Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 376 839
  • 66 966

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Olenkohan suurikin huijari, kun huomasin äsken että olen punninnut kaksi lihapasteijaa kilohinnaltaan muutaman sentin edullisemman munariisipasteijan numerolla? Siinä se vaakanumero oli juuri noiden alapuolella, niin syyttäkööt itseään.

Itse varastin tänään hammastahnan ostaessani kolme muovikassillista tavaraa. Toki huomasin sen siinä vaiheessa, kun olin nostamassa pusseja pois kärryistä, mutta pitäydyin rikoksen tiellä.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Itse varastin tänään hammastahnan ostaessani kolme muovikassillista tavaraa. Toki huomasin sen siinä vaiheessa, kun olin nostamassa pusseja pois kärryistä, mutta pitäydyin rikoksen tiellä.

Kuinka voit nukkua yösi tuollaisen teon jälkeen? Siinä taas köyhää kauppiasta kusetetaan aivan kunnolla.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pitäisiköhän sitä unettoman yön jälkeen mennä aamulla palauttamaan tahna. Henkilökunnalta voisi irrota kunnon "vittu sä oot dorka" -ilme.

Minä luulin, että varastit kolme muovikassillista tavaraa, mutta se olikin vain kurja hammastahna.
Saanet anteeksi keneltä vaan.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Itse varastin tänään hammastahnan ostaessani kolme muovikassillista tavaraa.
Olenko väärässä jos epäilen että lauseen voi tulkita kahdella tapaa vaikka kielioppivirhettä ei ole?

-nimim. tajusinpa ettet varastanut siis kolmea kassillista tavaraa vaan hammastahnan..
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Tekee mieli häiriköidä ja ottaa pelikieltoa. Johtuu varmaankin siitä, että jääkaapissa oli ainoastaan jotain ruokakaupasta saatavaa mansikkakuoharia. Olisi pitänyt varastaa kaljaa hammastahnan sijaan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Varpaankynsi oli varomattomasti kenkää jalkaan asetellessani kenkää heikompi. No onhan noita vielä 9 jäljellä ja tuon pikkuvarpaan kynnen osalta en jäisi kaipaamaan, joskos jättäisikin kasvamatta takaisin.
 

MiksuMan

Jäsen
Täytän 22.8. 30-vuotta ja lähdemme kaveriporukan kanssa Amsterdamiin 26.8 ja olen hyvin, hyvin, HYVIN innoissani... :)

Mukava juhlia kolmikymppisiä Amsterdamin coffee shopin "herkuilla"... :)
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Jep, tänään pääsee taas verestämään imurointitaitoja, sillä illalla on ohjelmassa ampparipesän imurointi. Nastaa puuhaa ja imuri surisee kivasti.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Jep, tänään pääsee taas verestämään imurointitaitoja, sillä illalla on ohjelmassa ampparipesän imurointi. Nastaa puuhaa ja imuri surisee kivasti.

Onko minkälaisessa paikassa tuo pesä? Itse suosittelen "lopulliseksi ratkaisuksi" pesän polttamista.Tämähän ei tietenkään toimi jos pesä on vintillä.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Onko minkälaisessa paikassa tuo pesä? Itse suosittelen "lopulliseksi ratkaisuksi" pesän polttamista.Tämähän ei tietenkään toimi jos pesä on vintillä.
No sellaisessa paikassa ainakin ettei polttaminen tule kyseeseen :) .. Harvinaisen helpossa paikassa muuten kun koko pesän näkee ja tuollainen pieni alku vielä, jotta lähtee yhdellä iskulla pesä ja asukit. Toki joku saattaa jäädä vielä pörräilemään, jos on sattunut olemaan "iltavuorossa".
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Jep, tänään pääsee taas verestämään imurointitaitoja, sillä illalla on ohjelmassa ampparipesän imurointi. Nastaa puuhaa ja imuri surisee kivasti.

Muista imuroida hetken aikaa auton pakokaasua sen jälkeen, kun ampiaiset on imuroitu. Tällä tavoin ne kuulemma siirtyvät surisemaan autuaammille surinamaille. Itse en ole tuota kokeillut, kun ei ole ollut tarvetta enkä tiedä, kestäisikö kantti vaikka olisikin, mutta kuulemma noin se toimii.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jos ampiaisilla on pesä maassa, ehdotan vaikuttavaksi ainesosaksi lopullisessa ratkaisussa amerikankiehisiä eli bensaa. Ampiaiset ovat hyvin jänninä, kun ne lentävät tuli perseessä. Vastaa vähintään kehnoa ilotulitusta. Ja toimiihan tuo, vaikka pesä olisi talon rakenteissakin.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Toivoisin että tulevaisuudessa Helsingin metrossa olisi 50-60 asemaa, mutta enpä tiedä toteutuuko tämä "unelmani" omana eliaikanani.
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tänään voisi melkein päihtyä viinistä, ihan vain siitä ilosta, että pääsee kirjoittamaan rakkaaseen KKK:hon.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se ei olisi koskaan mikään ilon aihe jos sattuisi heräämään eräänä aamuna ja huomaisi peilistä olevansa Janne Kataja. Mutta tämän päivän jälkeen tuo naurattaisi varmaan vielä normaaliakin vähemmän; 650 000 entistä velkaa, käsissä purkukuntoinen hometalo ja tänään tuli päätös siitä että latin latia ei ole tulossa takaisin vaan päinvastoin tuli vielä 64 000 lisää turskaa. Kyllä ihmisen kannattaisi pysyä erossa noista moneen kertaan remontoiduista ikivanhoista taloista, tai sitten edes tutkia ihan helvetin tarkkaan mitä nuo ovat syöneet.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Se ei olisi koskaan mikään ilon aihe jos sattuisi heräämään eräänä aamuna ja huomaisi peilistä olevansa Janne Kataja. Mutta tämän päivän jälkeen tuo naurattaisi varmaan vielä normaaliakin vähemmän; 650 000 entistä velkaa, käsissä purkukuntoinen hometalo ja tänään tuli päätös siitä että latin latia ei ole tulossa takaisin vaan päinvastoin tuli vielä 64 000 lisää turskaa. Kyllä ihmisen kannattaisi pysyä erossa noista moneen kertaan remontoiduista ikivanhoista taloista, tai sitten edes tutkia ihan helvetin tarkkaan mitä nuo ovat syöneet.

Tässä tapauksessahan Katajaa oli informoitu kuntotarkastusraportissa mahdollisista ongelmista, mutta siihen ei kuitenkaan reagoitu kaupantekohetkellä. Aika karulla tavalla tässä tuli esiin se, että tyhmyydestä sakotetaan.

Ja tuon 64 000€:n menettämisen lisäksi talon arvo romahti 140 000€:llä, joten ei se nyt ihan nappiin mennyt tuo asuntokauppa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mikä ihmisiä vaivaa? Älä kysy, josset halua tai ei kärsivällisyys riitä kuulemaan vastausta. Kiitos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös