Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 983
  • 68 371

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eipä tässä mitään ihmeempiä. Terassilla on istuskeltu siskon kanssa ja juteltu kaikenmoisia. Sisko on kuulemma lukenut paljon kirjoja kun ei saisi hirveästi rasittaa itseään ettei vauva pullahda ulos ennen aikojaan. Ja katsellut leffoja ja sarjoja, täydelliset naiset on kuulemma hyvä sarja uusintanakin. Minä en ole viitsinyt katsoa, kerta riitti. Tulin juuri laittamaan saunan päälle. Sisko on mennyt vähän lepäämään. Rytmistä kilpavoimistelua tässä katselen.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onhan tämä elämä yhtä tappelua eri riippuvaisuuksien kanssa. Tästä voisi jopa perustaa oman ketjunsakin tänne, jos ei ole jo. Siitä ketjusta voisi olla hyötyäkin monelle ja sieltä voisi saada vertaistukea.

Minä olen siis aikoinani tapellut sen alkoholismin kanssa. No nyt olen alkoholiongelmat saanut kuriin, en ole juonut jo yli kahteen vuoteen alkoholia. Tietenkin kyllä nyt nähtiin että yhä se tarve saada sitä alkoholia oli vähän kuin niiden juhlien aikaan nostamassa päätään. Uskon että puhuin alkoholista silloin kieltämättä niin paljon senkin vuoksi, että siitä puhe mistä puute. Ei ole ihan niin selvä asia vielä se raittius vaikka alkoholista paljon ongelmia minulle aiheutuikin.

No alkoholiongelmat olen saanut kuriin mutta sitten tuli ne peliongelmat. Meni liikaa rahaa rahapeleihin. No nyt olen senkin ongelman saanut kuriin, en ole pelannut yli kahteen kuukauteen rahapelejä ja ei tee edes mieli pelatakaan.

Mutta tämä elämä on valitettavan paljon täynnä asoita mihin voi muodostua riippuvaisuus. Nyt taas tekisi mieli esimerkiksi limua mutta senkään litkiminen jatkuvalla syötöllä ei ole hyväksi niin mahalle kuin rahapussillekaan. Joten koitan nyt parhaani mukaan olla menemättä kauppaan ostamaan sitä limonadia.

Näistä asioista toki vähän jo taisin tällä viikolla kirjoittaakin mutta kirjoitetaanpas uudestaan. Kirjoittamisesta voi sitten kuitenkin olla hyötyä. Ehkä nuo parantuneet kelitkin ovat nyt olleet vaikuttamassa siihen että limsaa ja jäätelöä menee ja menisi nyt paljon.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Silloin 80- ja 90-lukujen taitteessa kun tuolla Tavastialla ravaamisen aloitin, oli paikan rakenne aika erilainen. Esim. lavan vasemmalta puolelta laskeuduttiin portaita alabaariin. Sielläkin taisi joskus olla bändejä soittamassa.
Omat Tavastia-ajat ovat kestäneet "vasta"reilut 20 vuotta ja varmaan merkittävin muutos sinä aikana on ollut salin baaritiskin siirtyminen siitä portaiden alta takaseinälle. Toimii toki paremmin noin. Koskahan tuo muutos tapahtui, olisiko tämän vuosikymmenen puolella.

Joku sisäreitti on varmaankin edelleen Semifinaliin, meneekös ne portaat jostain sieltä DJ-kopin takaa nykyisin vai mistä? Jokunen kesä sitten olisi voinut käytännössä testata asian juhannus-"festivaaleilla", mutta ei silloin tullut käytyä Semifinalin puolella.

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuli mieleen tuolta Tube-ketjusta seuraava. Kun aikoinaan kotibileitä oli, niin ei onneksi mitään kameroita ollut... Siis ainakaan mitään videoita ei olisi kiinnostanut jälkikäteen katsella.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eipä tässä mitään ihmeempiä. Terassilla on istuskeltu siskon kanssa ja juteltu kaikenmoisia. Sisko on kuulemma lukenut paljon kirjoja kun ei saisi hirveästi rasittaa itseään ettei vauva pullahda ulos ennen aikojaan. Ja katsellut leffoja ja sarjoja, täydelliset naiset on kuulemma hyvä sarja uusintanakin. Minä en ole viitsinyt katsoa, kerta riitti. Tulin juuri laittamaan saunan päälle. Sisko on mennyt vähän lepäämään. Rytmistä kilpavoimistelua tässä katselen.
Vaimo katsoo kanssa noita epätoivoisia kotirouvia. Ihmeellinen maku. Mie makaan sohvalla ja luen kirjoja. Välillä se aina kommentoi jotain tai naurahtaa, ja mie nyökkään tahi sanon oho. Näin meillä kommunikaatio pelaa. Ollaan oltu 20 vuotta kimpassa, kyllä se tietää etten mie tiedä mitä siellä ruudussa tapahtuu, ja mie tiedän että se tietää. Onpahan vaan sellainen olo, että tehdään jotain yhdessä.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Viimeksi muokattu:
K

Kiekkokatsoja

Ootteko koskaan ollut hetkessä, toivoen että se hetki ei lopu koskaan?
Se ei välttämättä aina oo mitään isompaa, joskus vaikka vaan nousuhumalan iloa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Usein. Joskus jopa housut jalassa. Aina se on kuitenkin loppunut.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saapa nähdä joudutko kätilöksi @Iisoppi.
En päätynyt kätilöksi, vauva ja sisko olivat vielä täydessä symbioosissa kun nukkumaan menivät. Enpä oikein tiedä millaista se on koko ajan tunnustella oloa, liikkuuko sikiö, nipistääkö mahaa (supistus) ja pelätä että jokin on vialla. Vielä toivotaan että vauva pysyisi sisällä ainakin pari kuukautta.

Vaimo katsoo kanssa noita epätoivoisia kotirouvia.
Ekalla kerralla katoin ja oli kyllä sellainen koukuttava sarja. Tämän uusintakierroksen jätän väliin. Jaa mitäs meillä katsellaan yhdessä, uutisia, joskus urheilua (miestä se ei oikein kiinnosta) ja jotain "poliisisarjoja" (esim. Hiljainen todistaja).

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mietiskelin tuossa ns. taiteilijanimiä. Tuli mieleen, kun euroviisuissa oli Ruotsin biisi, ja totesin että tuohan on joku Tukholman Puff Daddy. Vaimo sitten valisti, että Puff Daddy ei ole enää Puff Daddy, vaan P.Diddy. Ai jaa.

Ymmärrän, että Jukka-Pekka Välimaa vaihtaa nimensä paljon mediaseksikkäämmäksi Kauko Röyhkäksi. Ymmärrän, että Hulkon Antti on ulkomailla mieluummin Andy McCoy. Mutta mitä menetetään, kun menetetään nimi. Nimi on osa identiteettiä. Ehkä joku haluaakin vanhasta eroon, mutta siinä menee ne hyvätkin puolet. Ehkä. En tiedä, mulla on aina ollut sama nimi.

Oletko vaihtanut nimesi? Kerro miksi, ja mitä vaikutusta sillä on ollut elämääsi.

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille

Nousuhumala sekä se hetki juuri ennen orgasmia. Niihin voisi jäädä. Vaikka itse olen melkein kokonaan lopettanut alkoholinkäytön lasten syntymän jälkeen, niin onhan nousuhumala aina nousuhumala. Toki ajan, paikan ja seuran pitää olla myös kohdillaan.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ekalla kerralla katoin ja oli kyllä sellainen koukuttava sarja. Tämän uusintakierroksen jätän väliin. Jaa mitäs meillä katsellaan yhdessä, uutisia, joskus urheilua (miestä se ei oikein kiinnosta) ja jotain "poliisisarjoja" (esim. Hiljainen todistaja).
Miestä ei kiinnosta urheilu, ja naista kiinnostaa? Ootte kyllä miun ehdokas tämän vuosituhannen Hullunkuriset perheet -korttipeliin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miestä ei kiinnosta urheilu, ja naista kiinnostaa?
Joo, minä olen sellainen nainen jolle joku on vahingossa asentanut miehiset aivot. Ei sillä että mies haluaisin olla, en siis koe olevani väärässä kehossa. Eikä mieheni mitenkään urheilua inhoa, se ei vain kiinnosta häntä erityisesti.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä olen joskus ajatellut, että olisi aika siistiä olla homo. Ei siis välttämättä seksin kannalta, vaan elämän. Parisuhteessa oltaisiin mie ja Raimo, ja meidän keittiössä ei olisi vihanneksia. Syötäisiin voissa paistettua makkaraa. Ei puhuttaisi sisustuksesta eikä vittu ostettaisi mitään kukkia maljakoihin. Istuttaisiin sohvalla käsi kädessä, juotaisiin viinaa, katsottaisiin urheilua ja kuunneltaisiin Stonesia. Loppuisi se avautuminen ja tunteista puhuminen.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jätkät, nyt hiljainen hetki. Reilut kolme vuotta sitten näin ensi kertaa mitä taivaalta satavat kranaatit tekevät ihmiskeholle. En itkenyt silloin, mutta kotimatkalla itkin vuolaasti. Laukauksia yöllä kuunnellessani en pelännyt, vaan tunsin eläväni voimallisemmin kuin koskaan ennen. En unohda. Joten, painakaa jumalauta nämä seuraavat sanani mieleenne!!!!! Loppupeleissä ei ole olemassa natseja, ei muslimeja, ei juutalaisia, ei venäläisiä, ei mitään muuta kuin ihminen, joka rakastaa tai vihaa. Elämme täällä kaikki toistemme keskuudessa, eikä sillä ole mitään vitun väliä, kuka vihaa tai rakastaa minkäkin ismin tai huru-ukkelin vuoksi. Sä joko vihaat ja oot daeshin kätyri, Hitlerin valtaan nostanut, sovinisti tai muuten pelle tai sitten olet ihminen ihmiselle.

Kuunnellaan tämä biisi yhdessä ja ollaan sen aikaa hiljaa, sillä yksi läheisimmistä ystävistäni ei kuollut venäläisten kranaatteihin Itä-Ukrainan surullisen taivaan alla, vaan meidän kaikkien vihan vuoksi:

Pikkardijska Tertsia- Plyve Kacha (Ukraine, Kiev 2014) *DVS*
Tämä veti kyllä hiljaiseksi. Osanottoni, jos nyt sillä on mitään merkitystä.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minusta ei olisi homoiluun, mutta olisi kyllä eri metkaa tuntea tuollainen yllä kuvailtu äijähomopari. Noi varmaan riiteliski sillee että murahtaisivat toisilleen ”vitun homo” kunnes toinen vetäis turpaan. Sit se turpaanantanut veis avatun kaljan sille hampaita sylkevälle turpaansaaneelle. Ja sit taas vois istua hiljaa käsi kädessä sohvalla ja kuunnella paskaa rokkia.

Oon jotenkin käsittänyt vaan että homo- ja lesbopareissakin usein vaan menee sillee että toinen on semmonen naismainen ja toinen miesmäinen, ja että olisi harvinaisia tommoset kahden rekkakuskihomon parit, niinku sit myös kahden BB-Nikon parit. Jääkiekkoa pelaavat butchitkaan ei kai keskenään sillee hirveesti lesbopariud keskenään, eikä ne semmoset nätit lesbonaiset, vaikka jossain internetissä välillä tulee vastaan videoita joissa näin käy.

@vetti joskus selvensi reiluna miekkosena omakohtaisilla kokemuksillaan junailumietteitäni, olisiko sulla taas antaa tähänkin jotain sisäpiirin tietoa? Onko stereotypiat totta, vai löytyykö tommosia äijähomopareja tai BB-Nikomaisia kimittäjä-pariskuntia ihan siinä missä mitä tahansa muitakin komboja?

Heteroilla kyllä menee tuo eri tavalla, semmoset äijjjjä-naiset on monesti jonkun vastaavan karvaperseukon kanssa, ja vastaavasti akkamaiset vegaanihipsteri-veijot on yhtä vässyköiden rillipäähiirinaikkosten kanssa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minusta ei olisi homoiluun, mutta olisi kyllä eri metkaa tuntea tuollainen yllä kuvailtu äijähomopari. Noi varmaan riiteliski sillee että murahtaisivat toisilleen ”vitun homo” kunnes toinen vetäis turpaan. Sit se turpaanantanut veis avatun kaljan sille hampaita sylkevälle turpaansaaneelle. Ja sit taas vois istua hiljaa käsi kädessä sohvalla ja kuunnella paskaa rokkia.

Oon jotenkin käsittänyt vaan että homo- ja lesbopareissakin usein vaan menee sillee että toinen on semmonen naismainen ja toinen miesmäinen, ja että olisi harvinaisia tommoset kahden rekkakuskihomon parit, niinku sit myös kahden BB-Nikon parit. Jääkiekkoa pelaavat butchitkaan ei kai keskenään sillee hirveesti lesbopariud keskenään, eikä ne semmoset nätit lesbonaiset, vaikka jossain internetissä välillä tulee vastaan videoita joissa näin käy.

@vetti joskus selvensi reiluna miekkosena omakohtaisilla kokemuksillaan junailumietteitäni, olisiko sulla taas antaa tähänkin jotain sisäpiirin tietoa? Onko stereotypiat totta, vai löytyykö tommosia äijähomopareja tai BB-Nikomaisia kimittäjä-pariskuntia ihan siinä missä mitä tahansa muitakin komboja?

Heteroilla kyllä menee tuo eri tavalla, semmoset äijjjjä-naiset on monesti jonkun vastaavan karvaperseukon kanssa, ja vastaavasti akkamaiset vegaanihipsteri-veijot on yhtä vässyköiden rillipäähiirinaikkosten kanssa.
Tuo viimeinen kappale sai minut nauramaan ääneen. En ole nauranut ääneen pitkään aikaan. Kiitos.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Huhhuh! En tajunnukaan miten adrenaali lähtee virtaa kun oot hyppimässä ja heilumassa yleisön seassa. Mutta yhen asian mä tiiän: tää oli mun eka kerta keikalla mut ei todellakaan vika! The Word Alive on livenä huikeempi kun osasin odottaa. Hienosti otti Telle Smith yleisön haltuun. Wau! Tätä lisää kiitos!

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No huhhuh, mikä päivä. Nyt menen nukkumaan, vaikka ei kauheasti väsytä. Pakko kai yrittää, koska herätys 06.30.

Hyvää yötä.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Tänään Radio Suomen euroviisulähetyksessä kuulin toimittajan ihailevan esiintyjän ruskeita nappisilmiä.
Pitäisikö arveen nostaa älämölöinen huolestuneisuus mediassa esiintyneestä profiloinnista?
Katkeroituneena koska minulla ei ole ruskeita silmiä, ei nappisilmiä.

En taida jaksaa, maanantaina pitää mennä töihin.

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään Radio Suomen euroviisulähetyksessä kuulin toimittajan ihailevan esiintyjän ruskeita nappisilmiä.
Pitäisikö arveen nostaa älämölöinen huolestuneisuus mediassa esiintyneestä profiloinnista?
Katkeroituneena koska minulla ei ole ruskeita silmiä, ei nappisilmiä.

En taida jaksaa, maanantaina pitää mennä töihin.
Eiköhän joka jätkältä ainakin yksi ruskea silmä löydy näin euroviisuhuumassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy