Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 381 654
  • 66 968

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kaveri pyysi pelaamaan futista jenginsä matsiin tänään. On kuulemma vajausta pelaajista. Iso kenttä olisi alustana eli juostakin kai pitäisi.
Päätin syödä myöhästynyttä lounasta ja tulin siihen tulokseen, että pizza on hyvä idea.
Toivottavasti ehtii tasoittua olo matsiin mennessä.
Aurinko paistaa, mutta tuulee perkeleesti.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mielenkiintoinen ketju. Paljon eri asioita.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Olen tajunnut, etten halua tehdä vuorotyötä pitempään, kuin on pakko opiskelujen aikaan. Haluan viikonloput vapaiksi ja olla säännöllisesti esim. 7-15 tai 8-16 töissä, kun olen säännöllisessä työssä. Esim. 9-18 tai 14-21 työajat on ihan hanurista. Ei kerkeä tai kehtaa aloittaa tekemään mitään kun töihin lähtö on koko ajan edessä ja illalla on liian myöhäistä tehdä mitään.
 

Nick Neim

Jäsen
Ylityöt maistuu. Kaikilla on kivaa - jopa minulla.

Nimim. Peruskoulupohjainen myyntitykki
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Olen tajunnut, etten halua tehdä vuorotyötä pitempään. Haluan viikonloput vapaiksi ja olla esim. 7-15 tai 8-16 töissä, kun olen säännöllisessä työssä. Esim. 9-18 tai 14-21 työajat on ihan hanurista.

Vaihdetaanko? Täällä on liukuva työaika (totta helvetissä on oltava, koska tämän alan hommista ei tule virastoaikoihin lasta eikä paskaa) ja olen silti aivan saatanan kypsä 9-17 päivätöihin. Haluan takaisin ilta- ja viikonloppuvuoroihin (työajat ovat toki vain osa aina vaan vallitsevaa kokovartalovitutusta aiheesta duunipaikka).
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Vaihdetaanko? Täällä on liukuva työaika (totta helvetissä on oltava, koska tämän alan hommista ei tule virastoaikoihin lasta eikä paskaa) ja olen silti aivan saatanan kypsä 9-17 päivätöihin. Haluan takaisin ilta- ja viikonloppuvuoroihin (työajat ovat toki vain osa aina vaan vallitsevaa kokovartalovitutusta aiheesta duunipaikka).

Voitaisiin vaihtaakin, mutta toisaalta ehkä minullakin on samoja oireita kuin sinullakin, että työajat on vain yksi asia töissä mikä vituttaa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Itsekin kun nyt tekee tuota hieman liukumaan omaavaa päivätyötä, aika usein kaipaa tehdashommia kun tehtiin rööki huulessa hommia viikko yövuoroa, viikko aamua ja viikko iltavuoroa. Nyt ajetaan saatana ruuhkassa aamut illat kun välttää on vaikea ja pyörää ei vielä jostain kumman syystä ole saanut hommattua/kunnostettua entistä.

Lähtisin välittömästi tekemään ainakin osan töistäni öisin, jos vain voisin. Olisi varmaan ainakin hiljaisempaa töissä.

Nyt juon olutta. Mukavaa, mutta selkä on kipeä.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Yläkerran nainen huutaa pienelle pojalleen. Ei ole kivaa kuunneltavaa. Poika on itkenyt jo puolisen tuntia putkeen. Taitaa olla molemmilla isiä ikävä.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Voitaisiin vaihtaakin, mutta toisaalta ehkä minullakin on samoja oireita kuin sinullakin, että työajat on vain yksi asia töissä mikä vituttaa.

Jep: yleensä työajat ei pahemmin vituta, kun joustovaraa on (ainakin ollut)... mutta kun tietyn homman kuseminen pomojen toimesta ei millään lakkaa raivostuttamasta, joka vitun asia ärsyttää potenssiin sata. Kytkin, kytkin, kytkin.

Alkaa mennä vitutusketjukamaksi, mutta silti: huomenna himaan tunkee patterinilmaajia ja jos vanhat merkit pitää paikkansa, heti aamunkoitteessa. En avaa, paitsi että niillä on yleisavain. Viikonloppua, kesälomaa, duuninvaihtoa ja uudelleensyntymää odotellessa. (Ketjun aiempaan viestiin viitaten: keksisin kyllä tiettyä kivaa ja ehdottomasti bad idea -sijaistoimintaa, jolla vitutuksen saisi lähtemään, mutta jospa ei kuitenkaan;).
 
Suosikkijoukkue
Kuhmon Kiva, KalPa, LA Kings
On kyllä tylsä tiistai. Tiistait on kyllä muutenkin keväällä/kesällä aivan helvetin turhia päiviä. Talvella sentään olis liigakierros. Telkkaristaki tulee pelkkää paskaa.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
4D: Seksirobotti "tuhannet amerikkalaismiehet haluavat rakastella robotin kanssa" Noh on robotti varmaan parempi kuin vaikka greippi.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
4D: Seksirobotti "tuhannet amerikkalaismiehet haluavat rakastella robotin kanssa" Noh on robotti varmaan parempi kuin vaikka greippi.

Minusta näiden henkilöiden perustelut robottirakkaudelleen kuulostavat varsin jälkeviltä, paljon parempihan se on jos nämä miehet pystyvät elämään ehjää elämää, maksamaan veroja jne. vaikka rakastelevatkin robotteja kuin että he eläisivät masentuneina ryyppyputkessa yhteiskunnan varoilla. Pahoin pelkään vaan että näille robottirakastajille aiheutui ongelmia heidän päivittäisessä elämässään tämän avoimuuden takia.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kävi ihan hyvä tuuri. Tarkoitus oli mennä perjantaina junalla Tampereelle, siskon luo remonttiavuksi. Menenkin, mutta en omakustanteisesti. Ilmeni tänään, että on juurikin perjantaina työmatka Tampereelle, ja työnantaja tietenkin kustantaa junat ja taksit. Tuo työpalaverikin loppuu jo puoliltapäivin, joten jää reilusti aikaa jo perjantaina katsoa, kun lanko tekee remonttia. Samalla voin nauttia siinä hieman keskiolutta.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ote Wikipediasta

Urpo on suomalainen miehen etunimi. Se on suomalainen versio latinalaisesta nimestä Urbanus, joka merkitsee "kaupunkilainen", "hienosti sivistynyt" ja joka on ollut myös kahdeksan paavin nimenä. Myöhemmin slangissa nimestä on tullut haukkumasana, joka tarkoittaa tyhmää

Aika vähän on nuoria urpoja liikenteessä. Maajoukkuelentopalloilija Sivula on poikkeus.

Frantic, Some kind of monster ja Shoot me again on ihan asiallisia biisejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös