Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 572
  • 66 539

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo. Mä oon kolmekymppinen, mul on kolkytsenttinen.

Niin siis tässä haettiin varmaan kuitenkin Frederikin kappaletta Ladyboy.

Joku sanoi mulle joskus ennen ku olin täyttänyt 30, että siitä alkaa alamäki. En tajunnu silloin mitä se meinaa, mutta nyt tajuan ja voin vahvistaa asian todeksi.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Nyt on lippu Kuopiorockiin. 6 vuoden tauon jälkeen
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No nyt tuli oikein jymyuutinen, kun laivareissu parin viikon päähän varmistui. Onks laivalla niinkun noi alkoholijuomat kuinka kalliita/halpoja?
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
No nyt tuli oikein jymyuutinen, kun laivareissu parin viikon päähän varmistui. Onks laivalla niinkun noi alkoholijuomat kuinka kalliita/halpoja?
On molempia.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Varmasti, mutta onko hintataso laivan baarissa kovinkin erilainen, kuin ihan normaalissa?

Ihan täällä maissakin baarien hintataso on tietysti hyvin kirjava, mutta ehkä hieman halvempaa on laivalla keskimäärin noi perusjuomat. Tai ainakin joskus viime vuonna näin oli.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihan täällä maissakin baarien hintataso on tietysti hyvin kirjava, mutta ehkä hieman halvempaa on laivalla keskimäärin noi perusjuomat. Tai ainakin joskus viime vuonna näin oli.
Okei. Ei sen sillä väliä oikeastaan onko muutaman euron kalliimpaa vaiko halvempaa. Kännissä tulen joka tapauksessa olemaan. Toivottavati pysyn täältä silloin poissa.
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
En ymmärrä. Kaveri joka esiintyy jotain pientä kitaraa rämpyttäen YKSIN lavalla niin on aivan jättimäisessä suosiossa. Varsinainen ilmasto teko kun kaverin kalusteita raiataan ympäri maita ja mantuja. Lainaus artikkelista: "Supertähden oma kalusto liikkuu 40 rekalla, jonka lisäksi alueelle tuodaan satoja rekkalasteja aluetuotannon tarpeistoa. Konserttialueen rakennus- ja purkutyöt kestävät jopa kaksi viikkoa." Kyse on siis Ed Sheeranista. Pelkkä nimen kirjottaminen saa voimaan pahoin sekä sen kaverin laulaminen. Moni tykkää,moni ei. Kuulun jälkimmäiseen. Ja sen lisäks vielä 2 loppuunmyytyä keikkaa Suomessakin.
No esiintykyyt kaikessa rauhassa,muusta ei sitten 2 päivään lehdissä höpistäkkään kuin noista keikoista ellei jotain suurta ja dramaattista tapahdu. Hämmentävää kaikin puolin.
Tänne tulee näköjään kirjotettuu aika lailla musiikki painotteista tekstii..
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Sheeranin valtava suosio ei avaudu minullekaan täysin, mutta mikäpä siinä sitten, jos ihmiset kerran pitävät hänestä.
Siinähän menevät. Ei mulle keikat yleensä avaudu, mutta ei ne multa pois ole. Pari kaveria kävi Metallicaa katsomassa hotelleineen päivineen. En ikinä olisi maksanut, mutta siinähän menivät.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Varmasti, mutta onko hintataso laivan baarissa kovinkin erilainen, kuin ihan normaalissa?

Hyttibileet on kivempia, vaikka kaikilla olisi rahaakin. On täysin uskomatonta kuinka aina puhutaan rahasta. Se, jos ei halua koko ajan käyttää maksullisia palveluita ei tarkoita sen aina olevan mahdotonta tarvittaessa.

Sekin on toki totta, että aina silloin opiskeluaikoina ei olisi edes ollut varaa mennä yläkannelle pyörimään. Se on kalliimpaa, mutta ei mahdotonta. Ota 150 euroa mukaan ja sitten takaisin hyttiin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Ed Sheeranin keikkainfossa oli että yleisöä pyydetään saapumaan paikalle viimeistään kello 18. Sheeran aloittaa soiton kello 21. Että jos saapuu klo 18 jälkeen, niin ei voida taata että näkee pääesiintyjän esityksen kokonaan.

Tuossa on 3h välissä. Mitä ne sitten tekevät, laittavat "myöhässä" tulevat kiertämään jonkun labyrintin josta hyvässä lykyssä voi päästä alle 4h ulos? Vai vaihtuuko juuri kello 18.00 lipuntarkastajiksi jokin Malmin Marttakerho, ja Tyyne ja Aune ovat kaiken lisäksi unohtaneet silmälasit kotiin?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuossa on 3h välissä. Mitä ne sitten tekevät, laittavat "myöhässä" tulevat kiertämään jonkun labyrintin josta hyvässä lykyssä voi päästä alle 4h ulos? Vai vaihtuuko juuri kello 18.00 lipuntarkastajiksi jokin Malmin Marttakerho, ja Tyyne ja Aune ovat kaiken lisäksi unohtaneet silmälasit kotiin?

Tämä on tätä sietämätöntä ja käsittämätöntä paskaa. Järjestäjä ei ota mitään vastuuta mistään vaan pakottaa ihmiset odottamaan jonnekin. Joskus ei haittaa odottaa hetki jotain, mutta tuollainen maltillinen kolme tuntia.
 

TrueThat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Rangers, Real Madrid
Itse pidän Sheeranin musiikista kovasti, mutta päätin jättää keikan väliin kun kuulin, että siitä on tulossa 60 000 ihmisen tapahtuma. Ahdistun noin suuren ihmismassan keskellä ja mielelläni käynkin hallikeikoilla, joissa pääsee istumaan. Ihan jumalattoman aikaisinhan tuolla pitäisi olla jonottamassa, jos haluaa päästä parhaille paikoille ja jos tämä helle pysyy niin odottaminen olisi aivan tuskaa. Enkä jaksa sitä ihmisten tönimistä ja hirveää tunkua, vähemmästäkin tulee heikko olo. En tiedä olenko tylsä, mutta tuollainen tuntien seisoskelu ja ihmismassan keskellä puristuksissa oleminen ei nappaa yhtään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onko tuolla Sieraimella jotain lämppäriä tuolla vai ihan yksinäänkö vetää?

On se kyllä kieltämättä ihan kova ukko kun kuitenkin aika minimalistinen tuo sen liveshow taitaa myös olla. Tai siis iso lava, mutta vissiin yksinään se vetää siellä. Tähän kun lisää vielä se että kaverihan on ihan taviksen näköinen niin suosio on kyllä hurja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt oli pakko laittaa YouTubeen herran nimi, niin saa tietoa mistä voisi olla kyse.

Hieman foliota tarvitsee, kun ei tullut yhtään mitään hämärää fanipaskaa jostain biisistä. Pelkästään kokonaisia keikkajuttuja, varmaankin todella sattumaa.

Kuulostaa muuten samalle kuin mikä tahansa tusinapändi. Saahan tästä halutessaan tykätä, oliko sata euroa liput Malmille.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kuulostaa muuten samalle kuin mikä tahansa tusinapändi. Saahan tästä halutessaan tykätä, oliko sata euroa liput Malmille.
Mä tässä testasin kanssa Spotifyn kautta vielä uudestaan tätä herraa ja on ihan oikeasti pakko ihmetellä miten tämä on kerännyt miljardeja kuuntelukertoja. Ilmeisesti äijä myös tienasi viime vuonna enemmän kuin kukaan artisti on kertaakaan tienannut yhden vuoden aikana. Uskomatonta.

Toisaalta ehkä mun ei pidäkään ymmärtää ja tietää tätä äijää. Vähän kuten elokuvassa Bridget Jones Baby (minut huijattiin katsomaan se, kokonaan eri tarina) Bridget menee festareille ja törmää kaverinsa kanssa Ed Sheeraniin. Bridget kysyy Sheeranilta että voisitko ottaa kuvan meistä ja Sheeran on että joo ja alkaa siis ottamaan selfietä. Bridget on sitten että mitä helvettiä, tarkoitin kuvaa minusta ja kaverista.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Parempaahan tämä Sheeran on, kun suurin osa ainakin nuoremman väen keskiverto -musiikkimausta.

Valtavirta on lähes aina kuunnellut paskaa musiikkia, mutta kyllähän tämä voittaa ne naamasta tatuoidut kultahammas-rastatukat. Ehkä jopa jotain toivoa on.

Onneksi olen parempi ihminen ja musiikkimakuni on täydellinen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Parempaahan tämä Sheeran on, kun 95% ainakin nuoremman väen keskiverto-musiikkimausta.
No tämä on kyllä ihan totta. Joku JVG saa nuorison ihan pähkinöiksi ja onhan se nyt järisyttävää tavaraa. Negatiivisesti.

Valtavirta on aina kuunnellut paskaa musiikkia
No ei nyt sentään. Toki olen huono arvostelemaan, mutta onhan valtavirran rocksuosikeissa paljon hyvääkin kamaa. Ja sitten jos poppia miettii niin onhan esim. Michael Jacksonin musiikki erinomaista, vaikka se on ihan viimeisen päälle valtavirran musiikkia.

Onneksi olen parempi ihminen ja musiikkimakuni on täydellinen.
Joo sama. Voidaan taputella toisiamme selkään.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No ei nyt sentään. Toki olen huono arvostelemaan, mutta onhan valtavirran rocksuosikeissa paljon hyvääkin kamaa. Ja sitten jos poppia miettii niin onhan esim. Michael Jacksonin musiikki erinomaista, vaikka se on ihan viimeisen päälle valtavirran musiikkia.
Joo, tämä on itseasiassa totta, olin liian hätäinen. Asiaa heti tarkemmin ajateltuna päätinkin lisätä sanan "lähes" mutta en näköjään ollut tarpeeksi nopea. Hyvääkin kamaa toki on jonkun verran.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös