Ei jaksa.Eiku runkatkaa vaikka vielä tässä välissä, sillä en jaksakaan aivan vielä kirjottaa. Palaan kohta astialle ja kuulette mitä tapahtui, huhhuh!
Ei jaksa.Eiku runkatkaa vaikka vielä tässä välissä, sillä en jaksakaan aivan vielä kirjottaa. Palaan kohta astialle ja kuulette mitä tapahtui, huhhuh!
Täällä oltiinkin jo sydän syrjällään että missä jäbä luuraa. Huojennus on melkoinen.Mukava olla takaisin palstalla noin seitsemän tunnin tauon jälkeen.
Se on panttijuttu. Litran pullosta pantti 0,4e, pienemmästä 0,2.Olvin litran pullolta näyttävä Vichy on tilavuudeltaan 0,95 litraa. Mikä vitun koko tuollainen on?
Sain siis 0,05 litraa vähemmän Vichyä ja tulen saamaan 0,2 senttiä vähemmän panttipalautuksia ja suuri savolainen korporaatio senkun rikastuu. Tämä on totta tämän päivän Suomessa. Näin pientä ihmistä kusetetaan. Karpolla on asiaa.Se on panttijuttu. Litran pullosta pantti 0,4e, pienemmästä 0,2.
Tai sitten vaakani näyttää väärin.
Sellasta matematiikkaa.
No, en mä päässyt kun ovesta sisään niin eka ”mummo” oli iskemässä. Tulihan oma markkina-arvo testattua tänäkin kesänä. Kelpaan siis.Jaahas. Sitä tuli lupauduttua tänään Mummotunneliin. Mitäköhän tästä taas tulee...
No, en mä päässyt kun ovesta sisään niin eka ”mummo” oli iskemässä. Tulihan oma markkina-arvo testattua tänäkin kesänä. Kelpaan siis.
No, kait se on ihmisestä kiinni, sekä ”mummosta” että sinusta. Muutamana vuonna olen mennyt taustatueksi ystävänä ja kertaakaan ei olisi yksin tarvinnut himaan - tai muualle - lähteä. Aina olen kuitenkin yksin himaan mennyt. Ja hyvä niin.Onko tuo oikeasti totta. En käy siellä koskaan ja olen vain isojen poikien juttujen varassa.
Jos se on, niin hyvä tietää, jos joku ero saapuu. Kuulema jopa ilmaiseksi on mahdollista saada.
Pitääkö kaupunkihuhu paikkansa - maksoiko portsari taksisi?No, kait se on ihmisestä kiinni, sekä ”mummosta” että sinusta. Muutamana vuonna olen mennyt taustatueksi ystävänä ja kertaakaan ei olisi yksin tarvinnut himaan - tai muualle - lähteä. Aina olen kuitenkin yksin himaan mennyt. Ja hyvä niin.
Mä en käytä taksia himaan mennessä. Tai no, HeVa on poikkeus, sen maksaa työnantaja. Stadista himaan pääsee muutenkin. Halvemmalla ja läpi yön, noin käytännössä. Ja ihan itse maksan. Huhuista en mitään tiedä. Käyn sen kerran kesässä.Pitääkö kaupunkihuhu paikkansa - maksoiko portsari taksisi?
Huhu ei siis liittynyt mitenkään sinuun, vaan kaupunkilegendaan, jonka mukaan portsari maksaa taksin, jos mummotunnelista poistuu (joutuu poistumaan) yksin.Mä en käytä taksia himaan mennessä. Tai no, HeVa on poikkeus, sen maksaa työnantaja. Stadista himaan pääsee muutenkin. Halvemmalla ja läpi yön, noin käytännössä. Ja ihan itse maksan. Huhuista en mitään tiedä. Käyn sen kerran kesässä.
Ai. No ei ole maksanut. Takseja oli jonossa odottamassa kun lähdin. Eivät maksaneet. Seuraavan paikkaan oli lyhyt matka, en taksia olisi edes huolinut vaikka ilmaiseksi.Huhu ei siis liittynyt mitenkään sinuun, vaan kaupunkilegendaan, jonka mukaan portsari maksaa taksin, jos mummotunnelista poistuu (joutuu poistumaan) yksin.
Ai se Ed Sierain tms esiintyykin Suomessa vasta ylihuomenna. Luulin että keikka oli tyyliin eilen ja menin IS:n sivuille katsomaan miltä siellä olisi näyttänyt, mutta eihän siellä mitään vielä tietenkään ole. Sen verran paljon tästä tulevasta spektaakkelista on kirjoitettu että menin harhaan.
En koskaan valehtlisi näin tärkeästä asiasta. Ihan tosissaan luulin että ainain miljoona ihmistä on ollut Hesassa katsomassa tuota, mutta tosiaan Sierain esiintyy Suomessa vasta ylihuomenna ja lisäkeikka on sitten päivää myöhemmin.Et kai nyt valehtele tai harhauta. Tässä pitää alkaa toimeliaaksi, kun hotellihuone pitää luovuttaa tasalta.
Todellakin uskoin sen keikan jo olleen Malmin lentoasemalla. Milloin se sitten on, ehdin vielä mennä suihkuun ja paskalle pohtimaan.
Ymmärsin pääsiäisen jälkeisen (vai oliko se aikaisen) kommenttisi jäljiltä, ettei pääsiäisaika ollut varsinaista nautintoa. Mitäpä jos sinäkin olisit nyt itsekäs ja tuumaisit, ettet lähde, jos meno sinne ei tunnu mukavalta ajatukselta. Ei sinun sinne tarvi mennä niiden muiden takia. Menet vain, jos itse haluat.Äiti on alkanut rankuttaa että pitäisi lähteä käymään äitin kotipaikailla kun täti on lomalla siellä vielä... Samaa hän on veljelleni puhunut että milloin te menette sinne. Hitto, vastahan sitä pääsiäisenä oltiin porukalla. Sisko sanoi suoraan ettei nyt ole lähdössä yhtään mihinkään pidempään vauvan kanssa että äitin ei heille kannata rankuttaa yhtään mistään isomummolasta. Täytyy nyt katsoa nyt milloin ollaan lähdössä jos milloinkaan (siis tänä kesänä).