Mulla on kaveri, joka ei ole kuullut Van Halenin kappaletta Jump. Tämä tuli ilmi mökillä kesken ristiseiskan. Annoin 50 lisäpistettä vain tuosta julkistuksesta.Van Halen on sitten loistava bändi. Ei voi olla diggaamatta.
Spotifyn luoma lista "Jonnet ei muista" jonka biiseistä tunsin/muistin arviolta 90% vaikutti huijaukselta.
Siis se nimi. Tai sitten en ole Jonne.
Joo oli kyllä vähän köpö lista. Ehkä se olikin luotu jolleikkin 10 vuotiaille.Täytyi tarkistaa, mutta se loppui lyhyeen kun sieltä ilmestyi Haloo Helsinki, jonka nyt varmasti jonnet tietävät kun on ihan tuore ja suosittu bändi.
Täytyi tarkistaa, mutta se loppui lyhyeen kun sieltä ilmestyi Haloo Helsinki, jonka nyt varmasti jonnet tietävät kun on ihan tuore ja suosittu bändi.
No tuo listalla ollut Haloo Helsingin kappale on vuodelta 2008, eli siinä mielessä 10-vuotiaalle voi ollakin hankala tietää.Joo oli kyllä vähän köpö lista. Ehkä se olikin luotu jolleikkin 10 vuotiaille.
No tuo listalla ollut Haloo Helsingin kappale on vuodelta 2008, eli siinä mielessä 10-vuotiaalle voi ollakin hankala tietää.
Täytyi ihan palata tuohon listaan ja täytyy todeta, että se on ihan oikeasti pakko olla kymmenen vuotiaille. Tuntuu ihan absurdilta, että minun ikäiseni ei tietäisi yli puolia noista biiseistä. Toki, jos on kuunnellut jotain Lil uzi verttejä viimeiset vuodet, niin varmasti siinä unohtuukin paljon asioita.No tuo listalla ollut Haloo Helsingin kappale on vuodelta 2008, eli siinä mielessä 10-vuotiaalle voi ollakin hankala tietää.
Kokis vai pepsi?Kuka on Edsheeran? Mikä on jaajo? Ketä on Sofia Be-Lord?
Kokis vai pepsi?
En ole ikinä kuullut koko ukosta enkä varsinkaan sen biisejä.Täällä on moni vaihtanut nimimerkkiä. Pitäskö itekin? Mulla ois jo yks mielessä:
Ed Sheeran
Ei se minua haittaa. On täällä paljon sellaisiakin jotka ei ole nähneet Roger Mooren leffoja.En ole ikinä kuullut koko ukosta enkä varsinkaan sen biisejä.
Mikä lie hulipeippo, Roogeri.Ei se minua haittaa. On täällä paljon sellaisiakin jotka ei ole nähneet Roger Mooren leffoja.
Eiku Huuliveikko. Etkö muista? Juha Laitala, Jukka Laaksonen, Joonas Myllyveräjä ja Roger Moore? Remakessa on sitten...Mikä lie hulipeippo, Roogeri.
Täällä on moni vaihtanut nimimerkkiä. Pitäskö itekin? Mulla ois jo yks mielessä:
Ed Sheeran