Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 141
  • 66 541

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sataa kaatamalla. Polkupyörä on pihan telineessä ja kastuu läpikotaisin. Tunnin kuluttua kastun minäkin. Oli mahdollisuus ottaa kouluun autokyyti, mutta teki mieli viilettää sateessa eikä istua autossa. Sama ajatus vallitsee mielessä nytkin.

Tämä viimeinen oppitunti on yksinkertaisesti tylsä. Onneksi aika lentää kuin siivillä, mutta tuolilla on istuttava vielä tunnin verran. Haukotuttaa. Yhtä voileipää lukuun ottamatta ei ole tullut syötyä mitään. En ole tehnytkään juuri mitään: ollut vaan ja kävellyt koulun pihalla.

Ei ole ihme, että haukotuttaa ja tuntuu tylsältä,, kun et ole klo 15 mennessä syönyt kuin yhden leivän.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei sitten viime yöllä ollut vaikutusta? No ensi yönä loppuu tuo elostelu. Take my word. Br. Lion #7something
Viime yönä ei tapahtunut mitään ihmeellistä. Aamulla oli pää täynnä räkää. Ihan kuin olisin polttanut 20 vuotta röökiä. Tai en kyl tiedä miltä se tuntuu, kun ikinä en ole polttanut. Enkä mä ees ole vittu kahtakymmentä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko siellä landella bisneksiä. Hikistä elinkeinonharjoittamista korkeintaan. Peräsuoli pitkällä vuotavat känsät kädessä painatte vanhoilla Ducatoilla rallia Shellin baarin ja Ukkometson väliä. Jollakin on joskus joku keikka.
Joo jotakuinkin noin. Täytyykin lähteä katsomaan lähteekö Zetori käyntiin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt keksin että syön tämän kuntoutuskeskuksen ruokalassa päivän ruokana päivällisen syyskuun viimeisellä viikolla. Päivällinen on täällä edullisempi kuin lounas niin siksi päivällinen ja kyllä sekin varmaa riittää päivän ruoaksi. Siitä saan sitten säästöä tavallaan täksi kuukaudeksi kun nuo päivälliset täytyy maksella pois vasta lokakuussa.

Tällä tavoin voin laskea saavani jopa neljäkymppiä säästöön viihdekassaani ja kohta se viihdekassa voikin hyvällä tuurilla ollakin jo satkun kokoinen. Kyllähän nyt satasella saa vaikka mitä kivaa jo tehdyksi! Mielummin näin kuin ottaa niitä halvatun pikavippejä. Asioilla on tapana järjestyä.

Nyt on kyllä niin myötäinen tuuli puhaltamassa allekirjoittaneen elämässä, elämä vaihteeksi hymyilee ja on kiva fiilis niin kuin jo tuonne fiilisketjuun kirjoitinkin. Tämä päivällisjärjestely on erikoisjärjestely syntymäpäivieni takia, saa jotain kivaa nyt sitten kuitenkin tehtyä syntymäpäivänään. Ei tarvitse pelätä että nyt se alkaa vaan humputteleen ja elämä karkaa vähitellen taas käsistä. Näin tuskin on tällä kertaa tapahtumassa, kun en sitä alkoholiakaan enää juo. Tämä on yksittäistapaus. Jatkossa sitten viihteelle vain silloin kun siihen oikeasti on varaa.
 
K

Kiekkokatsoja

Kävin äskettäin päivän toisella kävelyllä. Tuli vaan mieleen, että nyt on etsittävä kaapista heijastimet.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT
K

Kiekkokatsoja

Missäs tuollaisia muuten myydään?
Ennen niitä jakoi ilmaiseksi vakuutusyhtiöt, pankit, poiisi, liikenneturva.. Nykyisin ehkä vain viimeinen.
Luulen että myytävänä suurimmassa osassa "halpakaupoista" kuten tokmanni, on. Ja useimmissa ruokakaupoissakin. Ehkä huoltoasemillakin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ööö siis kyllähän heijastimia jaellaan joka puolella. Mulla on nytkin kaapissa monta kymmentä, vaikka jakelen aina välillä nipun muksuille.

Heijastin kaapissa pelastaa henkiä!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En ymmärrä, miksi porukka ei käytä heijastimia. Ihan perseestä ajaa autolla ja huomata 50 metriä ennen, että siinähän on ihminen.
Kyllä olen täällä maalla monta kertaa kironnut koiranulkoiluttajia. Ei se kyllä ihan riitä että koirannarussa on jossain välissä pieni pala heijastinnauhaa tai ulkoiluttajalla on taskulamppu kädessä. Heijastinliivi olisi poikaa kummallakin. Tai edes kunnon heijastimet kävelyttäjällä. Ilman koiraahan täällä ei paljon tunnu ihmiset liikkuvan. Olen ajatellut että pitäisikö hankkia koira meidän kissalikan lisäksi niin sulautuisi muihin lenkkeilijöihin.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä olen täällä maalla monta kertaa kironnut koiranulkoiluttajia. Ei se kyllä ihan riitä että koirannarussa on jossain välissä pieni pala heijastinnauhaa tai ulkoiluttajalla on taskulamppu kädessä. Heijastinliivi olisi poikaa kummallakin. Tai edes kunnon heijastimet kävelyttäjällä. Ilman koiraahan täällä ei paljon tunnu ihmiset liikkuvan. Olen ajatellut että pitäisikö hankkia koira meidän kissalikan lisäksi niin sulautuisi muihin lenkkeilijöihin.
Juu aika usein käy niin, että ensiksi näkyy jonkun eläimet silmät kiiluvina ajovaloissa ja vasta hetken päästä huomaa, että siinähän on ihminen vieressä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kello löi jo viisi, lapset herätkää. Juhani ja Liisi, muuten matka jää.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tällä viikolla olen nukkunut usein huonosti. Ei ole oikein malttanut välillä nukkua kun on jännittänyt ja pelännyt tuota saako sitä toimeentulotukea. Nytkin se vielä jännittää, kun saa nähdä paljonko siitä toimeentulotuesta saan sitten lopulta omalle tililleni välitystililtä.

Eilen illallakin menin vasta kahdentoista jälkeen nukkumaan ja heräsin jo viideltä. Eli ei siinä paljoa nukkumisaikaa jäänyt, mutta koitetaan jaksaa taas tämäkin päivä elää. Tänään pitäisi jaksella soittaa moneen, moneen paikkaan. Muuten tänäänkin onkin kenties kiva päivä. Toimintaa riittää ja se on aina mielestäni ainakin nykyään hauskaa kun on toimintaa ja aktiviteettia päivässä.

Tänään on ensin aamulla ruokaryhmä täällä kuntoutuskeskuksessa. Nyt on ensin seuraavien kolmen kerran suunnitteluvuoro. Suunnitellaan mitä ruokaa laitetaan kolmella seuraavalla kerralla ruokaryhmässä. Yritän ainakin itse vaikuttaa siihen että olisi kunnon ruokaa kokkauslistalla, ei niinkään jotain pitsaa jota tuntuu nyt sitten kaikki omalla vuorollaan ruokaryhmässä tekevän. Mutta ei voi liian vaikeitakaan ruokia olla kun ryhmän ohjaajina toimii kuntoutuskeskuksen hoitajia niin näillä ei välttämättä ole niin paljoa taitoa tehdä erilaisia ja monimutkaisempia ruokia.

Sitten tänään on kuntoutuspalaveri, pelataan MM-koriksessa välierät, HPK:lla peli JYPiä vastaan. Jos päädyn viettämään erikoisemmin syntymäpäivääni niin tänään synttäreiden vietto pitäisi sitten aloittaa, ainakin teatteriin menemällä ja ajattelin käydä myös sellaisen laulajan kuin Matti Johannes Koivun keikalla. Olen tykännyt ainakin Koivun Irwin-covereista, muuhun hänen tuotantoon en ole niin paljoa tutustunutkaan. Eilen vähän kyllä koekuuntelin ja ihan hyvältähän se sekin musiikki kuullosti.

Eiköhän tästä hyvä päivä tule vähäisistä yöunista huolimatta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös