Ketä sit polkaisisit?

  • 568 317
  • 1 653
Tila
Viestiketju on suljettu.

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
BigRedBob kirjoitti:
Jaa just nyt? Mutta eikös sillä ole ns. "pulla uunissa" parhaillaan... tai ei kai se välttämättä mitään estä.

Nii mistäs mun fetissejä tiedät?

Nojooh.. Piti tuokin päästä jonkun viilaamaan =) Vaik kieltämättä piristi tässä sairastelun ohessa ja paljon.

P.s. Sovitaaks et ennemmin lekalla päähän ku vasaralla..
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kaivanto kirjoitti:
Luulen, että antaisin tuolle TOP40-juontaja Meri-Tuuli Lindströmille.
Sama.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HemmoP kirjoitti:
Sportti (tj) lehden kannessa oleva bikinisauvakävelijäfriidu, huhhuh swingg!!!

kuka lieneekään
No älä!

Kyseinen lehti ilmestyi meille jotakin kautta muistaakseni jo heinäkuussa, ja siitä lähtien olen tasaisesti muistanut kerrata sauvakävelyn ABC:tä. Opettelen lähinnä kuvia tarkkailemalla.

Tsiisus, mitkä munkit!
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
olisin pannut sitä muijaa joka veti mut tänään päällensä...sit sitä kaverin pikkuveljen kaverin pikkusiskoa...uuuh oli hot
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Mette Mannosta.(kolmosen sääeukko)
Ihan vain kokeeksi.

Voisi tehdä ihmeitä.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Kolmosen äsken päättyneessä Firma-sarjassa näyttelevä Niina Nurminen. Ah.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
scholl kirjoitti:
hermesetas. Aika epäreilua, että nimenä on gayheart.

Gay- sanan toinen merkitys on arvioni mukaan jäänyt pois käytöstä vuoden 1965 paikkeilla, siihen asti useampi elokuva oli Gay jotakin, kuten Gay Divorcee. Vanhassa Teatterilaiva- musikaalissa oli romanttinen sankari Gaylord Ravenal.
Niina Nurmista ja tätä linkin naishenkilöä polkaisisin epäilemättä.
 

scholl

Jäsen
Realcowboy kirjoitti:
Gay- sanan toinen merkitys on arvioni mukaan jäänyt pois käytöstä vuoden 1965 paikkeilla, siihen asti useampi elokuva oli Gay jotakin, kuten Gay Divorcee. Vanhassa Teatterilaiva- musikaalissa oli romanttinen sankari Gaylord Ravenal.

Jossain leffassahan Ben Stillerin tyttöystävän suku teki pilkkaa oikein kunnolla hänestä, kun hänen nimensä oli Gaylord Focker
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
scholl kirjoitti:
Jossain leffassahan Ben Stillerin tyttöystävän suku teki pilkkaa oikein kunnolla hänestä, kun hänen nimensä oli Gaylord Focker

Ja tyttöystävästä tuli Pamela Martha Focker.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
IS Veikkaajan SM-liiga liite, sivu 35, Laura Ruohola. I'm in love! Ja tokihan kyyditkin kelpaisi.
 

scholl

Jäsen
faaip de oiad kirjoitti:
IS Veikkaajan SM-liiga liite, sivu 35, Laura Ruohola. I'm in love! Ja tokihan kyyditkin kelpaisi.

Kysyn nyt näin ihan epävirallisesti, että mitä tuossa lehdessä on Veikkaajaa? Monessa ketjussa ihmiset puhuvat Veikkaajan liitteestä blaa blaa ja sitten sitä läpyskää on hankala löytää, koska ei se ole mikään veikkaaja, vaan IS SM-liiga, IS-Erikoislehti. Veikkaajan kanssa samaa pelkästään se, että ko. lehteä myydään vain yhdessä Ilta-Sanomien kanssa, mutta se on yksinkertaisesti Ilta-Sanomien urheilutoimituksen erikoislehti.
 

Remppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayer04
scholl kirjoitti:
Kysyn nyt näin ihan epävirallisesti, että mitä tuossa lehdessä on Veikkaajaa? Monessa ketjussa ihmiset puhuvat Veikkaajan liitteestä blaa blaa ja sitten sitä läpyskää on hankala löytää, koska ei se ole mikään veikkaaja, ...*klip*

Nyt arvon scholl äkkiä keksimään jotain tekemistä päivisin. Kyllä tässä juuri kädessäni olleessa läpsykässä aika selkeästi lukee IS Veikkaaja.
 

scholl

Jäsen
Remppu kirjoitti:
Nyt arvon scholl äkkiä keksimään jotain tekemistä päivisin. Kyllä tässä juuri kädessäni olleessa läpsykässä aika selkeästi lukee IS Veikkaaja.

Ehkä sulla on eri lehti. Mulla on Ruohola sivulla 35, mutta mistään ei löydy mitään mainintaa Veikkaajasta. Lukee vain, että IS-SMliiga myydään aina yhdessä Ilta-Sanomien kanssa. Lehden nimi siis IS-SMLIIGA ja ko. lehti on IS-Erikoislehti.
 

Remppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayer04
scholl kirjoitti:
Ehkä sulla on eri lehti. Mulla on Ruohola sivulla 35, mutta mistään ei löydy mitään mainintaa Veikkaajasta. Lukee vain, että IS-SMliiga myydään aina yhdessä Ilta-Sanomien kanssa. Lehden nimi siis IS-SMLIIGA ja ko. lehti on IS-Erikoislehti.

Ok. Eli siis mulla on todellakin IS Veikkaaja, jonka saa armollisesti ostaa aina tiistaista lähtien varsinaisen Ilta-Sanomain kera. Nuo liitteet ja liitteiden liitteet ovat sitten eri asia.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kaivanto kirjoitti:

Mistäpä sitä tietää minkälaisia seitsemän leivän uuneja täälläkin kuolattujen uutistenlukijoiden peräholsterit on, eihän ne näy kun pöydän takana istuvat. Enkä Lauran kannikoita hehkuttanutkaan, näytti vaan nättiä hymyä, ainakin minun mielestä. Toinen tykkää Laurasta ja toinen siitä ukosta siinä vieressä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös