Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 415 006
  • 67 135

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mitenhän kisoissa olisi käynyt, jos siellä oli ollut mukana ketju Peltonen-Saku Koivu-Selänne?
Ainakin ylivoimaa olisivat saaneet pelata ja Jalonen haukut.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sitä on pojat moalimassa kallista tavaroo tuossa metrin ja kuuenkymmenen sentin välillä paljo. Mut ilimanhan sitä Rahikainen voan tässä kipristellöö...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kello 8.30 dialogikokous, klo 9.30 vähän isompi vastaava, kännihdystila meinaa liki olla. Eihän kello ole vielä. Higgsin bosoni saisi olla tunnin jäljessä. Aamulla, jos ei nyt.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Varmuuskaljoja tässä. Eli ero on selvä ja muuttokin sunnuntaina. Minä inhoan röökiä ja tuleva exä kaljaa. No toinen vetää varmuudeksi röökiä (oikeasti haluaakin polttaa ihan kokoajan) ja minä varmuudeksi kaljaa (oikeasti haluan aina silloin tällöin vetää kaljaa). Näin se homma etenee. Karhun kaato jatkukoot vielä hetken.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Asun alle 10 000 ihmisen maalaiskunnassa, jossa jokainen tuntee toisensa ja muiden asiat tiedetään paremmin kuin hän itse. Nyt olen päivän kikkaillut Helsingissä, enkä muistanut miten helkkarin siistiä täällä taas on olla, vaikka nautinkin rauhallisuudesta. Täällä kukaan ei tunne mua ja mä en ketään. Saa vain olla ja naattia ihmisistä ku niitä kerrankin näkee ! Ainut vaan ku ei uskalla puhua ku kaikki erottaa mun puheesta, että tämähän onkin täysi juntti ;) Harmi vaan ku ei ole enää jääkiekkokausi käynnissä. Ja Kauppatorillakaan ei ollut enää kultajuhlat käynnissä, rautatieasemalla vaan taisi olla jotain jannuja, jolla on juhlinta mennyt pitkäksi? (semmosia parrakkaita ja likaisia viinanhajuisia miehiä, kävisivät edes suihkulähteessä kullan kunniaksi peseytymässä) :D
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainut vaan ku ei uskalla puhua ku kaikki erottaa mun puheesta, että tämähän onkin täysi juntti ;)

Avaa suusi vaan. Sen verran Stadissa on murteisiin totuttu, että korkeintaan pientä leikkimielistä naljailua voi saada osakseen. Enpä itse ole ikinä törmännyt missään baarissa, työpaikalla, turuilla ja toreilla vakavamieliseen vittuiluun.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Avaa suusi vaan. Sen verran Stadissa on murteisiin totuttu, että korkeintaan pientä leikkimielistä naljailua voi saada osakseen.
Näin on käynyt ainakin minun kohdallani. Tytöt sanovat, että voi kun puhut ihanasti, mikä ei tosin kerro mitään, koska eiväthän ne käärmeet koskaan mitään suoraan sano. Urosmehiläisiltäkin tulee vain kaverillista vittuilua. Tuntemattomat eivät mainitse mitään. Osa tutuista on alkanut jopa käyttää miesietä seurassani.

Saattavatpa nuo vaikka junttina pitää. Maaltahan mie oonki ja heinää on mukava pitää suupielessä kesäiltana.

Ensimmäisen kerran ketjun otsikon lukiessani päätin, että tuonne en varmasti kirjoita, mutta täällä ollaan. Onhan tämä ehkä huonoiten nimetty ketju koskaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mikäpä tuossa. Yhtä huvittavalta se stadin slangi kuulostaa kuin varmasti stadin slangia puhuvista savon murre. Hyvää huumoria noista muista murteista ainakin saa. Pieni kuittailu on ihan paikallaan, kun tilanne on sopiva.


Näyttelijä Anu Sinisalo on ihan kuuma kinkku.

Ja tämä on erittäin totta. Linnan tähdissä oli jo ensimmäisellä kerralla erittäin hehkeä.
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Tänne on näemmä pakko kirjoittaa jostain, joten kirjoitetaan.
Iltalehden kysely:
KYLLÄ 98%
EI 2%
Ääniä 37654

Hyvä näin ja toivottavasti Antsa jatkaa maikkarin puolellakin.
Mielummin sitä oikeasti Antsaa kuuntelee ja mieluusti kuuntelenkin, kun jotain maikkarin roskasaukkosia tai muita saman tason tyyppejä. Aika paljon kuitenkin Mertsin dissaajia täältäkin löytyy, sitä vaan...
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Tänne on näemmä pakko kirjoittaa jostain, joten kirjoitetaan.

Mielummin sitä oikeasti Antsaa kuuntelee ja mieluusti kuuntelenkin, kun jotain maikkarin roskasaukkosia tai muita saman tason tyyppejä. Aika paljon kuitenkin Mertsin dissaajia täältäkin löytyy, sitä vaan...

Kyllä Mertsi tunnelmanluomisen osaa ja vitsinkerronnan, mutta kyllähän ei-niin-intohimoisesti maajoukkueeseen suhtautuvana ärsyttää noin puolueellinen näkemys pelistä.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Avaa suusi vaan. Sen verran Stadissa on murteisiin totuttu, että korkeintaan pientä leikkimielistä naljailua voi saada osakseen. Enpä itse ole ikinä törmännyt missään baarissa, työpaikalla, turuilla ja toreilla vakavamieliseen vittuiluun.

Kävin taas vilskeessä ja voin sanoa, että ennakkoluulot ovat karisseet aika täysin pois. Majapaikkaan ratikalla tultaessa aivan armoton höpötys alkoi muutamalta naiselta minua kohtaan (Ei romanttisia ajatuksia, he olivat jotain 50-vuotiaita, paitsi yks joku 30). Minä kun olen aina elänyt ajatuksessa, ettei täällä edes vilkaista toisiin päinkään. Tuollaisesta itse tykkään, että saa vaihtaa kuulumisia toisten kanssa. Täällä olisi kyllä kiva vaikka asua. Ehkä siitä lisää jossain muussa topicissa, että miksi suurkaupunki hakkaa pienen maalaispitäjän :) Huomenna kuitenkin kotiin. Illalla vielä Tallinnan risteilylle :)

Kiitos ja anteeksi avautumisestani. Kirjoitin, koska oli pakko.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ensimmäinen alkoton viikonloppu yli kuukauteen. Liikuntaa, ulkoilua ja peukaloiden pyörittelyä. Kahvia ja tupakkaa mennyt ihan kiitettävästi - nimimerkillä aina pitää jotain huumetta olla veressä. Eilen saunoin ja katsoin V2-Jäätynyt enkeli -leffan, toisellakin katsomalla ihan asiallinen.

Toisin kuin äsken katsomani, Mark Wahlbergin tähdittämä Shooter. Lupaavan alun jälkeen täysin juosten kustu ja epäuskottavuuden perikuva. Suosittelen, mikäli tykkää päähän osuvien laukauksien aiheuttamista veripöllähdyksistä. Pari viimesintä South Park -jaksoa tuli katottua netistä, ihan jees.

Päivän pyörälenkki vedetty, ulkona loistava ilma, mitähän sitten tekisi?
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ensimmäinen alkoton viikonloppu yli kuukauteen. Liikuntaa, ulkoilua ja peukaloiden pyörittelyä. Kahvia ja tupakkaa mennyt ihan kiitettävästi - nimimerkillä aina pitää jotain huumetta olla veressä. Eilen saunoin ja katsoin V2-Jäätynyt enkeli -leffan, toisellakin katsomalla ihan asiallinen.

Toisin kuin äsken katsomani, Mark Wahlbergin tähdittämä Shooter. Lupaavan alun jälkeen täysin juosten kustu ja epäuskottavuuden perikuva. Suosittelen, mikäli tykkää päähän osuvien laukauksien aiheuttamista veripöllähdyksistä. Pari viimesintä South Park -jaksoa tuli katottua netistä, ihan jees.

Päivän pyörälenkki vedetty, ulkona loistava ilma, mitähän sitten tekisi?

Istahdat sohvalle ja katsot TV2 juuri alkavan Rentun Ruusu elokuvan. Mitäpä muutakaan suomalainen mies voisi lauantai iltana tehdä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös