Tuossa viime viikonloppuna kaipasin lisää toimintaa elämääni. Alkoi rasittamaan ja vituttamaan se kun ei mitään säpinää koskaan ollut meikäläisen elämässä. No sen sijaan että olisin valittanut enempää asiasta niin päätin toden teolla sitten tehdä jotain asialle ja tämä viikko onkin nyt sitten ollut toimintaa täynnä. Tosi kiva viikko ja viikonloppu ollut tähän mennessä, olen yllättänyt siitä kuinka hyvin sain elämäni sitten muutettua lopulta toiminnallisemmaksi.
Kerrataan ja kerrotaan tässä välissä mitä kaikkea tämä viikko on tähän mennessä pitänyt sisällään. TIistaina tein sen kapakkakierroksen, join niitä alkoholittomia drinkkejä ja oluita, kävin Subwayssa iltapalalla ja katselin sen Jokereiden kauden ensimmäisen KHL-matsin. No keskiviikko oli sitten sellainen välipäivä sitten taas.
Torstaina sitten oli se penkkiurheilupäivä, tuli MM-koripalloa, olin paikan päällä katselemassa HPK:n CHL-pelin ja loppuillasta tuli Suomen jalkapallopeli Kreikkaa vastaan. Torstai sisälsi myös sen ihan kivan ilmaistapahtuman HPK:n kausikorttilaisille. Siellä oli hyvää ruokaa, juomaa ja sai ilmaisen kaulahuivinkin.
No perjantaina eli eilen olin sitten siellä Neljän ruusun keikalla, mikä oli aivan loistava. En juuri odottanut mitään mutta sainkin sitten ainakin yllättyä positiivisesti. Hieno keikka ja hyvää jytää. Ja tänään oli sitten täällä kuntoutuskeskuksessa grillaus- ja kesäkauden päättäjäiset. Täällä oli erinomaista ruokaa, paistettiin lättyjä ja oli tuollainen ihmisbingo jonka minä taas voitin ja sitten oli erään näkörajoitteisen ihmisen taitava pianoesitys.
Siis aivan loistava viikko ollut. Olen yllättynyt kuinka hyvin sain muutettua jo näin lyhyessä ajassa elämääni sisältörikkaampaan suuntaan ja kyllä aion jatkaa tätä työtä oman elämäni eteen, etsimällä ainakin itselleni uutta harrastusta. Ja ajattelin noilla keikoillakin alkaa käymään rohkeammin, riippuen siitäkin tietenkin paljonko on rahaa käytettävissä. Mutta jotkut keikat on onneksi ilmaisiakin näemmä. Tai maksaa vain jotain kympin tai korkeintaan kaksikymppiä. Ja kun en sitä alkoholia juo niin juomiin ei mene niin paljoa illan aikana rahaa kuin ennen vanhaan.
Näin sitä pitää toimia. Siis niissä rajoissa kuin on vain mahdollista toimia. Ei valittamista sen enempää vaan tekoja niiden asioiden ja ongelmien eteen jotka näkee ongelmiksi. Tästä on hyvä jatkaa.