa sitten loka-marraskuun vaihteessa. Jouluviikon meinasin kanssa lomailla. Pari viikkoa jää sitten vielä kevät kaudelle.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Työhakemus pitäisi tehdä. Keksis vaan jotain mitä kirjoittaisi.
"Alle 5000€ kuukausipalkalla en nosta persettäni penkistä. Haluaisin myös tehdä töitä vain muutamana päivänä viikossa, sekä auto edun."

Glove

Jäsen
"Alle 5000€ kuukausipalkalla en nosta persettäni penkistä. Haluaisin myös tehdä töitä vain muutamana päivänä viikossa, sekä auto edun."
eipä tuosta taida 5000 € saada kuin ehkä kolmessa kuukaudessa ,mutta ilmeisesti muutamana päivänä viikossa kun on 24 h/vko ja niin lähellä, että voin vaikka kävellä töihin. Mihin siinä sillon autoa tarvii kun sitä ei työssäkään tarvi.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kun tää Suomen kesä on tunnetusti aivan liian lyhyt ja varsinkin meillä vuorotyöläisillä yhteiset vapaat kesäviikonloput ovat todella harvassa, niin kehiteltiin joskus vuosia sitten vaimon kanssa konsepti, jossa pääsis tapaamaan paljon kavereita samaan aikaan, jokilaivakierros. Homma on hyvin yksinkertainen. Pistetään hyvissä ajoin laajaan jakeluun ilmoitus tapahtumasta, aloitusajasta ja -paikasta. Sovittuna aikana halukkaat kokoontuvat Aurajoen alajuoksulla sijaitsevaan Wanhaan rahtilaivaan ja siitä sitten lähdetään taivaltamaan laiva kerrallaan kohti keskustaa. Ehkä tärkein sääntö on, että vain yksi annos alkoholia per laiva, eikä jäädä mihinkään jumittamaan. Laivoja kertyy vähän vuodesta riippuen toistakymmentä. Selvänäkin voi tulla ja moni on osallistunutkin niin tapahtumaan.

Tota traditiota pidettiin yllä aika monta vuotta ja parhaina vuosina porukkaa oli mukana varmaan liki kolmekymmentä. Toisaalta noin iso porukka aiheuttaa jo vähän viivettä, kun ekat ovat jo juoneet omansa, kun viimeiset vielä ovat jonossa. Jossain vaiheessa toi perinne vaan jäi, eikä olla sitä enää moneen vuoteen järjestetty vaimon kanssa. Onneks meiän jo lukioajoilta muodostuneen kaveriporukan, jonka nimissä ollaan pelattu satoja eri lajien höntsäliigamatseja, sielu jaksaa pitää perinnettä yllä ja järjestää saman kierroksen joka vuosi.

Mulla on muutama viime vuosi jääny työesteiden vuoksi väliin, mutta eilen pääsin pitkästä aikaa osallistumaan Ja oli kyllä tosi mukava turnee. Kiva oli nähdä vanhoja kavereita, joita muuten nykyään aika harvoin näkee. Ajattelin etukäteen, että tässä iässä tuskin jaksan koko kiertueen loppuun ja poistuisin jossain vaiheessa kotiin, mutta vitut. Loppuun saakka painettiin, vaikka loppusuoralla alko väsy vähän jo painamaan. Kaikki laivat tuli käytyä kuitenkin läpi, olisko niitä ollu muistaakseni 11 kpl.

Joskus silloin nuoruusvuosina kiertueen päätöksen kunniaksi pidettiin loppubanketti joko Olkussa tai Apteekissa, jossa kertailtiin kierroksen tapahtumia. Ikä on tehnyt tehtävänsä, eikä musta ollu enää jatkoille ja hoippuroin Donnalta kotiin. Luulen kyllä, että eipä kovinkaan moni muukaan seurueesta valomerkkiä nähny. Mut oli tosi kiva ilta.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy