Ketä sit polkaisisit?

  • 570 667
  • 1 653
Tila
Viestiketju on suljettu.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Nyt tällä hetkellä lähes kaikkea mikä liikkuu, tai jos vain vähän aikaa ollut paikallaan niin..
 

Tobias

Jäsen
Tässä ketjussa mainittu Christine Arron on omasta mielestäni susiruma. Makunsa kullakin.

Jessica Alba on ihan jees, osassa kuvista hyvinkin edustavan näköinen, joissain taas pelkkä säkki. Mutta onhan se kaiken kaikkiaan hyvä.
 

tiikeri

Jäsen
Tuossa kun noita yleisurheilulähetyksiä on katsellut, niin täytyy sanoa että tämä studioemäntä Laura Raittila on varsin polkaistavan näköinen tapaus.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
tiikeri kirjoitti:
tämä studioemäntä Laura Raittila on varsin polkaistavan näköinen tapaus.

Ei mun mielestä, mutta täytyy sanoa, että yllättävän ammattitaitoinen hän onkin. Aluksi vähän epäilin, mutta esim. kun stadikalla meni valot ja sähköt pois, niin siinäkin hoiti homman tyylikkäästi. Että ei mitään pahempia munauksia.

http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iGallup/19879-lauraraittila.jpg

taitaa olla aika vanha kuva..
 

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Nyt kyllä voisin polkaista Hitch-Lemmentohtori-elokuvan naispääosan esittäjää,minkähän niminen tämä naikkonen on,ja löytyykö muita hänen elokuviian?Juonella ei niin väliä,lavastuksella ehkä vähän...?
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Jessica Alba on maailman seksikkäin nainen. Ehdottomasti. Varsinkin Dark Angelissa se on ihan uskomattoman upea. Näissä uusissa leffoissa ei ehkä ihan niin ihana, mutta kuitenkin nuijii kaikki muut maanrakoon.
 
Vihdoinkin voin avautua

tiikeri kirjoitti:
Tuossa kun noita yleisurheilulähetyksiä on katsellut, niin täytyy sanoa että tämä studioemäntä Laura Raittila on varsin polkaistavan näköinen tapaus.

Mahtavaa, en olekaan tuntemuksineni yksin.

Olen jo pitkään aikonut asiasta tässä ketjussa mainita, mutta en ole uskaltanut, koska olen pelännyt Jatkoajan Viivi-faniklubin hyökkäävän minua vastaan ja nauravan minulle ilkeästi, kun palvon ns. väärää urheilutoimittajaidolia.

Laura Raittila on ihana nainen ja parasta televisiossa. Hymynsä pelastaa päiviäni.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
cosmic_rodeo kirjoitti:
Mahtavaa, en olekaan tuntemuksineni yksin.

Laura Raittila on ihana nainen ja parasta televisiossa. Hymynsä pelastaa päiviäni.

Et ole yksin.

Jo kevään jääkiekkokisojen aikaan tästä kirjoitin maajoukkuepuolelle kisastudioketjuun. Parasta Raittilassa on se ammattitaito, se on ihan eri tasolla hänellä kuin vaikkapa sillä toisella Lauralla, sillä isolla vaaleella joka Nelosen puolelle siirtyi.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Lisätään omaan listaani vielä yksi. Tämähän on vain minun mielipide. Makuasioista ei voi kiistellä.
Kajsa Bergqvist
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
Tässä

Katselen juurikin elokuvaa "Chronicles of Riddick", ja siinä on joku tumma likka yhtenä pahiksista... Ihan poljettavan näköinen pakkaus.
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Vincent kirjoitti:
Jaa-a... paha mennä näin äkkiseltään sanomaan... kovin näyttää paremmalta siinä leffassa.

Entäs tämän kuvan perusteella.

Denise Richards, Neve Campbell, Nikki Cox, Jessica Biel, Kathleen Robertson, Eliza Dushku, Katherine Heigl, jne. Näitähän riittää.
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
Pakkipari kirjoitti:
Entäs tämän kuvan perusteella.

Denise Richards, Neve Campbell, Nikki Cox, Jessica Biel, Kathleen Robertson, Eliza Dushku, Katherine Heigl, jne. Näitähän riittää.


Jep... sehän se.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Iltasanomien kuvien perusteella Ruotsin prinsessa Madeline. Jössös..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös