Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 310 373
  • 66 766

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Oliko @Roger Moore syömässä possua tänään Kaivurissa?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mietin eilen sitä menisinkö Neljän ruusun keikalle Aulangolle vai en. Sitten satuin voittamaan nettipokerista peräti 70 euroa ja siinähän ne keikkarahat kasassa olivatkin sitten. Joten päätös oli helppo sen jälkeen tehdä, ei kuin keikalle.

No odotukset keikkaa kohtaan eivät olleet kovin korkealla kyllä. Joku Neljä ruusua? En ollut koskaan aiemmin nähnytkään Neljää ruusua livenä. Mutta täytyy kyllä sanoa ja kehua että etenkin odotuksiin nähden aivan loistava keikka! Minä ainakin tykkäsin täysillä. Erinomaisesti vetivät ja oli hyvää jytää. Minulle taisi tulla nyt uusi suosikki musarintamalla ja se on Neljä ruusua.

Tai jostain Neljän ruusun kappaleesta olen kyllä jo tykännytkin. Kappaleista kuten Elän vain kerran ja Missä vain. Ja monta tunnettua kappaletta bändillä onkin ja niistä melkein kaikki varmaan soittivatkin. Ja yhteensä soittivat jopa puolentoista tunnin ajan.

Oli kyllä erinomainen keikka, tykkäsin ja viihdyin sekä jäi erittäin hyvä fiilis tuosta setistä. Olen aiemmin jättänyt keväällä esimerkiksi menemättä Yölinnun keikalle kun olen luullut että Aulangolle on vaikea mennä ja pois tulla etenkin ilta-aikaan, mutta hyvinhän ja helposti sinne ja takaisin pääsi kulkemaan.

Ihan Aulangon hotellin eteen ajoi julkinen bussi illalla ja sitten sieltä toi takaisin keskustaan ilmaisbussi. Muutaman kolikon annoin vaan bussikuskille tipiksi.

Mutta juu, kiva ilta ja voihan tuonne mennä toistekin keikalle. Etenkin kun näki ettei se kulkeminenkaan niin vaivalloista ole ja eikä lippujenkaan hinnat ihan kovin isoja yleensä ole.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen mieheni kanssa "riidoissa". Olin laittanut paperinkierrätykseen lehtiä joita hän oli ajatellut vielä vilkaista. En kyllä tiedä mitä ne teki kasassa jossa oli poismeneviä lehtiä. Minä en niitä ollut sinne laittanut... No mies lupasi tulla kahden aikaan kahville ja katsoa millaisen liennytyskakun olen tehnyt. Mitä, käykö tie miehen sydämeen mahan kautta? Mies ei edes erityisesti piittaa makeasta... mutta sitruuna-juustokakku maistuu kyllä aina...
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
abianos ilmeisesti pistänyt ranttaliksi.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen mieheni kanssa "riidoissa". Olin laittanut paperinkierrätykseen lehtiä joita hän oli ajatellut vielä vilkaista. En kyllä tiedä mitä ne teki kasassa jossa oli poismeneviä lehtiä. Minä en niitä ollut sinne laittanut... No mies lupasi tulla kahden aikaan kahville ja katsoa millaisen liennytyskakun olen tehnyt. Mitä, käykö tie miehen sydämeen mahan kautta? Mies ei edes erityisesti piittaa makeasta... mutta sitruuna-juustokakku maistuu kyllä aina...

Jos ukkosi dissaa kakkua, olen reilussa tunnissa siellä syömässä.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kerrankin, kun olisi hyvä kalsarikännipäivä itelle, niin ei oikein mitään urheilua ole tarjolla lauantaille... Lätkä alkaa viikon päästä, futiksessa maajoukkuepelejä, pesistä huomenna.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kerrankin, kun olisi hyvä kalsarikännipäivä itelle, niin ei oikein mitään urheilua ole tarjolla lauantaille... Lätkä alkaa viikon päästä, futiksessa maajoukkuepelejä, pesistä huomenna.
Hallitsevalla Suomen mestarilla on tänään CHL-matsi Zugia vastaan. Mutta onko koko homma pelkkä kupla?
(Kuva viime torstailta Rinkelinmäeltä ennen Plisen-peliä.)
 

Liitteet

  • Kupla.jpeg
    Kupla.jpeg
    123,1 KB · kertaa luettu: 229

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hallitsevalla Suomen mestarilla on tänään CHL-matsi Zugia vastaan. Mutta onko koko homma pelkkä kupla?
(Kuva viime torstailta Rinkelinmäeltä ennen Plisen-peliä.)
No ehkä tulosvetoa sitten tuohon.
Jos saa muistella menneitä, niin mielestäni viiides matsi viime kauden välierissä ratkaisi tuon sarjan lisäksi lopulllisen tien mestaruuteen Kerholle. Puuttui tärkeitä jätkiä ja saivat kuitenkin kairattua voiton.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
No ehkä tulosvetoa sitten tuohon.
Jos saa muistella menneitä, niin mielestäni viiides matsi viime kauden välierissä ratkaisi tuon sarjan lisäksi lopulllisen tien mestaruuteen Kerholle. Puuttui tärkeitä jätkiä ja saivat kuitenkin kairattua voiton.
Tottakai saa! :)

Olen ihan samaa mieltä, että se oli monellakin tavalla ratkaiseva matsi - etenkin, kun kyseessä oli Pennasen aikakauden ensimmäinen Tappara-voitto Hakametsässä. Älytön finaalisarja käänteineen oli toki oma lukunsa, mutta varmasti tuo välierien vitospelin taisteluvoitto toi hommaan sen tarvittavan lisävaihteen ja itseluottamusbuustin.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tottakai saa! :)

Olen ihan samaa mieltä, että se oli monellakin tavalla ratkaiseva matsi - etenkin, kun kyseessä oli Pennasen aikakauden ensimmäinen Tappara-voitto Hakametsässä. Älytön finaalisarja käänteineen oli toki oma lukunsa, mutta varmasti tuo välierien vitospelin taisteluvoitto toi hommaan sen tarvittavan lisävaihteen ja itseluottamusbuustin.
Juu siis vielä tuo että Kerho hoiti neljännen matsin kotiin oli ns. kulminaatiopiste.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jos ukkosi dissaa kakkua, olen reilussa tunnissa siellä syömässä.
Kakku maistui ihan hyvin miehelle ja myös hänen lapselleen. Nyt on "nakkeja ja ranskalaisia" uunissa eli oikeasti lankkuperunoita ja lenkkimakkaraa. Katselen SM-viestejä. Olen jo käynyt saunassa ja mies on nyt siellä lapsen kanssa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tuossa viime viikonloppuna kaipasin lisää toimintaa elämääni. Alkoi rasittamaan ja vituttamaan se kun ei mitään säpinää koskaan ollut meikäläisen elämässä. No sen sijaan että olisin valittanut enempää asiasta niin päätin toden teolla sitten tehdä jotain asialle ja tämä viikko onkin nyt sitten ollut toimintaa täynnä. Tosi kiva viikko ja viikonloppu ollut tähän mennessä, olen yllättänyt siitä kuinka hyvin sain elämäni sitten muutettua lopulta toiminnallisemmaksi.

Kerrataan ja kerrotaan tässä välissä mitä kaikkea tämä viikko on tähän mennessä pitänyt sisällään. TIistaina tein sen kapakkakierroksen, join niitä alkoholittomia drinkkejä ja oluita, kävin Subwayssa iltapalalla ja katselin sen Jokereiden kauden ensimmäisen KHL-matsin. No keskiviikko oli sitten sellainen välipäivä sitten taas.

Torstaina sitten oli se penkkiurheilupäivä, tuli MM-koripalloa, olin paikan päällä katselemassa HPK:n CHL-pelin ja loppuillasta tuli Suomen jalkapallopeli Kreikkaa vastaan. Torstai sisälsi myös sen ihan kivan ilmaistapahtuman HPK:n kausikorttilaisille. Siellä oli hyvää ruokaa, juomaa ja sai ilmaisen kaulahuivinkin.

No perjantaina eli eilen olin sitten siellä Neljän ruusun keikalla, mikä oli aivan loistava. En juuri odottanut mitään mutta sainkin sitten ainakin yllättyä positiivisesti. Hieno keikka ja hyvää jytää. Ja tänään oli sitten täällä kuntoutuskeskuksessa grillaus- ja kesäkauden päättäjäiset. Täällä oli erinomaista ruokaa, paistettiin lättyjä ja oli tuollainen ihmisbingo jonka minä taas voitin ja sitten oli erään näkörajoitteisen ihmisen taitava pianoesitys.

Siis aivan loistava viikko ollut. Olen yllättynyt kuinka hyvin sain muutettua jo näin lyhyessä ajassa elämääni sisältörikkaampaan suuntaan ja kyllä aion jatkaa tätä työtä oman elämäni eteen, etsimällä ainakin itselleni uutta harrastusta. Ja ajattelin noilla keikoillakin alkaa käymään rohkeammin, riippuen siitäkin tietenkin paljonko on rahaa käytettävissä. Mutta jotkut keikat on onneksi ilmaisiakin näemmä. Tai maksaa vain jotain kympin tai korkeintaan kaksikymppiä. Ja kun en sitä alkoholia juo niin juomiin ei mene niin paljoa illan aikana rahaa kuin ennen vanhaan.

Näin sitä pitää toimia. Siis niissä rajoissa kuin on vain mahdollista toimia. Ei valittamista sen enempää vaan tekoja niiden asioiden ja ongelmien eteen jotka näkee ongelmiksi. Tästä on hyvä jatkaa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onks teilläkin se, että ei vaan jaksa ryypätä vaikka olisi ilmaista viinaa tarjolla, että ei joudu krapulan takia rajoittaan elämäänsä. Tietty jotkut tykkää polttaa kynttilää vaan yhdestä päästä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Onks teilläkin se, että ei vaan jaksa ryypätä vaikka olisi ilmaista viinaa tarjolla, että ei joudu krapulan takia rajoittaan elämäänsä. Tietty jotkut tykkää polttaa kynttilää vaan yhdestä päästä.

Ilmanen viina on vähän sellainen, että sitä ei niin hirveästi viitsi itse. Mutta ilmainen kalja on hyödynnettävä maksimaalisesti. Oletteko ikinä juoneet vaikka nyt 7 litraa vettä päivän aikana? Niinpä.

Pitänee vetää jyrkempiä kannanottoja liigaennakkoihini, kun kukaan ei kommentoi niihin mitään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onks teilläkin se, että ei vaan jaksa ryypätä vaikka olisi ilmaista viinaa tarjolla, että ei joudu krapulan takia rajoittaan elämäänsä. Tietty jotkut tykkää polttaa kynttilää vaan yhdestä päästä.

En mä viitti dokata ollenkaan. Vituttaa jo ajatus viinasta ja yleensä alkoholituotteista. Hyi vittu. Kattokaa noita deekuja, ei niistä ole mihinkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös