Ilmoitukset

Nimimerkki Salama15 pääsee viikon päästä kokeilemaan uudelleen, jos Trumpin ketjuun eksyisi pelkän nimittelyn ja sisällöttömän huutelun sijasta välillä vaikka jotain asiaakin.

Sulje ilmoitus

Nimimerkki Nynoamous jatkoi offtopicia ja turhaa vääntöä ketjunootin jälkeenkin, joten hän saa harjoitella viikon ajan luetun ymmärtämistä.

Sulje ilmoitus

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Viestiketju osiossa 'Kierrätyskeskus' , aloittajana banaaninviljelijä, 04.06.2009 klo 11.34.

Tags:
  1. vetti Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit, República Argentina, CAR
    On tämä nyt ihan perseestä. Kuukausi sitten sain epilepsiaan lääkityksen. Sittemmin ihmetellyt kun välillä tuntuu maatenkin että nyt putoan. No, kävin sitten päivystyksen kautta yön makaamassa Jorvissa ja kävi ilmi, että lääke oli oikea. Annostus oli kolminkertainen tarvittavaan nähden. Nyt sitten sairiksella tuon takia. Kiva.

2. banaaninviljelijä Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK, Vimpelin Veto, xnxx, Kaljakylä Rangers
    Ei mulla muuta, mutta lasivilla on saatanasti.

3. vetti Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit, República Argentina, CAR
    Lainaus:
    Saatanasti? Saatanasta joo, mut?

4. banaaninviljelijä Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK, Vimpelin Veto, xnxx, Kaljakylä Rangers
    Lainaus:
    Kas kas, autocorrect paholainen iski jälleen. No, se on saatanasti saatanasta. Mun työnantaja kyllä rakastaa mua, kun olen kaksi päivää saanut lasivillan kanssa olla kosketuksissa.

5. Valapatto Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ilves
    Lainaus:
    Ennen kun kaupat oli kiinni niin joutui vähän mukaan noihin juhlapyhäsekoiluihin. Nythän kaikki kaupatkin on auki niin ei tarvi millään tapaa varautua mihinkään ja voi elää ihan semmoista elämää kun haluaa.

6. Kiekkokatsoja Jäsen

Lainaus:
    Tämä totta. Paitsi jos on kännissä keskellä ei mitään, niin edelleen kaupan tuotteet on ostettava ennakkoon. No niillä pärjää mitä on.

7. Hollanti Jäsen

Suosikkijoukkue:
    KalPa, Mr. Maione
    Nyt kun kauppojen aukioloajat on vapautettu, niin miks mietojen myyntiä ei voida joustaa vaikka ees klo 22 asti?

Paskaa

Iisoppi ja Smitty#41 tykkäävät tästä.
  8. pernaveikko Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Crusaders, Lechia
    Terveisiä Belgiasta, toivottavasti ei jouduta enää koskaan samaan karsintalohkoon.

Aika erikoinen meno, mutta nyt on repullinen Jupileria mikä on näiden futisliigan pääsponsori.

9. Smitty#41 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lahen Pelicans, Dallas Stars
    Lainaus:
    Koska sääntö-Suomi ja koska täällä elää niin paljon juoppoja. Mutta täysin samaa mieltä, vituttaa välillä kovastikin.

10. SMT Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS
    Lainaus:
    Hyvä kysymys. Ihan muutaman kerran on tullut kiire täältä metsästä lähteä 20.55 kiiruhtamaan kauppaan. Sitten, kun lähikaupassa on vielä niin huono valikoima.

11. SOF1969 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, "Respect all, fear none", 106-105
    A-studiossa puhutaan kevytyrittäjyydestä. Sana "itsensätyöllistäjä" tulee koko ajan esiin. Kaikki osallistujat takeltelevat sen kanssa.

Odotan kun joku sanoo "itsensätyydyttäjä". Kohta varmaan.

12. pettter Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Oliks teidänkin fatsi rolling stone? Tai no monilla varmaan elääkin vielä. Faija opetti elämänarvot. Opetti ettei kannata vässyköidä, mutta myös inhimillisen puolen. Jotkut joka tapauksessa vässyköi. Ymmärtää niitä.

Joo hautapaikka vasta vanheni.

13. Sämppäri Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit, Joma, MÖRKÖ
    Aika jännä kun telkkarista tulee joku elokuva, niin sitä katsoo ihan mielenkiinnolla, mutta samaa elokuvaa en katsois ikinään esim Netflixistä.
    Jotenkin hienompaa vissiin aivojen mielestä kun se elokuva tulee tv-lähetyksenä.

Nyt tulee Ocean's Twelve, jonka olen nähnyt jo sata kertaa. Silti sitä pitää katsoa kun se tulee telkkarista mainoskatkoineen. Kahdella napin painalluksella saisin sen samaan ruutuun Netflixistä ilman katkoja, mutta aivojen mielestä se ei ole sama asia.

14. pernaveikko Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Crusaders, Lechia
    Tulin juuri kämpille, hyvät tontit on jotain 30 euroa yö.

Mutta tätä juuri tarkoitan, ei tästä varmaan enää jaksa kylille lähteä. Pienenä sitä olisi mennyt respan tytöltä kysymään, jos hän tietäisi jonkun yökerhon tai muun night klupin.

Budapestissa aikoinaan sain aivan huikean hyvän jazz-klubisuosituksen. Respassa oli tosin vanha mies hommissa, mutta silti se oli hyvä paikka. Kuultu ja nähty. Olin muuten viime vuonna jazz-keikalla selvinpäin. Aika erikoinen kokemus sellainen ja ei välttämättä tarvitse uusia, vaikka olikin hyvä.

15. Czescku Jäsen

Suosikkijoukkue:
    SaiPa
    Lainaus:
    Oman isäni hautapaikka ei voi vanheta kun sellaista ole. Hänen toiveensa oli polttohautaus ja tuhkien ripottelu Saimaaseen golfkentän viereen. Ja tämä toteutettiin. Toki kun isäni kuoli lokakuussa ja siskoni oli jenkeissä vaihto-oppilaana niin laskettiin siskon kanssa tuhkat Saimaaseen Lappeenrannan Pappilanniemessä (LPR vanhan golfkentän vieressä) vasta seuraavana kesänä.

16. SOF1969 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Meidän suvulla on ikihauta Malmilla. Isoisä osti sellaisen joskus kai 50-luvulla. Sellaisia ei ymmärtääkseni ole saanut enää aikoihin. Se kai maksoi ihan hyvän summan silloin, mutta laskuja ei tule koskaan. Sairaan hyvä diili.

Mutsi ja faija, sekä faijan vanhemmat siellä on. Joka kerta kun katson kiveä, mietin mikä päivämäärä siihen kaiverretaan itselle.

17. Iisoppi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
    Lainaus:
    Huomenna en mene kauppaan kun siellä on varmaan kamalasti väkeä. Aattoaamuna voisi sitten käydä keräämässä muiden jämät...

Lainaus:
    Itselleni on mummoni mukaan varattu paikka vaarini, mummoni ja setäni viereen (kun mummoni piti minua vanhana piikana). Neljäs paikka on vapaa suvun haudassa johon on neljä edellistä haudattu aikoinaan. Luulen että lopulta siellä on isäni veljensä, isänsä ja äitinsä vieressä. Isä haluaa tulla haudatuksi. Äitini taas haluaa että hänet tuhkataan ja tuhka sirotetaan hänen kotipaikalleen. Laatta varmaan tulee miehensä suvun hautakiveen. Kyllä minä toivon ettei ihan pian tarvitsisi miettiä vanhempien hautaamista.

18. SMT Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS
    Hahaa mä tiesin tän. Nimittäin mulla kasvaa partaa. Eihän sen toteamiseen tarvittu, kun monen tuhannen euron kuvausvälineet ja oikeanlainen valotus. Tuli vasta tosiaan nyt nuo yo-kuvat ja siinä heti ekana näkyy kauhee parta. Niilon sanoin: jumalauta ku mulla on rouhee parta.

19. Eikka86 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara
    Tunnin joutuu viä vartoon ennen ku voi mennä kauppaan, ei muuten saa alkomahoolia ulos sieltä. Tietty jos saisi kaupassa tunnin menee niin voisi mennä jo nyt.

20. pettter Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Lainaus:
    Vasta oli Kirkko ja Kaupunki -lehdessä juttu Malmin hautausmaasta. Matti Pellonpään haudalla oli kossupulloon tökätty auringonkukka jne.

Ja näköjään sinne järjestetään ilmaisia opastettuja kierroksia.

21. Evil Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ryan O’Reily (Oz), Ryan O’Reilly (Blues)
    Lainaus:
    En ole koskaan katsonut Youtubesta muuta kuin musiikkivideoita. Lapset on katselleet näitä tupettajia. Kutsun niitä tupeloiksi.

Lainaus:
    Mustaine on näyttänyt sairaalta aina, luiseva kalpea olento. Hyvä että lopulta löytyi diagnoosi, yli 30 vuotta on ihmetelty.

Lainaus:
    Monille tekisi tauko hyvää. Useimmille, oikeastaan. Ei toki sinulle, rakas ystävä.

Lainaus:
    ”Mä nussin lasivillaa ja betoniin raiskaan reiän” - Kelpo Pojat

banaaninviljelijä ja Käyttäjänimetön tykkäävät tästä.
  22. SOF1969 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Yksi mielenkiintoinen on Lauri Törnin hauta. Siis perhehauta. Toinen hautahan on jossain jenkkien sotilashässäkässä.

23. SMT Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS
    Äsken soi herätys ja oli kyllä melko tarpeellinen, kun hereillä olen ollut jo yli tunnin.

24. Käyttäjänimetön Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Oulun Kärpät
    Lainaus:
    Tästäpä tulikin mieleeni, että vanhasta jengistämme ei täällä paljoa muita enää näy kuin me ja pettter. Kaikki muut ovat siis nynnyyntyneet. Katsovat kotona Emmerdalea jonkun tossun alta. Se on jopa nynnympää kuin tänne internetin tosimiesten palstalle kirjoittelu.

pettter tykkää tästä.
  25. SMT Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS
    Lainaus:
    Nii mietippä sitä, että vanhat lopettaa ja minun kaltaiset pikkupojat täällä nykyään huutelee

Individual tykkää tästä.