Humpauttaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Kurt Angle kirjoitti:Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Tuossa vielä linkki niille, jotka eivät ole tähän kaunottareen törmanneet...
Kiitos linkistä! Taustakuva vaihtui heti. Jumpe.
Kurt Angle kirjoitti:Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Tuossa vielä linkki niille, jotka eivät ole tähän kaunottareen törmanneet...
Grome kirjoitti:Indican Heiniä. Voitaisiin lähteä vaikka vuorien taa tekemään ikuista virtaa kohteesta a kohteeseen b.
http://www.indica.fi/tuulisettienoot/imgs/kuvasarjat/12/jaahalli2005-13.jpg (oikealta reunalta)
Juu! Joko sen pistelisi kiljumaan tai sitten ei onnistuisi, tunnelma olisi pilalla ja Louise sanoisi että "HAA-HAA..." vittumaisella narisen lässyttävällä äänellään. Molemmat tapaukset tulisi muistamaan loppuikänsä.zore kirjoitti:Kaksi tuoppia kiitos -sarjan Louise on kans helkkarin naitava kaikessa lapsellisuudessaan. Ei sellasen kans jaksais edes kahta minuuttia seurustella mutta eihän tässä ketjussa siitä ollutkaan kyse.
pelikielto kirjoitti:Argentiinalainen(?)
pelikielto kirjoitti:Jees, elikkäs Pamela David peessa hyvin Naomi Wattsia. Järkyttävä Argentiinalainen(?) silikonihutsu, sopii hyvin minun ja Naomin väliin/alle/ylle.
Googlettakaa ihmeessä, laatunarttu.
Master Chief kirjoitti:Teinitytön kasvatusopas-sarjan tyttäret saisivat multa koska vaan "opastusta". Nyt kun sain selville että se punapää (Amy Davidson) on oikeasti sitä blondia (Kaley Cuoco) kuusi vuotta vanhempi, niin ei tarvitse "pyytää anteeksi" aina jakson jälkeen.
Minuun tehoaa aivan satasella tuollainen virallisempi jakkupuku-tyyli. Panisin siis muna sinisenä. Ei tekisi edes tiukkaa.. ellei sitten tekisi tiukkaa? Kokeilematta paha sanoa.Daespoo kirjoitti:Tanja on tarkotuksella hakenut vähän 'uskottavampaa' tyyliä.
Master Chief kirjoitti:Amierican Idolin Kellie Pickleriä. Oli niin saatanan pantavan näköinen tossa justiinsa.
Komppaan kyllä ulkonäön puolesta, mutta noi sen musavideot...Hockey 24/7 kirjoitti:Shakira. Aivan uskomaton Nainen.
Sitä voisi vaikka ruveta uskomaan jumalaan ja enkeleihin kun näkee tuollaisia naisia.
tty_01 kirjoitti:Tiffany Amber Thiessen, vai mikäs tämän nimi olikaan...
http://img24.imageshack.us/img24/7430/prisma_TAT_02.jpg