Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 396 406
  • 67 051

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä olen joskus ajatellut, että olisi aika siistiä olla homo. Ei siis välttämättä seksin kannalta, vaan elämän. Parisuhteessa oltaisiin mie ja Raimo, ja meidän keittiössä ei olisi vihanneksia. Syötäisiin voissa paistettua makkaraa. Ei puhuttaisi sisustuksesta eikä vittu ostettaisi mitään kukkia maljakoihin. Istuttaisiin sohvalla käsi kädessä, juotaisiin viinaa, katsottaisiin urheilua ja kuunneltaisiin Stonesia. Loppuisi se avautuminen ja tunteista puhuminen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jätkät, nyt hiljainen hetki. Reilut kolme vuotta sitten näin ensi kertaa mitä taivaalta satavat kranaatit tekevät ihmiskeholle. En itkenyt silloin, mutta kotimatkalla itkin vuolaasti. Laukauksia yöllä kuunnellessani en pelännyt, vaan tunsin eläväni voimallisemmin kuin koskaan ennen. En unohda. Joten, painakaa jumalauta nämä seuraavat sanani mieleenne!!!!! Loppupeleissä ei ole olemassa natseja, ei muslimeja, ei juutalaisia, ei venäläisiä, ei mitään muuta kuin ihminen, joka rakastaa tai vihaa. Elämme täällä kaikki toistemme keskuudessa, eikä sillä ole mitään vitun väliä, kuka vihaa tai rakastaa minkäkin ismin tai huru-ukkelin vuoksi. Sä joko vihaat ja oot daeshin kätyri, Hitlerin valtaan nostanut, sovinisti tai muuten pelle tai sitten olet ihminen ihmiselle.

Kuunnellaan tämä biisi yhdessä ja ollaan sen aikaa hiljaa, sillä yksi läheisimmistä ystävistäni ei kuollut venäläisten kranaatteihin Itä-Ukrainan surullisen taivaan alla, vaan meidän kaikkien vihan vuoksi:

Pikkardijska Tertsia- Plyve Kacha (Ukraine, Kiev 2014) *DVS*
Tämä veti kyllä hiljaiseksi. Osanottoni, jos nyt sillä on mitään merkitystä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minusta ei olisi homoiluun, mutta olisi kyllä eri metkaa tuntea tuollainen yllä kuvailtu äijähomopari. Noi varmaan riiteliski sillee että murahtaisivat toisilleen ”vitun homo” kunnes toinen vetäis turpaan. Sit se turpaanantanut veis avatun kaljan sille hampaita sylkevälle turpaansaaneelle. Ja sit taas vois istua hiljaa käsi kädessä sohvalla ja kuunnella paskaa rokkia.

Oon jotenkin käsittänyt vaan että homo- ja lesbopareissakin usein vaan menee sillee että toinen on semmonen naismainen ja toinen miesmäinen, ja että olisi harvinaisia tommoset kahden rekkakuskihomon parit, niinku sit myös kahden BB-Nikon parit. Jääkiekkoa pelaavat butchitkaan ei kai keskenään sillee hirveesti lesbopariud keskenään, eikä ne semmoset nätit lesbonaiset, vaikka jossain internetissä välillä tulee vastaan videoita joissa näin käy.

@vetti joskus selvensi reiluna miekkosena omakohtaisilla kokemuksillaan junailumietteitäni, olisiko sulla taas antaa tähänkin jotain sisäpiirin tietoa? Onko stereotypiat totta, vai löytyykö tommosia äijähomopareja tai BB-Nikomaisia kimittäjä-pariskuntia ihan siinä missä mitä tahansa muitakin komboja?

Heteroilla kyllä menee tuo eri tavalla, semmoset äijjjjä-naiset on monesti jonkun vastaavan karvaperseukon kanssa, ja vastaavasti akkamaiset vegaanihipsteri-veijot on yhtä vässyköiden rillipäähiirinaikkosten kanssa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minusta ei olisi homoiluun, mutta olisi kyllä eri metkaa tuntea tuollainen yllä kuvailtu äijähomopari. Noi varmaan riiteliski sillee että murahtaisivat toisilleen ”vitun homo” kunnes toinen vetäis turpaan. Sit se turpaanantanut veis avatun kaljan sille hampaita sylkevälle turpaansaaneelle. Ja sit taas vois istua hiljaa käsi kädessä sohvalla ja kuunnella paskaa rokkia.

Oon jotenkin käsittänyt vaan että homo- ja lesbopareissakin usein vaan menee sillee että toinen on semmonen naismainen ja toinen miesmäinen, ja että olisi harvinaisia tommoset kahden rekkakuskihomon parit, niinku sit myös kahden BB-Nikon parit. Jääkiekkoa pelaavat butchitkaan ei kai keskenään sillee hirveesti lesbopariud keskenään, eikä ne semmoset nätit lesbonaiset, vaikka jossain internetissä välillä tulee vastaan videoita joissa näin käy.

@vetti joskus selvensi reiluna miekkosena omakohtaisilla kokemuksillaan junailumietteitäni, olisiko sulla taas antaa tähänkin jotain sisäpiirin tietoa? Onko stereotypiat totta, vai löytyykö tommosia äijähomopareja tai BB-Nikomaisia kimittäjä-pariskuntia ihan siinä missä mitä tahansa muitakin komboja?

Heteroilla kyllä menee tuo eri tavalla, semmoset äijjjjä-naiset on monesti jonkun vastaavan karvaperseukon kanssa, ja vastaavasti akkamaiset vegaanihipsteri-veijot on yhtä vässyköiden rillipäähiirinaikkosten kanssa.
Tuo viimeinen kappale sai minut nauramaan ääneen. En ole nauranut ääneen pitkään aikaan. Kiitos.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Huhhuh! En tajunnukaan miten adrenaali lähtee virtaa kun oot hyppimässä ja heilumassa yleisön seassa. Mutta yhen asian mä tiiän: tää oli mun eka kerta keikalla mut ei todellakaan vika! The Word Alive on livenä huikeempi kun osasin odottaa. Hienosti otti Telle Smith yleisön haltuun. Wau! Tätä lisää kiitos!
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No huhhuh, mikä päivä. Nyt menen nukkumaan, vaikka ei kauheasti väsytä. Pakko kai yrittää, koska herätys 06.30.

Hyvää yötä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Tänään Radio Suomen euroviisulähetyksessä kuulin toimittajan ihailevan esiintyjän ruskeita nappisilmiä.
Pitäisikö arveen nostaa älämölöinen huolestuneisuus mediassa esiintyneestä profiloinnista?
Katkeroituneena koska minulla ei ole ruskeita silmiä, ei nappisilmiä.

En taida jaksaa, maanantaina pitää mennä töihin.
 

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään Radio Suomen euroviisulähetyksessä kuulin toimittajan ihailevan esiintyjän ruskeita nappisilmiä.
Pitäisikö arveen nostaa älämölöinen huolestuneisuus mediassa esiintyneestä profiloinnista?
Katkeroituneena koska minulla ei ole ruskeita silmiä, ei nappisilmiä.

En taida jaksaa, maanantaina pitää mennä töihin.
Eiköhän joka jätkältä ainakin yksi ruskea silmä löydy näin euroviisuhuumassa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko minuun iskenyt romantiikan vasara vahvalla otteellaan? Herättyäni, jokin minussa sanoi, että tänään pitää tehdä jotain romanttista ja rakkautta osoittavaa naisystävälleni. Tie naisen sydämeen kulkee vatsan kautta minun mielestäni. Joten hetken mietittyäni, päädyin siihen tulemaan, että olemme juuri lähdössä johonkin hotelliin aamupalalle.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tänään tuli ajettua nurmikko ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihin. Edellinen kerta oli viime elo- tai syyskuussa. Olisiko se ollut suunnilleen tunnin mittainen urakka.

Tässä alkaa pää seota, kun ensin lukee pillukarvaketjua ja sitten näkee tälläistä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vedin sitten allnighterin höhöö! Eikä edes väsytä.. vielä. No unta ehtii murehtii sit myöhemmin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko minuun iskenyt romantiikan vasara vahvalla otteellaan? Herättyäni, jokin minussa sanoi, että tänään pitää tehdä jotain romanttista ja rakkautta osoittavaa naisystävälleni. Tie naisen sydämeen kulkee vatsan kautta minun mielestäni. Joten hetken mietittyäni, päädyin siihen tulemaan, että olemme juuri lähdössä johonkin hotelliin aamupalalle.
On tää perkele, kun piirakoita ja lihapullia ei ole joka aamupalalla. Kolmannessa hotellissa vasta tärppäsi. Minähän en ala maksamaan aamupalasta, jos ei ole piirakoita ja lihapullia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
On tää perkele, kun piirakoita ja lihapullia ei ole joka aamupalalla. Kolmannessa hotellissa vasta tärppäsi. Minähän en ala maksamaan aamupalasta, jos ei ole piirakoita ja lihapullia.
Tunnen tuskasi. Elämä voi olla kovaa joskus. Toivottavasti on pekonia myös.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
On tää perkele, kun piirakoita ja lihapullia ei ole joka aamupalalla. Kolmannessa hotellissa vasta tärppäsi. Minähän en ala maksamaan aamupalasta, jos ei ole piirakoita ja lihapullia.

Taisi olla Yle Uutisissa missä oli raporttia hotellien aamupaloista ja niissä käydään nykyään, vaikka ei olisi hotellin asukas. Onko tämä joku uusi trendi sitten.

Yleensä sitä menee mielummin ravintolaan tai pubiin, jos ei ole majoitustarvetta. Pitäisikö sitten joskus käydä testaamassa. Aika orpo olo siellä saattaisi tulla ja sellainen tunne tänne en kuulu.

Niitäkin hotelleja on runsaasti mihin ei aamupala kuulu ja hyvä niin. Aina ei erinäisistä syistä johtuen aamulla ruoka maistu.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tulin vaan kertomaan sen, että illalla näkee puhelimen akkuvarauksesta, onko ollut hyvä päivä vai ei. Ai miten? No, mitä enemmän on akkua jäljellä, sen parempi on päivä ollut.
Eilen tuli kämppäiltyä Sipoonkorven Kansallispuistossa tuommoiset kahdeksan kilometriä tyttäreni ja alkumatkan hieman kärttyisen alivuokralaisen kanssa. Sitten päästiin grillauspaikalle ja saatiin kyrsät syötyä, meninkin loppumatka onnellisten, mutta aika väsyneidem ihmisten kanssa. Kotiin päästessä odottikin saunavuoro ja kyllä se tekikin höpöä väsyneille jaloille. Saunan jälkeen jaettiin alivuokralaisen kanssa punaviinipullo, pieni pala sinihomejuustoa, rypäleitä ja nukkumapaikka.
Jatkuisipa aina näin kivasti
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Taisi olla Yle Uutisissa missä oli raporttia hotellien aamupaloista ja niissä käydään nykyään, vaikka ei olisi hotellin asukas. Onko tämä joku uusi trendi sitten.

Yleensä sitä menee mielummin ravintolaan tai pubiin, jos ei ole majoitustarvetta. Pitäisikö sitten joskus käydä testaamassa. Aika orpo olo siellä saattaisi tulla ja sellainen tunne tänne en kuulu.

Niitäkin hotelleja on runsaasti mihin ei aamupala kuulu ja hyvä niin. Aina ei erinäisistä syistä johtuen aamulla ruoka maistu.
Aika usein tuli Kimmelissä käytyä aamupalalla joskus 90-luvulla, kokoöisten pämppäysten jälkeen. Eli ei ihan uusi ilmiö.

Muutoin, jos olen yön nukkunut, niin aamupalaa ei kannata edes ajatella. Selvänä tai päissään, vasta noin neljän, viiden tunnin kuluttua heräämisestä pystyn edes ajattelemaan kiinteää ruokaa. Aamulla jos pitäisi syödä, niin yrjö lentäisi varmasti. Tämä on aina vituttanut reissatessa, muut syö aamupalaa ja mie litkin kahvia ja tuoremehua. Se aamupala pitäisi saada ottaa vaihtoehtoisesti rahana. Eriarvoistava käytäntö, joka suosii aamuisin syömään kykeneviä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muututteks te kans kännissä supersankareiksi? Mulla tulee Batman-logo rintaan. Tuleeks kellään He-Man? Missä on akka hädässä mä lennän apuun. No lääkärit nyt väittää että nokkosihottuma.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tiiätteks sen fiiliksen ku ootte ollu eilen vitun hyväl keikal ja seuraavana päivänä ootte jo sillee et pääsispä taas. Joo sellanen fiilis mulla on täl hetkel. Äääää..
 

Glove

Jäsen
Taisi olla Yle Uutisissa missä oli raporttia hotellien aamupaloista ja niissä käydään nykyään, vaikka ei olisi hotellin asukas. Onko tämä joku uusi trendi sitten.

Yleensä sitä menee mielummin ravintolaan tai pubiin, jos ei ole majoitustarvetta. Pitäisikö sitten joskus käydä testaamassa. Aika orpo olo siellä saattaisi tulla ja sellainen tunne tänne en kuulu.

Niitäkin hotelleja on runsaasti mihin ei aamupala kuulu ja hyvä niin. Aina ei erinäisistä syistä johtuen aamulla ruoka maistu.
Joskus opiskeluaikoina käytiin kavereiden kanssa parantelemassa krapulaa hotelliaamiaisella. Hyvin maistui taas Libis ja Magyar kun oli mättänyt pekonit, munakkaat, kokkelit, nakit ja lihapullat naamariin.

Mikähän siinä oli kun meidän porukassa aika harva joi kaljaa? Valkkaria, Alkon sekotuksia (Gin Lemon, Orange Baltic jne.) väkeviä laidasta laitaan. Toki muutama saunakalja/lonkero/siideri oli mukana. Mutta aika harva veti pelkkää olutta päihtymistarkoituksessa.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Tuli mieleen tuolta Tube-ketjusta seuraava. Kun aikoinaan kotibileitä oli, niin ei onneksi mitään kameroita ollut... Siis ainakaan mitään videoita ei olisi kiinnostanut jälkikäteen katsella.
Kaveri oli viiden kaverinsa kanssa 90 luvulla Kanarialla ja ne oli videoinut koko jutun, kutsui nille katsomaan, lupasi ilmaiset tuliasiviinat -> kuusi tuntia videota, josta neljä aulabaarista, 1,5h krapula-aamu videoita huoneesta ja puoli tuntia altaalta.
Jännää oli
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Oon siitä erikoinen, että en voi sietää pekonia. Ja se on yhtä haitallista keholle kun tupakka, joten pitkän elämän haluavana skippaan pekonin senkin takia.
HÄH! Non-vegaani joka ei voi sietää pekonia?!? Pekoni on minun weak spot. Yhtään syöpäkäärylettä en sen sijaan ole elämäni aikana hönkinyt että sikäli huonomminkin voisi mennä terveyden suhteen. Energiajuomiakin oon vähentänyt selvästi, toivottavasti joskus pääsen niistäkin kokonaan irti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oon siitä erikoinen, että en voi sietää pekonia. Ja se on yhtä haitallista keholle kun tupakka, joten pitkän elämän haluavana skippaan pekonin senkin takia.
Pekoni yhtä haitallista kuin tupakka? Tästä lukisin mielelläni oikeaksi todistettua tieteellistä faktaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös