Tällä viikolla olen nukkunut usein huonosti. Ei ole oikein malttanut välillä nukkua kun on jännittänyt ja pelännyt tuota saako sitä toimeentulotukea. Nytkin se vielä jännittää, kun saa nähdä paljonko siitä toimeentulotuesta saan sitten lopulta omalle tililleni välitystililtä.
Eilen illallakin menin vasta kahdentoista jälkeen nukkumaan ja heräsin jo viideltä. Eli ei siinä paljoa nukkumisaikaa jäänyt, mutta koitetaan jaksaa taas tämäkin päivä elää. Tänään pitäisi jaksella soittaa moneen, moneen paikkaan. Muuten tänäänkin onkin kenties kiva päivä. Toimintaa riittää ja se on aina mielestäni ainakin nykyään hauskaa kun on toimintaa ja aktiviteettia päivässä.
Tänään on ensin aamulla ruokaryhmä täällä kuntoutuskeskuksessa. Nyt on ensin seuraavien kolmen kerran suunnitteluvuoro. Suunnitellaan mitä ruokaa laitetaan kolmella seuraavalla kerralla ruokaryhmässä. Yritän ainakin itse vaikuttaa siihen että olisi kunnon ruokaa kokkauslistalla, ei niinkään jotain pitsaa jota tuntuu nyt sitten kaikki omalla vuorollaan ruokaryhmässä tekevän. Mutta ei voi liian vaikeitakaan ruokia olla kun ryhmän ohjaajina toimii kuntoutuskeskuksen hoitajia niin näillä ei välttämättä ole niin paljoa taitoa tehdä erilaisia ja monimutkaisempia ruokia.
Sitten tänään on kuntoutuspalaveri, pelataan MM-koriksessa välierät, HPK:lla peli JYPiä vastaan. Jos päädyn viettämään erikoisemmin syntymäpäivääni niin tänään synttäreiden vietto pitäisi sitten aloittaa, ainakin teatteriin menemällä ja ajattelin käydä myös sellaisen laulajan kuin Matti Johannes Koivun keikalla. Olen tykännyt ainakin Koivun Irwin-covereista, muuhun hänen tuotantoon en ole niin paljoa tutustunutkaan. Eilen vähän kyllä koekuuntelin ja ihan hyvältähän se sekin musiikki kuullosti.
Eiköhän tästä hyvä päivä tule vähäisistä yöunista huolimatta?