banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Etkö sinä tiedä Marianna Merkulovaa? Äkkiä kuuklettamaan. Varaa serlaa tarpeeksi.Älä puhu höpöjä. On se. Kuka on Marianna?
Etkö sinä tiedä Marianna Merkulovaa? Äkkiä kuuklettamaan. Varaa serlaa tarpeeksi.Älä puhu höpöjä. On se. Kuka on Marianna?
Älä puhu höpöjä. On se. Kuka on Marianna?
Kävin... Nääh. Mää oon chubbylover.Etkö sinä tiedä Marianna Merkulovaa? Äkkiä kuuklettamaan. Varaa serlaa tarpeeksi.
No, toi onkin mulle varattu. Näin sen ekana ja mulla kun on muutenkin kokemusta ukrainattarista, niin sopii hyvin mun kuvioihin.Kävin... Nääh. Mää oon chubbylover.
Ihan vaan kuriositeettina, ookko käyny koskaan @abianos apajilla...?No, toi onkin mulle varattu. Näin sen ekana ja mulla kun on muutenkin kokemusta ukrainattarista, niin sopii hyvin mun kuvioihin.
Mun ukrainattaren tulee mun luokse sohvasurffaukseen kautta. No, edellisestä on aikaa puolisen vuotta. Ja sen jälkeen on ollut muutenkin hiljaista ja joutunut tyytymään melkein suomalaisiin.Ihan vaan kuriositeettina, ookko käyny koskaan @abianos apajilla...?
Ehkä jutut ei enää ole viistossa?Mää en oo muuten saanu varmaan pualeen vuateen banaania. Mihin tää maailma on menossa...?
Saa. Mä en ole koskaan saanut bannia. Pari kertaa ovat varoitelleet. Vähemmistöt pääsee helpommalla.Ehkä jutut ei enää ole viistossa?
Kysymys. Jos on kaksimielinen suunta-alahäiriö, niin saako silloin "vähemmistöetuuksia"? Elikkä ymmärrystä ja hyväksyntää, kun on hieman erilainen? Eikä niin helposti kakkua.
Kun olisi rahaa, niin ostaisin lentoliput, vaan sain perkele kolmen kuukauden karenssin, niin syödään varpaankynsiä ruuaksi. Jos jostain sen 38 euroa saan, niin ostan liput (siis jos tohon hintaan niitä lentoja vielä saa).Lähde meidän messiin käymään ihan Ukrainassa (Kiovassa) 31.3.-5.4. Abianos on siellä asunut niin osaa varmaan myös kertoa mistä parhaat naiset löytyy. Lentoliput (Ukrainan Airlines) ei varmaan vieläkään hirveästi maksa. Hotellia ei ole vielä varattu, mutta aika naurettavan halvalla niitäkin tuolta saa.
Ja nyt mä varmaan pääsin tutkan alle. Seuraavasta kyseenalaisesta napsahtaa.Saa. Mä en ole koskaan saanut bannia. Pari kertaa ovat varoitelleet. Vähemmistöt pääsee helpommalla.
Näistä ei puhuta julkisesti. Yleinen mielipide on että hyvin häiritsevää.@Johnny B. Goode mitä kivaa videota käytit, kun lasetit miljoonat Serlalle?
Mä oon ollu banaanisaarilla ainoastaan omasta pyynnöstäni. Kaikkea paskaa ne päästääkään läpi laittamatta istumaan penalttia. Rikepisteitäkään en omista. Olenko maksanut asemastani? Sitä voitte arvuutella. Ja pelätä.Ja nyt mä varmaan pääsin tutkan alle. Seuraavasta kyseenalaisesta napsahtaa.
Saa. Mä en ole koskaan saanut bannia. Pari kertaa ovat varoitelleet. Vähemmistöt pääsee helpommalla.
Marianna Merkulova on ukrainalainen alastonmalli, jonka minä olen varannut. Pitääkin kaapia rahaa kasaan ja lähteä poikain kanssa keväällä Ukrainaan.Tuo nyt ei selventänyt tätä Merkulova juttua ollenkaan. Sen sijaan herätti vaan uusia kysymyksiä: kuka on Ragne Kytölä? Ja Mitenkähän tuolla Simolla nykyään menee.
Sievisen mä tiedän, eikä silläkään hyvin mene.
Paljonko tuo Marianna oikein kustantaa, ja tuliko varauksesta erillistä varausmaksua?Marianna Merkulova on ukrainalainen alastonmalli, jonka minä olen varannut. Pitääkin kaapia rahaa kasaan ja lähteä poikain kanssa keväällä Ukrainaan.
Itseasiassa tuo kiertelee muailmaa ja rahaa vastaan sitä pääsee kuvaamaan, mutta en mä nyt semmoisesta ala maksamaan. Dippaamisesta voisin jopa pari euroa antaa, vaikka ennemmin mulle pitäisi maksaa, että banaaniani viljelemään alan.Paljonko tuo Marianna oikein kustantaa, ja tuliko varauksesta erillistä varausmaksua?
Kirkko ja joulun aika. Siinä jos raavaskin mies pysyy kuivin silmin kun joku laulaa, on sydämetön. Se on tunnelmallista, tunteellista ja vallitsevaa. Kirkko, talvi ja konsertti. Kaunista. Vangitsevaa. Herkistävää ja aistikasta. Viimeksi kävin Antti Railion kirkkokonsertissa. Ei pysynyt silmät kuivina. Olin myyty. Jokin siinä miljöössä laittaa ihmisen rauhoittumaan ja nauttimaan.Mä olen muuten äijät/kundit/naiset/tytöt/kaikki oletetut huomenna kirkossa. Joulukonsertissa jopa. Turusen Tarja on Kallion kirkossa. Kaikkea sitä puolilesken mutsinsa eteen tekee. Lähtee kirkkoon. Tosin Kallion kirkossa en ole aiemmin käynyt.