Ilmari Ahde
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Haukiputaan huorakuoro
Sanot vielä perään "kännissä ja läpällä", sillä selviää kaikesta.Tein hätätoimenpiteen ja onnistuin kieltämään kaiken. Näin Suomessa.
Sanot vielä perään "kännissä ja läpällä", sillä selviää kaikesta.Tein hätätoimenpiteen ja onnistuin kieltämään kaiken. Näin Suomessa.
Ei selvii enää nykyään. Ajat ovat muuttuneet.Sanot vielä perään "kännissä ja läpällä", sillä selviää kaikesta.
Vielä ehtis käydä nappaamassa selfien, mutta perkeleen korona, fuck.
Selfiet olivat liikaa – itävaltalaiskylä Fucking vaihtaa nimensä
Itävaltalainen Fuckingin pikkukylä vaihtaa nimensä ensi vuoden alussa.www.mtvuutiset.fi
Kiva kesäkaupunki?
Saapa nähä kauanko menee, että tämä fugging nimi muuttuu suissa muotoon fuck king...Sääli. Itävallassa olen käynyt useampaan otteeseen, mutta tuonne en ole tajunnut koskaan eksyä. Onneksi olen ehtinyt juoda Fucking Helliä.
Tuohan on kylältä ihan helvetin tyhmää. Luovutaan vapaaehtoisesti parhaasta markkinointivaltista. Luulen, että tässäkin lopulta järki voittaa. Mitäs markkinointivalttia tuollaisella peräkylällä on, jos ei hassu nimi?
Enpä löytänyt onnitteluketjua niin onnittelen nyt palstaveljeä täällä julkisestikin eli @nummenkallio täytti vuosia tänään. Ja huomenna ehkä tapaan hänet ja muitakin palstalaisia. Kuvia ei tilanteen takia nyt valitettavasti tule.
Minäpä löysin... Haluatko onnitella uudelleen?Enpä löytänyt onnitteluketjua
Kiitos. Minä muistin jopa ketjun nimen oikein, mutta palstan haku ei näyttänyt tuota. Ja onnittelin uudestaan.Minäpä löysin... Haluatko onnitella uudelleen?
Onnitteluketju – mistä tahansa & kenelle tahansa
En hakusanalla löytänyt vastaavaa ja kuitenkin kaikilla on aina onniteltavaa, lapsensyntymä, suosikkijoukkueen kultamitalli, avioero ja lukemattomat muut. Itse avaan onnittelemalla. Onnea MP voitosta Suomen cup:ssa Interiä vastaan. PS. Jos viidestämiljoonasta otsikosta, kuitenkin löytyy...keskustelu.jatkoaika.com
Kiva kesäkaupunki?
Mäkin (ihana sana) tein hätätoimenpiteen ja turvasin sun selustan.
Sanot vielä perään "kännissä ja läpällä", sillä selviää kaikesta.
Liikkeellä ollaan toki ja muitakin on tulossa. Lepuskin O´Learysissä ei taida kuitenkaan olla karaokevehkeitä. Tämä paikka valikoitui siis ihan logistisista syistä. Kiva kuitenkin kuulla, että laulutaitojamme arvostetaan ja koko ajan halutaan kuulla lisää. Kyllä te saatte vielä nauttia laulustamme. You wanted the best, you got the best!@Czescku ja birthdayboy @nummenkallio jos olette tänään yhdessä liikkeellä synttäreitä juhlistamassa, niin palsta vaatii karaokea!
Verkkokauppa ja kotiin toimitettuna.
Jos ei karaokea niin sitten ainakin videotallennettua yhteislaulua!Liikkeellä ollaan toki ja muitakin on tulossa. Lepuskin O´Learysissä ei taida kuitenkaan olla karaokevehkeitä.
Mitä kappaletta erityisesti toivoisit?Jos ei karaokea niin sitten ainakin videotallennettua yhteislaulua!
Valitkaa kahdesta: Armin ja Dannyn Tahdon olla sulle hyvin hellä tai Impaled Nazarenen Nyrkillä tapettava huora.Mitä kappaletta erityisesti toivoisit?
Aika paljon kotimaisen kirjallisuuden professoreita on, jos tarkistat kirjamyyntitilastot seuraavan kerran kun ne julkaistaan.
Vaikea valita kahdesta noin kauniista rakkauslaulusta. Ehkä heitämme kolikkoa.Valitkaa kahdesta: Armin ja Dannyn Tahdon olla sulle hyvin hellä tai Impaled Nazarenen Nyrkillä tapettava huora.