Ketä et polkaisisi mistään hinnasta?

  • 183 324
  • 697

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
- Tapolaa
- Tanssii tähtien kanssa -ohjelman wanhaa akkaa (Elstelä?)
- Tarja Halonen
- Arja Alhoa
- Anita Hirvosta
- Hermusen mainitsin aiemmin
- Whoopi Goldbergiä
- Ketjutonta polkupyörää
- Tulpatonta mopoa

Kaksi viimeistä menee aivan selkeästi "Jatkoajan paskimmat läpät ja mukahassutukset" -ketjuun.
 

Kyle

Jäsen
JuVii kirjoitti:
- Tapolaa
- Tanssii tähtien kanssa -ohjelman wanhaa akkaa (Elstelä?)
- Tarja Halonen
- Arja Alhoa
- Anita Hirvosta
- Hermusen mainitsin aiemmin
- Whoopi Goldbergiä
- Ketjutonta polkupyörää
- Tulpatonta mopoa

Ketä yli 50 vuotiasta sitten polkasisit? Oletan että itse olet vähintään puolet nuorempi.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Gerodz kirjoitti:
Ketä yli 50 vuotiasta sitten polkasisit? Oletan että itse olet vähintään puolet nuorempi.

Helena Lindgren taitaa olla yli 50 - polkaisisin.

Heather Locklear ei ole vielä 50 mutta lähelle ja myös hän kelpaisi.
Madonnakin taitaa lähennellä viittäkymppiä.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Heather Lockear oli jopa vielä parempi rungoltaan 80-luvun Dynastia Sammy Jo vuosinaan. Mutta en panisi siis vieläkään.
 

Retired

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
Ramirez kirjoitti:
Eikös sitä niin sanota että ei rumia naisia ole olemassakaan, mutta viinaa on vaan liian vähän?

Toinen sanonta: kaikki on myytävänä kunhan lyö tarpeeksi rahaa pöytään...

Pitää paikkansa ainakin omalla kohdalla.... Neljän aikaan aamulla kahden promillen myötävastaisessa ei kauheen montaa kertaa oo tullu sanottua ei kiitos.

Jos joku nyt pitää mainita niin se on ilman muuta THE Mervi!!!
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Tarviikko selitellä: Kauniiden ja Rohkeiden Sälli Spktra.
 

Anton

Jäsen
Tällä sanomisella; Voisin polkaista kaikkia, joita eteen tulee
Pia-Noora Kauppi
Saimi Nousiainen
Ninja Sarasalo
Lenita Airisto
Kirsi Pakkanainen
Ehkä kirjoitin osan nimistä väärin... olen hirmuisessa puutteessa.

Leidit, luette varmasti tätä palstaa. Annan teille kaikille. Paitsi pikkaisen miettimisen jälkeen en Kaupille. Annan kahdesti sille kuikelo Nousiaiselle?

Miten aikamiehet miettivät tämmöistä? Ainahan me annamme jokaiselle, joka sitä vain osaa pyytää.
 

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
MTV Europella näytettävän Headbanger's Ball:in juontaja Jonnaa en polkaisisi mistään hinnasta. Myös Mandy Moore on aivan hirveä kanttura!
 
Viimeksi muokattu:

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Tiistaina Neloselta tulleesta naisbodariohjelmasta en yhtä ainoaa bodari"naista", hirvittäviä ilmestyksiä, etenkin näin hontelon näkökulmasta. Ei sinne kinttujen väliin parane paljon työntää, johan siinä musertuu kuin meloni jos emäntä päättää vähän reisillä puristella. Aika pahan näköisiä oli noin muutenkin, varsin miehekästä kasvonpiirrettä näkyi.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Viime aikoina on tuntunut siltä etten polkaisisi TV2:n Suuri Kupla -ohjelman juontajan Tuulianna Tolan vastakohtaa.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
HABS #11 kirjoitti:
Nyt ajankohtainen on tämä tennis lepakko Mauresmo. No thanks!

Niin siis mielummin polkisit vaikka Mervi Tapolaa kuin Amelieta? Kyllä kääntyisin kuitenkin Mauresmon puoleen.
 

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
avatar kirjoitti:
Niin siis mielummin polkisit vaikka Mervi Tapolaa kuin Amelieta? Kyllä kääntyisin kuitenkin Mauresmon puoleen.

Voipi olla että siinä kääntyisi roolit toisin, jos kääntyisi Mauresmon puoleen. Sitä kun lähtis yrittämään, niin menis pari sekuntia ja Amelie-tyttönen olisi vääntänyt mutkalle ja polkkisikin strap-on dildolla hanuriin. No toisaalta kyllä tuokin varmaan Tapolan voittaisi...
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
zamuel kirjoitti:
No toisaalta kyllä tuokin varmaan Tapolan voittaisi...

Kyllä se strappari, jos nyt ei olis mikään ihan tappokokonen malli niin menis kovaa kyytiä ainakin harkintaan jos toinen vaihtoehto ois tosiaan Mervi.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
avatar kirjoitti:
Niin siis mielummin polkisit vaikka Mervi Tapolaa kuin Amelieta? Kyllä kääntyisin kuitenkin Mauresmon puoleen.

En väittänyt missään näin. Tuli vaan tenniskarkeloista mieleen tämä ranskalainen.
Mervi on 100 varmasti samalla listalla.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
HABS #11 kirjoitti:
En väittänyt missään näin. Tuli vaan tenniskarkeloista mieleen tämä ranskalainen.
Mervi on 100 varmasti samalla listalla.

Nojuujuu, kyllä sen nyt sinällään ymmärsinkin. Se vaan, että kun jotenkin sitä itse tästä ketjusta ajattelee niin, että pitäisi valita se yksi ja ultimaattisin paha joiden yli ei mikään muu mene ja minulle se on Tapolan Mervi. :D
 

Anton

Jäsen
Olen polkassut yhtä ex-anoppiakin, mutta erästä naista en missään nimessä. Ex-ex-vaimokkeella oli bestis, jonka nimesin tuttavallisesti vittunaamaksi.

Hyvä Vittunaama, jos olet lopettanut minun kännykän tsiikailun ja taskujeni penkomisen, valele itsesi paskalla ja ammu itsesi maatakiertävälle radalle tai mielummin vähän kauemmas.

Olisikohan tämä ollut tämäkin kommentti mahtunut känniketjuun tai vitutuksen puolelle?
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Anton kirjoitti:
Olen polkassut yhtä ex-anoppiakin,

Pakko oli poimia tämä esiin... Itselle ei olisi ikinä tullut mieleenkään.
Onko kukaan muu tehnyt samaa?
 

Anton

Jäsen
Hyvä Häbs numero jotakin!

Joka ainoalla meistä on fantasiamme. Jos sinä koet appiukkosi miehekkäänä, mukavana karvaisena körilläänä, niin kerro se hänelle.

Ole reipas itsesi ja mojauta suukko hänen poskelle ja lipaise hikikarpalo hänen reisiltä kielsikärjellä ja sano se hänelle...

Sinulla on kiva nimi; "Häbs ja numero", mitähän sinun vanhemmat miettivät sinua tehdessään?

Pannaan silmät kiinni ja hoetan Häbs, häbs, häbs...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös