4
444
Mä oon piikillä päivittäin, useammankin kerran. Eikä tunnu missään. Mieluummin silti vaikka joisin sen insuliinin.Mää sain kans piikkiin. Käsi on kyllä kipeä. Vähän niinku se ois rasittunu.
Mä oon piikillä päivittäin, useammankin kerran. Eikä tunnu missään. Mieluummin silti vaikka joisin sen insuliinin.Mää sain kans piikkiin. Käsi on kyllä kipeä. Vähän niinku se ois rasittunu.
Viisitoista koffia ja kaksi isoa Karhua. Onks teil mitä.
Tämän päivän puuha on ikkunoiden pesu ja verhojen vaihtaminen. Teen tätä nyt tälleen rauhalliseen tahtiin. Välillä vähän nettisurffailua ja vaikka kirjan lukemista. Äiti varmaan pyöristyisi miten puolihuolimattomasti minä näitä ikkunoita peseskelen. Mutta hei, kukin tavallaan...
Nynnyt huolehtii. Luonnolliset aromit ja mausteet rokkaa ihan kympillä.
Mä niin toivon että et ole tosissasi.
Miksi lykätä mitään huomiselle, jos sen voi lykätä ylihuomiselle?Älä tee tänään sitä minkä voit tehdä huomenna. Niin Karvinenkin taitaa sanoa.
Kyllä kyllä, voisi hyvinkin kuvitella, että tekemättömyys ja jouten oleilu olisi helppoa. Todellisuudessa yhteiskunta kuitenkin käyttää sitä rangaistuksena, jos joku turakainen menee ja rikkoo yhteisiä pelisääntöjä ja jää vieläpä kiinni nimismiehelle tahi konstaapelille siitä.Miksi ylipäätään lykätä jos voi vaan jättää tekemättä? Menee helpommin silleen.
Kaunista viikonloppua sinnekin! Vaikka illat ovat pimenemään päin, depressioketjua lukeneena toivon sulle ennen kaikkea valoisempia mielenmaisemia Sue :)Kiitti, sä oot kyllä eri hippunen. <3 Mietin tässä just, lähtisinkö Ässä-matsiin, kun tulevat kaupunkiin. Tekis kyllä mieli, mutta voimat on vähän vähissä.
Kaunista viikonloppua kaikille.
Randomfakta Breezestä; olen ostanut irtonamuja viimeksi noin 11 vuotta sitten Kannelmäen Filmtownista (jota ei ole ollut enää vuosiin olemassa). Olin tuolloin juuri aloittanut lukion ja yökyläilemässä kaverin luona. Juomaksi ostin Coca Cola Cherryn. Älkää kysykö miten muistan edelleen minkä juoman ostin, kunhan nyt vaan muistan. Muistan senkin että latasin siihen pussiin ihan helvatusti namuja.Kohta lähden kepaprullan hakuun. Tuplaliha + tupla-aura. Aijaij. Kylmä Jaffa. Sen jälkeen 800g irtonamuja ja 325g sipsejä + 2 dippiä. On nää perjantait loistavia päiviä.
Lähen kävelylle ja sitten alan kaataa.