Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 272
  • 66 547

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olisko se sitten kuukauden kestävä ränni päälle?

Toisessa ketjussa oli puhetta kuinka aika monikaan ei ole koskaan ollut neljää viikkoa kesälomalla. Kuulun siihen porukkaan mikä on ollut vain kerran.

Silloin oltiin kuukausi kännissä, koskapa miksikäs ei olisi ollut. Sen ei tarvitse olla junttia, jos osaa käyttäytyä.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
No oli. Paitsi jos oikein muistan, niin kirjoitin ekan viestini vasta joskus 10.4 tai jotain sinnepäin.
Kielipoliisista päivää. Tarkoitatko, että kirjoitit ensimmäisen viestisi klo kymmenen neljäkymmentäjotain, mutta et muista tarkkaa minuuttilukua? Vai tarkoititko kenties päivämäärää kymmenes huhtikuuta? Nyt käyttämäsi ilmaus kymmenes neljä ei tarkoita oikein mitään ja sekä näyttää että varsinkin ääneen sanottuna (tai ajateltuna) vaikuttaa hölmöltä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kielipoliisista päivää. Tarkoitatko, että kirjoitit ensimmäisen viestisi klo kymmenen neljäkymmentäjotain, mutta et muista tarkkaa minuuttilukua? Vai tarkoititko kenties päivämäärää kymmenes huhtikuuta? Nyt käyttämäsi ilmaus kymmenes neljä ei tarkoita oikein mitään ja sekä näyttää että varsinkin ääneen sanottuna (tai ajateltuna) vaikuttaa hölmöltä.
No niin nyt on korjattu kai oikein. Ei toi äidinkieli muutenkaan ole kunnolla hallussa, vaikka sitäkin on tankattu lukiossa jonkun kymmenen kurssin verran.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ammattikoulun pitkällä äidinkielellä ei se ole vieläkään kunnolla hallussa. Tulee muuten äärettömän paljon kirjoitusvirheitä itselleni. Toisaalta lähinnä siksi, että käytän automaattisesti korjaavaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuolla avautumisketjussa ainakin nimimerkit @Smitty#41 , @vetti ja @pernaveikko pitivät minua vanhempana kuin 30-vuotiaana. Ihan mielenkiinnosta, mistä nämä ajatukset välittyivät ja toisaalta miten vanhaksi minut on kuviteltu? Muutkin saavat vastata jos ovat kokeneet samoin.

Tänä vuonna tuli siis 29 vuotta mittariin ja kolmekymppisiä vietetään ensi vuonna.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuolla avautumisketjussa ainakin nimimerkit @Smitty#41 , @vetti ja @pernaveikko pitivät minua vanhempana kuin 30-vuotiaana. Ihan mielenkiinnosta, mistä nämä ajatukset välittyivät ja toisaalta miten vanhaksi minut on kuviteltu? Muutkin saavat vastata jos ovat kokeneet samoin.

Tänä vuonna tuli siis 29 vuotta mittariin ja kolmekymppisiä vietetään ensi vuonna.

Olen kyllä itsekin saanut sivusta kuvan, että olisit hieman vanhempaa sukupolvea mitä itse. Kirjoitustyylisi osaksi vaikuttaa asiaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olen kyllä itsekin saanut sivusta kuvan, että olisit hieman vanhempaa sukupolvea mitä itse. Kirjoitustyylisi osaksi vaikuttaa asiaan.
Jännä sinänsä. Noh, toisaalta nettifoorumeilla on tullut pyörittyä sellaiset 15 vuotta niin kaippa siinä ajassa se kirjoitustyylikin on muovautunut sellaiseksi kuin se on nyt.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onko tää esimerkki siitä kuuluisasta äkäisestä setämiehestä, joka tilittää nuorelle pojulle tän saamattomuutta? Kovin moni setämies ei ole purnannut meikäläiselle mistään, mutta ehkä joskus olisi tarpeen, mene ja tiedä.

Jos ei ole revennyt kyyneliin Mitsubishin VHS-soittimen ääressä huomatessaan nauhoittaneensa vahingossa Playboyn päälle MacCyveria, ei kannata sanoa mitään.

Ai että. Tällaisia sanailuja lukee mielikseen. Kiitos. En oo homo, mutta ootte hienoja miehiä!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuolla avautumisketjussa ainakin nimimerkit @Smitty#41 , @vetti ja @pernaveikko pitivät minua vanhempana kuin 30-vuotiaana. Ihan mielenkiinnosta, mistä nämä ajatukset välittyivät ja toisaalta miten vanhaksi minut on kuviteltu? Muutkin saavat vastata jos ovat kokeneet samoin.

Tänä vuonna tuli siis 29 vuotta mittariin ja kolmekymppisiä vietetään ensi vuonna.

Setämies olette! Minähän olen vain salasetä, mutta velipoika on avoin setä. On sanonut, että on hienoa olla setä ja mies. Setämies.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tampereellakin on liike, jonka kyltissä lukee kukkia ja sidontaa. Olen aina ihmetellyt mitä se sidonta siinä tarkoittaa. Mutta ihanko sitä, että laitetaan se kukkanippu kasaan narulla?
Kai se siitä tulee se sidonta että leikkokukkia sidotaan kasaan langalla, ammattilaiskäytössä yleensä rautalangalla. Olen joskus käynyt kukkiensidontakurssin ja siinä myös tehtiin asetelmia kukkasieneen mutta en tarkkaan tiedä sanotaanko sitä sidonnaksi... Mutta joo kun leikkokukista väsätään joku kimppu, asetelma, vihko (hautajaisiin) yms niin siinä puhutaan kukkien sidonnasta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tänä vuonna tuli siis 29 vuotta mittariin ja kolmekymppisiä vietetään ensi vuonna.

Epäilen jotain tälläistä, kun vängätään milloin mistäkin, niin sitä olettaa vastustajan olevan vanhempi, jos edes alusta samasta asiasta puhutaan.

Mukavia kolmekymppisiä, muistan ne omani oikein hyvin. Kaikki kutsutut saapui paikalle ja ilmeisesti oli kivaa. Ei tehty mitään vaan oltiin lähipubissa. Jukeboksiin taisi joku laittaa kolikkojansa.

Sen verran jekuttivat tuletko vasta tunnin päästä. Tuo meni läpi, koska ajattelin niiden nukkuvan vielä vähän kuin itsekin.

Sinne ne kuitenkin näköjään oli vaivatuneet kaivautumaan.
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tuolla avautumisketjussa ainakin nimimerkit @Smitty#41 , @vetti ja @pernaveikko pitivät minua vanhempana kuin 30-vuotiaana. Ihan mielenkiinnosta, mistä nämä ajatukset välittyivät ja toisaalta miten vanhaksi minut on kuviteltu? Muutkin saavat vastata jos ovat kokeneet samoin.

Tänä vuonna tuli siis 29 vuotta mittariin ja kolmekymppisiä vietetään ensi vuonna.
Kirjoitustyyli sen on tehnyt. Ja ihan hyvällä tavalla, vaikka asiasta en välttämättä ole samaa mieltä. Ikä? No, yli 30 nyt ainakin, ei ehkä ihan nelikymppinen oli mielikuva.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös