Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 323 432
  • 66 831

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ha, onko veli Vetti ehta Silakka? Jos nyt pitäs mennä armeijaan niin sinne mäkin pyrkisin. Tiä sitten mikä olis fiilis kun todellisuuden näkis. Ei sillä, kloppina vitutti mettäleirit, nykyään ne olis luksusta
Veli on ehta silakka. Kyllä mä silti metsässäkin joiduin käymään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jotenkin köpön oloinen kun Ylen 20.30 uutisissa Matti Rönkä on ison grafiikkataulun edessä ja kertoo miten koronalukemat on muuttuneet. Kyllä pitäisi olla erikseen joku oma grafiikkamies tai -nainen tuossa ja antaa Masan kertoa pelkästään uutisia.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuo lyhyempi armeija olisi ollut minullekin tarpeen. Olin kirjurina ja ehdin kahdeksassa kuukaudessa lihoa kymmenen kiloa. Siinä ajassa ehtii syödä valtavan määrän soden munkkeja, kun ei ole oikein mitään tekemistä ja valtaosan päivästä istuu perse penkissä.

Oli kyllä hilpeää kotiutua armeijasta snadisti läskissä kunnossa, kun sinne mennessäni olin ihan ok mitoissa.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Äh, unohdin äsken kirjautua omalla nimimerkilläni palstalle ja vähän kämmäsin. Ei sitä kukaan huomannut.

Edit. Nyt ei onnistu mikään. Siis olinkin omalla merkilläni täällä.
Ennenkin on viattomat palstalaiset kärsinyt kun on väärä nimimerkki lipsahtanut ulos housuista muiden ihailtavaksi ja joku ehtii ottaa kuvan, tarkkana nyt.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vielä ehtis käydä nappaamassa selfien, mutta perkeleen korona, fuck.


Sääli. Itävallassa olen käynyt useampaan otteeseen, mutta tuonne en ole tajunnut koskaan eksyä. Onneksi olen ehtinyt juoda Fucking Helliä.

Tuohan on kylältä ihan helvetin tyhmää. Luovutaan vapaaehtoisesti parhaasta markkinointivaltista. Luulen, että tässäkin lopulta järki voittaa. Mitäs markkinointivalttia tuollaisella peräkylällä on, jos ei hassu nimi?
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Sääli. Itävallassa olen käynyt useampaan otteeseen, mutta tuonne en ole tajunnut koskaan eksyä. Onneksi olen ehtinyt juoda Fucking Helliä.

Tuohan on kylältä ihan helvetin tyhmää. Luovutaan vapaaehtoisesti parhaasta markkinointivaltista. Luulen, että tässäkin lopulta järki voittaa. Mitäs markkinointivalttia tuollaisella peräkylällä on, jos ei hassu nimi?
Saapa nähä kauanko menee, että tämä fugging nimi muuttuu suissa muotoon fuck king...
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Enpä löytänyt onnitteluketjua niin onnittelen nyt palstaveljeä täällä julkisestikin eli @nummenkallio täytti vuosia tänään. Ja huomenna ehkä tapaan hänet ja muitakin palstalaisia. Kuvia ei tilanteen takia nyt valitettavasti tule.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Enpä löytänyt onnitteluketjua niin onnittelen nyt palstaveljeä täällä julkisestikin eli @nummenkallio täytti vuosia tänään. Ja huomenna ehkä tapaan hänet ja muitakin palstalaisia. Kuvia ei tilanteen takia nyt valitettavasti tule.

Minä kiitän! Onnitteluja on tullut ovista ja ikkunoista, enkä onneksi täyttänyt edes pyöreitä.

Huomenna tapaamme taas ja nostamme maljan! Ei tartte mulle nostaa, nostetaan veljeydelle.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Enpä löytänyt onnitteluketjua
Minäpä löysin... Haluatko onnitella uudelleen?

 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Minäpä löysin... Haluatko onnitella uudelleen?

Kiitos. Minä muistin jopa ketjun nimen oikein, mutta palstan haku ei näyttänyt tuota. Ja onnittelin uudestaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on aika... Panna maata.
Ja hyvää yötä!
 

Liitteet

  • IMG_20201126_233901.jpg
    IMG_20201126_233901.jpg
    260,4 KB · kertaa luettu: 89

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vapaapäivä...
Ajattelin siivota
Katsoa jonkun dokkarin
Käydä kävelyllä
Lukea kirjaa
Siinähän sitä...
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taas on järjellinen ajattelu tauolla...

Eikö tätä Black Friday pelleilyä olisi voinut myös rajoittaa tällaisessa poikkeustilassa.

Korona leviää kun jengi ahtautuu tarjousten perässä kauppoihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös