Ketä sit polkaisisit?

  • 568 695
  • 1 653
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jääkuutio kirjoitti:
Luistimen terästähän tuo näyttää kiinni pitävän...

Hyvä kuva, siitä samaa mieltä.

Plääh..sillähän on näköjään mustat hansikkaat, äkkikatsomalta tuo vasen käsi näytti olevan ikäänkuin taskussa tai ööh...jossain
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Plääh..sillähän on näköjään mustat hansikkaat, äkkikatsomalta tuo vasen käsi näytti olevan ikäänkuin taskussa tai ööh...jossain

Mitenköhän paljon jatkossa uskaltaa luottaa teikäläisen huomioihin kiekkopeleistä, jos näkökyky on tuota luokkaa? :)
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jääkuutio kirjoitti:
Mitenköhän paljon jatkossa uskaltaa luottaa teikäläisen huomioihin kiekkopeleistä, jos näkökyky on tuota luokkaa? :)

Näkökykyni on jotakuinkin luokkaa Sm-liigan tuomarit, näen olemattomia sekä epäoleellisia asioita, kun taas tärkeät asiat menevät silmiltä ohi.
 

Sininen Lanka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
V-man kirjoitti:
Tanssii susien kanssa ohjelmasta Oululainen tanssija Sanna Hirvaskari. Sanokaapa Oululiaset seurusteleeko Sanna ja kuinka kauan?

Kyseisestä tanssijasta en tiedä, mutta askelkuviot on syytä hallita tanssinaisia vokoteltaessa.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään Paula Koivuniemen livenä nähtyäni, saattaisin harkita pienimuotoista yhdyntää ks. naikkosen kanssa. Paulahan on vanha kuin taivas, mutta onpa hyvässä kuosissa ikäisekseen. Huh! Ei taas tarvinnut kuin saada katsekontakti the Korpin simmuihin, niin jopas olin myyty mies.
 
Kaikkia.
 

Liitteet

  • sugababes131024x768.jpg
    sugababes131024x768.jpg
    75,9 KB · kertaa luettu: 1 401

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sininen Lanka kirjoitti:
Kyseisestä tanssijasta en tiedä, mutta askelkuviot on syytä hallita tanssinaisia vokoteltaessa.

Onneksi olenkin varsin mainio tanssimaan AC/DC:tä päissäni. Myöskään hitaita tanssiessa minua ei tarvitse juurikaan tukea.

Humppaan itsekseni...
 

Wolves

Jäsen
Ouzala kirjoitti:
Tää on wanha, mutta tota entistä H.I.F.K cheerleaderia, Elsaa mielellään. Livenä en oo nähny, mutta kuvat netissä on kyllä hottia kamaa...


Meneppä käymään esim. ToPon kotimatsissa. Sieltä löytyy livenä.

Target kirjoitti:
Jos minulla olisi ollut edellämainitun oloinen opettaja, kiinnostus opiskeluun olisi ollut sitä luokkaa että olisin kaikkien alojen tohtori, jopa jääkiekkovalmennuksen.


Eli ts. olisit tällä hetkellä urheilulehdessä Petteri Sihvosena, Petteri Sihvosen paikalla.
 

Kelju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SaiPa, JM Aaltonen
Ouzala kirjoitti:
Ensireaktio oli, että leuka putosi lattialle. Mutta tarkasteltuani tuon marabouväritteisen naaraan pyllyvakoa tarkemmin huomasin että niillähän on sukkahousut jalassa. Huijausta!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ouzala kirjoitti:
Kaikkia. - - -

Kääntyykö noi kuvat? Marabouta se olis sisältökin... mmmmmm

Mutta sehän on vain neekeri!

Tästä tuli mieleeni anekdootti rakennusapumies-uraltani muudansia vuosia sitten...

Rietas, jo ikämieheksi kääntynyt muurarimme kysyi "Onko se Uleåborgir ikinä nussinu neekerihuoraa?"
Vastasin, että onpa jäänyt nussimatta. Asiaan tarttui sivusta seurannut putkimies ja mörähti toiselta puolelta pöytää "minäpä oon". Muurari jatkoi keskustelua: "Eikö alakin se haista vanhalta kengänpohjalta kun se hikoaa?" Putkimies myönsi näin olevan.

En panisi kaikkia vaan 66,6666% kuvassa esiintyvistä typyköistä.
 
Uleåborgir kirjoitti:
Mutta sehän on vain neekeri!

Tästä tuli mieleeni anekdootti rakennusapumies-uraltani muudansia vuosia sitten...

Rietas, jo ikämieheksi kääntynyt muurarimme kysyi "Onko se Uleåborgir ikinä nussinu neekerihuoraa?"
Vastasin, että onpa jäänyt nussimatta. Asiaan tarttui sivusta seurannut putkimies ja mörähti toiselta puolelta pöytää "minäpä oon". Muurari jatkoi keskustelua: "Eikö alakin se haista vanhalta kengänpohjalta kun se hikoaa?" Putkimies myönsi näin olevan.

En panisi kaikkia vaan 66,6666% kuvassa esiintyvistä typyköistä.

Ei tarvii tunkea nenäänsä joka paikkaan, hullu olet jollet pistäisi kuvassa olevia tyttöjä 100%:sesti.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ouzala kirjoitti:
Ei tarvii tunkea nenäänsä joka paikkaan, hullu olet jollet pistäisi kuvassa olevia tyttöjä 100%:sesti.

Okei, olet oikeassa. Mutta sallinet kuitenkin minun pitää pyykkipoikaa nenässä kun rommautan viikseen tuota ruskeaa tammaa.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
wilco kirjoitti:
Marco Bjurström ja Jari Sillanpää noin aluksi...

Eivätpä taida kumpikaan herroista olla 14 vee.

Itsellä ainakin tuossa iässä olisi jäänyt itse akti suorittamatta, kun kuti olisi irronnut jo pöksyjä riisuttaessa tuon näköisen maikan kanssa. Toisaalta, noinkin nuorena olisi varmaankin ollut valmis uuteen erään hetimiten, kun nykyään uusinta vaatii vähintään sen röökin ja puolen tunnin pulssintasaustauon..
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös