Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 141
  • 66 541
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Toisaalta onko sillä mitään väliä kun nämä Ted Reaganit tjsp myy kuitenkin mökin täyteen, parhaimmillaan kaksikin kertaa putkeen, joten eiköhän se ole ihan sama milloin nämä täällä pyörivät.


Bändin kitaristi Richard Kruspe on sanonut että keikoilla olevista 99% ei tajua suurinta osaa biiseistä (kun siis ollaan saksaa puhuvien maiden ulkopuolella), joten live-esityksissä täytyy keksiä paljon kaikkea muuta että mielenkiinto säilyy. Tämä vaikuttaa sitten siihen että live-esitykset ovat melkoisia tykityksiä.

Rammstein on siitä hieno yhtye että täysi Madison Square Garden on laulanut heidän biisejään vaikka laulu tosiaan tulee jollain muulla kielellä kuin englanniksi.
... ja kuten olen usein aiemminkin todennut, Rammsteinilla on runsaasti todella kauniita kappaleita - siis paitsi sanoituksiltaan, myös melodioiltaan, erityisesti Seemann, Nebel, Ohne Dich ja Frühling in Paris.

Tavallaan on jopa sääli, että nimenomaan runolliset sanoitukset ja ajatuksella hiotut sävellykset eivät useinkaan saa Rammsteinin kohdalla suuren yleisön arvonantoa osakseen, vaan "tykitys" vie huomion.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mä veikkaan että Tuulikki ei ollut oikeasti edes lähdössä mökille tämän ja huomisen aikana, mutta nyt tuli hinku kun Ed Sheeranin fanit on lähellä. Mutta ei voi lähteä koska pelkää että talo viedään pois fanien toimesta.

Itse asiassa Tuulikilla ei varmaan edes ole mökkiä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Taas olisi hyvä syy tuoda Amerikan aselait Suomeenkin. Tuulikki voisi sitten ampua kaikki liian läheltä pihaa kulkevat epäilyttävän pelottavat ihmismassat.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Onko täällä kukaan lukenut tuosta Storm Area 51 tapahtumasta? Tarkoitus siis juosta sisälle Area 51:seen 20 päivä syyskuuta ja tällä hetkellä tapahtumalla on Facebookissa 1,9 miljoonaa tykkäystä. Kun kyse on Amerikkalaisesta tapahtumasta, niin aivan varmasti siellä porukka myös sisään yrittää. Viattoman oloinen hassuttelu siis sinällään, mutta saa nähdä miten moni ihminen loppujen lopuksi saa luodista, koska siellä tuskin hyvällä katsellaan tällaista ja myös mm. ilmavoimat ovat paikalla.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Plääh. Eipä täälläkään tänään tapahdu mitään mielenkiintosta eli voisin kohta lähteä pitkästä aikaa metsälenkille pyörän kanssa ja vapauttaa vähän stressihormoneita ennen huomista seuraavaa työhaastista. Pakko myöntää että jännittää kyllä. Edellisestä ryhmähaastattelusesta on kuitenkin jo melkein vuosi aikaa... Valmistaudun hyvin, menen omana itsenäni sinne ja pyrin tuomaan parhaat puoleni esille. Katsotaan miten miehen käy...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mieli on aika innokas. Huomenna tehdään täältä kuntoutuskeskuksesta isommalla porukalla mökkireissu. Ja koska viime vuonna tuo reissu oli ainakin aika nautinnollinen ja onnistunut, niin odottaa tuota mökkireissua taas todella paljon. Siellä saunotaan, uidaan ja grillaillaan sekä syödään muutenkin hyvin. Varmaan kiva reissu taas edessä.

Ei olla kyllä mökillä kuin päivä. Lähdetään aamulla ja tullaan iltapäivällä pois. Osa miettii että miten siellä saa aikansa kulumaan, hassuja. Minä taas suren jo etukäteen sitä kun ollaan niin vähän aikaa mökillä. Siellähän voisi olla vaikka yötäkin.

Mitään kummempaa tämä kesä nyt ei ole sisällään pitänyt niin odottaa sitten paljon noita hetkiä kun vähän edes tapahtuu ja on muutakin ohjelmassa kuin kotona oleilu. Ja muutenkin, onhan esimerkiksi rantasaunominen allekirjoittaneen lempipuuhia. Toivon vaan todella paljon sitä että järvessä ei olisi levää.

Jaa-a, mutta mitenköhän sitä mahtaa saada nukutuksi edes yöllä vai pitäisikö ottaa niitä nukahtamispillereitä. Sitä on niin innoissaan tuosta mökkireissusta että nukkuminen voi olla hankalaa.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Spotifyn luoma lista "Jonnet ei muista" jonka biiseistä tunsin/muistin arviolta 90% vaikutti huijaukselta.

Siis se nimi. Tai sitten en ole Jonne.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Van Halen on sitten loistava bändi. Ei voi olla diggaamatta.
Mulla on kaveri, joka ei ole kuullut Van Halenin kappaletta Jump. Tämä tuli ilmi mökillä kesken ristiseiskan. Annoin 50 lisäpistettä vain tuosta julkistuksesta.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Spotifyn luoma lista "Jonnet ei muista" jonka biiseistä tunsin/muistin arviolta 90% vaikutti huijaukselta.

Siis se nimi. Tai sitten en ole Jonne.

Täytyi tarkistaa, mutta se loppui lyhyeen kun sieltä ilmestyi Haloo Helsinki, jonka nyt varmasti jonnet tietävät kun on ihan tuore ja suosittu bändi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Täytyi tarkistaa, mutta se loppui lyhyeen kun sieltä ilmestyi Haloo Helsinki, jonka nyt varmasti jonnet tietävät kun on ihan tuore ja suosittu bändi.
Joo oli kyllä vähän köpö lista. Ehkä se olikin luotu jolleikkin 10 vuotiaille.
No tuo listalla ollut Haloo Helsingin kappale on vuodelta 2008, eli siinä mielessä 10-vuotiaalle voi ollakin hankala tietää.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No tuo listalla ollut Haloo Helsingin kappale on vuodelta 2008, eli siinä mielessä 10-vuotiaalle voi ollakin hankala tietää.
Täytyi ihan palata tuohon listaan ja täytyy todeta, että se on ihan oikeasti pakko olla kymmenen vuotiaille. Tuntuu ihan absurdilta, että minun ikäiseni ei tietäisi yli puolia noista biiseistä. Toki, jos on kuunnellut jotain Lil uzi verttejä viimeiset vuodet, niin varmasti siinä unohtuukin paljon asioita.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Juu, tässä kävi nyt sitten näemmä odotetunlaisesti eli hankala saada unta ennen tuota mökkireissua. Kaksi tuntia nukuin hyvin aina tunnin välein heräämällä mutta nyt taisi sitten uni loppua. Pakko tilittää näistä asioista tänne kun Yöketjuunkaan ei voi vielä kirjoittaa.

Kiva sitten olla tuolla mökillä silmät ristissä mutta minkäs teet? Otin jo melatoniininkin ja ei siitä tunnu olevan kovin suurta apua. Ei se tietenkään tehoa näin välillä otettuna. Sitä pitäisi ottaa useammin.

Tietenkään tässä ei ole peli vielä tämän yön osalta pelattuna. Sitä on kello kuitenkin vasta noin vähän ja voin vielä saada untakin. Mutta hälyttävältä tämä nyt näyttää, sen vain jotenkin tietää kun tuntee itsensä.

Ehkä olisi auttanut jos tämä reissu olisi ollut vasta iltareissu ja lähtö mökille olisi ollut vasta joskus iltapäivällä. Silloin sen hartaimman odotuksen olisi aloittanut vasta ehkä huomenna.

No joku voi sanoa että mitä minä nyt tällaista asiaa niin paljon odotan mutta minulle tämä reissu taitaa olla kesän kohokohta. Eipä tämä kummoisempi kesä ole muuten ollut ja oma henk.koht. reissu jäi tänä suvena tekemättä niin kiva päästä edes jossain käymään.

Olo on vähän kuin jouluna. Usein aina jouluaattoakin edeltävänä yönä saan nukuttua tasan 0 tuntia. Paitsi viime jouluna sain nukuttua jopa 5-6 tuntia mutta kuitenkin. Sitä odottaa tätä mökkireissua yhtä innokkaasti kuin joulua ja sitten on vaikea saada nukuttua.

No, toivon vaan että mökillä ei olisi järvessä sinilevää ja että siellä pääsisi uimaan. Kyllä sitä yhden päivän jaksaa rellestää vähäisilläkin, olemattomillakin yöunilla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Menisi huonoihin toimittajiinkin mutta ei jaksa Sheerania joka paikkaan tunkea. Enkä edes jaksa linkittää, mutta Iltalehden otsikon mukaan Sheeranin konsertista on poistumassa "48 000 tuhatta ihmistä". Eli siis 48 miljoonaa? On kyllä melkoinen megakonsertti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Täytyy sanoa että kylläpä täällä ollaan täpinöissään Ed Sheeranista... Juttua tulee eri ketjuihin. En minäkään tiedä kuka hän on eikä minua kiinnosta hänen keikkansa väkimäärä kun olen turvassa täällä hämehessä. Kyllähän se iso juttu on kun Ylelläkin uutisoitiin konsertit...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Täällä on moni vaihtanut nimimerkkiä. Pitäskö itekin? Mulla ois jo yks mielessä:

Ed Sheeran
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös