Jaa no tähän mä en lähde. Mutta kysy vaikka @Punamusta :lta. Sehän laitto kuvankin tänne, niin ei tule sitten mitään yllätyksiä.Ei, mutta saat osoittaa suurta kypsyyttä ja miehistä karismaa, jotta tyttö kiinnostus.
Jaa no tähän mä en lähde. Mutta kysy vaikka @Punamusta :lta. Sehän laitto kuvankin tänne, niin ei tule sitten mitään yllätyksiä.Ei, mutta saat osoittaa suurta kypsyyttä ja miehistä karismaa, jotta tyttö kiinnostus.
Kielipoliisista päivää. Tarkoitatko, että kirjoitit ensimmäisen viestisi klo kymmenen neljäkymmentäjotain, mutta et muista tarkkaa minuuttilukua? Vai tarkoititko kenties päivämäärää kymmenes huhtikuuta? Nyt käyttämäsi ilmaus kymmenes neljä ei tarkoita oikein mitään ja sekä näyttää että varsinkin ääneen sanottuna (tai ajateltuna) vaikuttaa hölmöltä.No oli. Paitsi jos oikein muistan, niin kirjoitin ekan viestini vasta joskus 10.4 tai jotain sinnepäin.
No niin nyt on korjattu kai oikein. Ei toi äidinkieli muutenkaan ole kunnolla hallussa, vaikka sitäkin on tankattu lukiossa jonkun kymmenen kurssin verran.Kielipoliisista päivää. Tarkoitatko, että kirjoitit ensimmäisen viestisi klo kymmenen neljäkymmentäjotain, mutta et muista tarkkaa minuuttilukua? Vai tarkoititko kenties päivämäärää kymmenes huhtikuuta? Nyt käyttämäsi ilmaus kymmenes neljä ei tarkoita oikein mitään ja sekä näyttää että varsinkin ääneen sanottuna (tai ajateltuna) vaikuttaa hölmöltä.
Tuolla avautumisketjussa ainakin nimimerkit @Smitty#41 , @vetti ja @pernaveikko pitivät minua vanhempana kuin 30-vuotiaana. Ihan mielenkiinnosta, mistä nämä ajatukset välittyivät ja toisaalta miten vanhaksi minut on kuviteltu? Muutkin saavat vastata jos ovat kokeneet samoin.
Tänä vuonna tuli siis 29 vuotta mittariin ja kolmekymppisiä vietetään ensi vuonna.
Jännä sinänsä. Noh, toisaalta nettifoorumeilla on tullut pyörittyä sellaiset 15 vuotta niin kaippa siinä ajassa se kirjoitustyylikin on muovautunut sellaiseksi kuin se on nyt.Olen kyllä itsekin saanut sivusta kuvan, että olisit hieman vanhempaa sukupolvea mitä itse. Kirjoitustyylisi osaksi vaikuttaa asiaan.
Onko tää esimerkki siitä kuuluisasta äkäisestä setämiehestä, joka tilittää nuorelle pojulle tän saamattomuutta? Kovin moni setämies ei ole purnannut meikäläiselle mistään, mutta ehkä joskus olisi tarpeen, mene ja tiedä.
Jos ei ole revennyt kyyneliin Mitsubishin VHS-soittimen ääressä huomatessaan nauhoittaneensa vahingossa Playboyn päälle MacCyveria, ei kannata sanoa mitään.
Jännä sinänsä. Noh, toisaalta nettifoorumeilla on tullut pyörittyä sellaiset 15 vuotta niin kaippa siinä ajassa se kirjoitustyylikin on muovautunut sellaiseksi kuin se on nyt.
Tuolla avautumisketjussa ainakin nimimerkit @Smitty#41 , @vetti ja @pernaveikko pitivät minua vanhempana kuin 30-vuotiaana. Ihan mielenkiinnosta, mistä nämä ajatukset välittyivät ja toisaalta miten vanhaksi minut on kuviteltu? Muutkin saavat vastata jos ovat kokeneet samoin.
Tänä vuonna tuli siis 29 vuotta mittariin ja kolmekymppisiä vietetään ensi vuonna.
Kai se siitä tulee se sidonta että leikkokukkia sidotaan kasaan langalla, ammattilaiskäytössä yleensä rautalangalla. Olen joskus käynyt kukkiensidontakurssin ja siinä myös tehtiin asetelmia kukkasieneen mutta en tarkkaan tiedä sanotaanko sitä sidonnaksi... Mutta joo kun leikkokukista väsätään joku kimppu, asetelma, vihko (hautajaisiin) yms niin siinä puhutaan kukkien sidonnasta.Tampereellakin on liike, jonka kyltissä lukee kukkia ja sidontaa. Olen aina ihmetellyt mitä se sidonta siinä tarkoittaa. Mutta ihanko sitä, että laitetaan se kukkanippu kasaan narulla?
Joo. Mä oon kolmekymppinen, mul on kolkytsenttinen.Reetullahan on @Roger Moore :lle juhlabiisi valmiina ensi vuodelle.
Kirjoitustyyli sen on tehnyt. Ja ihan hyvällä tavalla, vaikka asiasta en välttämättä ole samaa mieltä. Ikä? No, yli 30 nyt ainakin, ei ehkä ihan nelikymppinen oli mielikuva.Tuolla avautumisketjussa ainakin nimimerkit @Smitty#41 , @vetti ja @pernaveikko pitivät minua vanhempana kuin 30-vuotiaana. Ihan mielenkiinnosta, mistä nämä ajatukset välittyivät ja toisaalta miten vanhaksi minut on kuviteltu? Muutkin saavat vastata jos ovat kokeneet samoin.
Oletteko kuulleet Dodosta?
Dodo on siis sorsa, joka on kateissa. Lisätiedot voi kysyä Siiriltä.Luuletko meitä joksikin nuoriksi pojiksi. Tietenkään ei olla kuultu, miten voisi olla edes mahdollista.
Joo. Mä oon kolmekymppinen, mul on kolkytsenttinen.
Oletteko kuulleet Dodosta?
Dead as a dodo.Olen kuullut mauritiuksendodosta eli drontista (Raphus cucullatus) Valitettavasti laji on jo kuollut sukupuuttoon.
Onneksi dodo-sorsa ei ole kuollut.Olen kuullut mauritiuksendodosta eli drontista (Raphus cucullatus) Valitettavasti laji on jo kuollut sukupuuttoon.