Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 122
  • 68 364
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oliko täälä joskus ketju ammateista jota arvostaa vähiten? Suomentajat. Ei jumalauta. Siis aivan perusohjelmissa telkkarissa missä ei puhuta mitään kapulakieltä tai ammattislangia, niin aivan käsittämättömiä tulkintoja. Väitän että noin 90% lukion läpäiseneistä pystyisi menemään nykyisellä vaatimustasolla vakiduuniin suomentamaan englannista jotain perusohjelmia. Varmasti toki eri juttu kun puhutaan esim. dokkareista joissa tarvitaan asiantuntemusta. "You cracker milf" = narkkarihuora. En nyt listaa enempää kun menisi viikko, mutta nää saa oikeesti palkkaa vaikka Suomessa on työttömiä.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tervetuloa, palstan uusimmat jäsenet!

Liitteet

• Screenshot 2019-09-09 at 00.40.47.png
    Screenshot 2019-09-09 at 00.40.47.png
    19,6 KB · kertaa luettu: 333

Ralph

Jäsen
Oli pakko tarkistaa, että oliko se outo uni vai todellisuutta. Ja tottahan se oli. Meinasinpa saada kirjoituskieltoa väärän joukkueen kannustamisesta. @Moderaattorit luo Jatkoajasta diktatuurivaltiota. Väärinkannattavat hiiteen, vain venäläisvihamieliset oikeita joukkueita kannustavat sallitaan.

Ehkä pitäisi kirjoittaa suosikkijoukkueisiin "Jokerit, Suomen maajoukkueet, Patrik Laine", niin rikoshistoriani tyhjennetään ja minua pyydetään Moderaattoreiksi.

Parempi vähentää entisestään kirjoittelua. Sen verran kiva palsta kuitenkin, etten tahdo saada parin kuukauden kirjoituskieltoa väärän suosikkijoukkueen takia.

Glove

Jäsen
Juuri nyt minulla ei ole sekalaisia kysymyksiä, avautuneita tai avautumattomia asioita, en naura, en odota mitään eikä edes vituta niin paljon, että kirjoittaisin vitutusketjuun. Eikä mikään vedä surulliseksi eikä hiljaiseksi, enkä ole vetänyt kalsarikännejä.

Onneksi on tämä ketju.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juuri nyt minulla ei ole sekalaisia kysymyksiä, avautuneita tai avautumattomia asioita, en naura, en odota mitään eikä edes vituta niin paljon, että kirjoittaisin vitutusketjuun. Eikä mikään vedä surulliseksi eikä hiljaiseksi, enkä ole vetänyt kalsarikännejä.

Onneksi on tämä ketju.
Olenko mä kännissä, pilvessä vai psykooseissa, mutta eikös tää sama viesti ollut jossain muussakin ketjussa aiemmin?

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Oli pakko tarkistaa, että oliko se outo uni vai todellisuutta. Ja tottahan se oli. Meinasinpa saada kirjoituskieltoa väärän joukkueen kannustamisesta. @Moderaattorit luo Jatkoajasta diktatuurivaltiota. Väärinkannattavat hiiteen, vain venäläisvihamieliset oikeita joukkueita kannustavat sallitaan.

Ehkä pitäisi kirjoittaa suosikkijoukkueisiin "Jokerit, Suomen maajoukkueet, Patrik Laine", niin rikoshistoriani tyhjennetään ja minua pyydetään Moderaattoreiksi.

Parempi vähentää entisestään kirjoittelua. Sen verran kiva palsta kuitenkin, etten tahdo saada parin kuukauden kirjoituskieltoa väärän suosikkijoukkueen takia.

Älä nyt viitsi olla marttyyri. Kyllä sä nyt varmasti tiedät miksi sun kirjoittelusta huomautettiin. Luulisi noilla viestimäärillä olevan enemmän maalaisjärkeä ja vähemmän itkua.

Liitteet

• 582C552C-54A1-405C-82E7-86A4547DD136.jpeg
    582C552C-54A1-405C-82E7-86A4547DD136.jpeg
    748,9 KB · kertaa luettu: 267

Ralph

Jäsen
Kyllä sä nyt varmasti tiedät miksi sun kirjoittelusta huomautettiin.
En tiedä ja kun sinä selvästi tiedät, niin kerro ihmeessä minullekin. Minä muistan tapahtumat seuraavasti:

Kirjoitin viestin "Forza Italia" ottelun jälkeen. Joku nimimerkki tuli nimittelemään italialaisia naisiksi ja pizzakuskeiksi, joten vastasin hänelle ironisesti "mitä se kertoo Suomen tasosta, jos häviävät naispuolisille pizzakuskeille". Sen jälkeen Manchester United - ja Real Madrid -fanit tulivat huorittelemaan ja kyselin takaisin, että olisinko vähemän huora, jos kannustaisin ManUa tai Realia. Jonka myötä Moderaattorit tuli itku silmässä minun kimppuun.

Eli oikein oli nimitellä italialaisia, mutta siihen kun antoi vastauksen Suomeen kohdistaen, se oli väärin. Lisäksi oli oikein huoritella minua, mutta minä en saanut vastata takaisin. Sinä kaikkitietävänä voit kertoa miten tapahtumat oikeasti eteni, jos minun näkemys meni jotenkin pieleen.

Hauska kaivaa esiin pelkästään minun viestini niin, ettei siinä näy mitä viestejä lainaan. Tyylikästä.

Glove

Jäsen
Olipa tuo kyllä taas karmeeta kun otti juoksuaskelia pitkästä aikaa enemmän kuin kaksi tai kolme. Sykkeet meni jo vauhtikestävyyden puolelle, vaikka kovasti yritin juosta hiljaa. Ylihuomenna uusiksi, huomenna voisi käydä ihan vaan kävelemässä. Tai uimahallissa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olipa tuo kyllä taas karmeeta kun otti juoksuaskelia pitkästä aikaa enemmän kuin kaksi tai kolme. Sykkeet meni jo vauhtikestävyyden puolelle, vaikka kovasti yritin juosta hiljaa. Ylihuomenna uusiksi, huomenna voisi käydä ihan vaan kävelemässä. Tai uimahallissa.

Kävelin tänään 50 min. aika reippaasti. Se oli hirveätä.

Glove

Jäsen
Kävelin tänään 50 min. aika reippaasti. Se oli hirveätä.
Kyllä se siitä lähtee. Mulla oli kesän pisin kävelylenkki melko tarkkaan 10 km. Aikaa kyllä meni yli kolme tuntia kun lämpimällä kelillä tarkoituksellisesti pidin juomataukoja muutamassa ravintolassa. Kivaa oli kun ei pitänyt kiirettä. Ei matka tapa vaan se vauhti.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kolonoskopiaan kävi käsky. Lähipiirissä on kolme samassa kohtelussa käyneitä, joista kaksi ovat naisia. Kertoivat mieluummin synnyttävänsä, entä käyvänsä tuossa uudelleen. Kolmas osapuoli kertoi toimenpiteen olevan hyvin epämiellyttävän.

Mites palstalla, onko kokemuksia?

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kaksi ekaahan ovat tuossa vähän niin kuin synonyymejä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään oli FASD-päivä ja sen takia Alkot aukesi tänään 09.09 ja ehkä siellä oli ysin aikaan jo joku odottamassa. Terveisiä @FASlapselle samasta asiasta puhutaan (FAS on vanhentunut termi, nyt FASD (fetal alcohol spectrum disorders) on käytössä). Eli siitä miten vahingollista sikiölle jos äiti käyttää alkoholia raskauden aikana.

Alko avaa ovensa 9.9. klo 9.09 − FASD-päivä muistuttaa alkoholin vaaroista raskauden aikana (Alkon tiedotus myöhemmästä avauksesta FASD-päivän takia).

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei tuu uni ei. Aloitin oppisopimuskoulutuksen kesäkuun lopulla työosuudella, teoria ei ole vielä edes alkanut ja nyt illalla kirjoitin meiliin oppisopimustoimistoon, että purkavat minun koulutuksen vedoten työnantajan laiminlyömisiin ja nivelreuman aktivoitumiseen. Jos nyt jo tyyppi käy näin hermoille, niin millä jaksaisi sitä puolitoista vuotta?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jaaha ukkonen jytisee. Täytyy käydä vetämässä pari töpseliä irti. Salamakin jo välähti.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En kyllä käy, kun tämä politiikka ei ole ainakaan toistaiseksi niin suuri asia meikälle. Ehkä sitten joskus. Kai täällä Porissakin on jokunen kommunisti jossakin. Paha vaan sanoa, pitävätkö ne täällä luentoja. Voisivat olla puoliksi vakavissaan ja puoliksi huvilla sanottuna melko kiinnostavia.
Joo ei kannata liikaa kuplaantua. Mäkin himassa maalailen paskalla seiniä, mutta loppuviikon ravaan Habitare-sisustusmessuilla. Ei vaan kerro niille. Koittaa sulautua porukkaan. No jossain kirjamessuilla se nyt ei onnistu kun ne on sellaisia, mutta käyn mä sielläkin, vaikka kirveelläkään en suostu lukemaan mitään kirjoja.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ostin Adidaksen deodoranttia tässä just. Nyt kun suihkin sitä niin tuli vähän semmoset ristiriitaset fiilikset. Toisaalta oli ihan halvatun äjjjää, toisaalta aika kiusallista suihkuttaa kaasua purkista jonka kyljessä lukee ""ADIPOWER".

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole tullut varmaan vielä koskaan käytyä messuilla. Ainakin muistikuvat puuttuvat kokonaan. Olenkohan mä jäänyt paljonkin jostakin paitsi? Kirjamessut kuulostaa suoraan sanottuna tylsältä tapahtumalta. Tai mistäs minä alokas tiiän, kun en ole käynytkään. Voihan se olla elämyskin. Hyvät kirjat ovat kelpo tavaraa.
Ei messuilla ole mitään normaaleille. Joku ukkeli seisoo lappu kourassa minkä lie veneen edessä, mitä sä et kuitenkaan aio ostaa. No kirjamessuilla nyt näkee näitä selänteitä ja karalahtia tai mitkä nyt tänä vuonna onkaan kirjan keksinyt väsätä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy