Kilgore Trout kirjoitti:
Mielikuvitushahmo kirjoitti:Missäs Kiiran toinen käsi on? Hyvä kuva.
Jääkuutio kirjoitti:Luistimen terästähän tuo näyttää kiinni pitävän...
Hyvä kuva, siitä samaa mieltä.
Mielikuvitushahmo kirjoitti:Plääh..sillähän on näköjään mustat hansikkaat, äkkikatsomalta tuo vasen käsi näytti olevan ikäänkuin taskussa tai ööh...jossain
Jääkuutio kirjoitti:Mitenköhän paljon jatkossa uskaltaa luottaa teikäläisen huomioihin kiekkopeleistä, jos näkökyky on tuota luokkaa? :)
Master Chief kirjoitti:Edit: ja täältä Debrasta: http://www.homestead.com/prosites-prs/teacherpics.html
Siis oikeesti, näyttäkää mulle se 14-vuotias poika joka sanoo ei kun tuon näköinen nainen ehdottaa seksiä.
V-man kirjoitti:Tanssii susien kanssa ohjelmasta Oululainen tanssija Sanna Hirvaskari. Sanokaapa Oululiaset seurusteleeko Sanna ja kuinka kauan?
Sininen Lanka kirjoitti:Kyseisestä tanssijasta en tiedä, mutta askelkuviot on syytä hallita tanssinaisia vokoteltaessa.
Ouzala kirjoitti:Tää on wanha, mutta tota entistä H.I.F.K cheerleaderia, Elsaa mielellään. Livenä en oo nähny, mutta kuvat netissä on kyllä hottia kamaa...
Target kirjoitti:Jos minulla olisi ollut edellämainitun oloinen opettaja, kiinnostus opiskeluun olisi ollut sitä luokkaa että olisin kaikkien alojen tohtori, jopa jääkiekkovalmennuksen.
Ensireaktio oli, että leuka putosi lattialle. Mutta tarkasteltuani tuon marabouväritteisen naaraan pyllyvakoa tarkemmin huomasin että niillähän on sukkahousut jalassa. Huijausta!Ouzala kirjoitti:Kaikkia.
Kelju kirjoitti:Ensireaktio oli, että leuka putosi lattialle. Mutta tarkasteltuani tuon marabouväritteisen naaraan pyllyvakoa tarkemmin huomasin että niillähän on sukkahousut jalassa. Huijausta!
Ouzala kirjoitti:Kaikkia. - - -
Kääntyykö noi kuvat? Marabouta se olis sisältökin... mmmmmm
Uleåborgir kirjoitti:Mutta sehän on vain neekeri!
Tästä tuli mieleeni anekdootti rakennusapumies-uraltani muudansia vuosia sitten...
Rietas, jo ikämieheksi kääntynyt muurarimme kysyi "Onko se Uleåborgir ikinä nussinu neekerihuoraa?"
Vastasin, että onpa jäänyt nussimatta. Asiaan tarttui sivusta seurannut putkimies ja mörähti toiselta puolelta pöytää "minäpä oon". Muurari jatkoi keskustelua: "Eikö alakin se haista vanhalta kengänpohjalta kun se hikoaa?" Putkimies myönsi näin olevan.
En panisi kaikkia vaan 66,6666% kuvassa esiintyvistä typyköistä.
Ouzala kirjoitti:Ei tarvii tunkea nenäänsä joka paikkaan, hullu olet jollet pistäisi kuvassa olevia tyttöjä 100%:sesti.
Uleåborgir kirjoitti:Okei, olet oikeassa. Mutta sallinet kuitenkin minun pitää pyykkipoikaa nenässä kun rommautan viikseen tuota ruskeaa tammaa.
wilco kirjoitti:Marco Bjurström ja Jari Sillanpää noin aluksi...
Ouzala kirjoitti:
Uleåborgir kirjoitti:Huh huh. Elinan mielestä hänen sivukuvansa on kuvakulmien perusteella kai parempi vasemman posken puolella. Mielestäni hänen oikeaa poskeensa sopisi hyvin sellainen pieni pullistuma.
Ouzala kirjoitti:Ai sellainen ouzalan elimen kokoinen pullistuma?