Daespoo kirjoitti:Kyllä, Klum on samaa sarjaa Marie Segerheltin, Eva Longorian, Charlize Theronin ja muiden hirviöiden kanssa. Yäk!
ipa rules kirjoitti:Aikamoista pelleilyä tosiaan tuo vastakohtaketjun sulkeminen. Yhyy..pahoja linkkejä.
Olisi hauskaa kuulla se oikea syy kyseisen ketjun sulkeiseen.
Hyviä pointteja, etenkin tuo lapsipuuhastelu. En tiedä onko muita samanmielisiä, mutta omasta mielestäni nainen on jossain määrin pilalla, jos se on synnyttänyt kersan tai useamman. Se on se joku hienoinen muutos naisessa, joka ei enää sitten sytytä erityisemmin, vaikka henkilö itsessään olisikin ihan viehättävä. Ei minulla ole vars. mitään lastentekoa vastaan, se on jokaisen oma juttu, mutta pidän aika epätodennäköisenä, että itse mieltyisin erityisemmin naiseen, joka synnyttänyt.scholl kirjoitti:Heidi Klumin polkaisemattomuuteen on kaksi erittäin hyvää syytä: Flavio Briatore ja se, että ko. nainen on harrastanut lapsipuuhastelua. Joo masentava tyyppi.
Mulli kirjoitti:Ja toinen hirvitys on ihan oikeasti Hannele Lauri uskokaa tai älkää mutta hoho.
Ted Raikas kirjoitti:Hyviä pointteja, etenkin tuo lapsipuuhastelu. En tiedä onko muita samanmielisiä, mutta omasta mielestäni nainen on jossain määrin pilalla, jos se on synnyttänyt kersan tai useamman. Se on se joku hienoinen muutos naisessa, joka ei enää sitten sytytä erityisemmin, vaikka henkilö itsessään olisikin ihan viehättävä. Ei minulla ole vars. mitään lastentekoa vastaan, se on jokaisen oma juttu, mutta pidän aika epätodennäköisenä, että itse mieltyisin erityisemmin naiseen, joka synnyttänyt.
Jumanskekkulis, noinhan sen täytyy mennä. Ensin on todellakin oltava jonkun pertin kaa ”silleen” ennen kuin voi lapsipuuhastella. Kyllä nyt normijannuja ketuttaa kun eivät ole tuota tienneet.scholl kirjoitti:Toisena pointtina täytyy vielä sanoa sekin, että en itse missään tapauksessa elä sellaisessa harhakuvitelmassa, että olisin jonkinlainen normijannu. Niinpä jos tietäisin, että nainen olisi lapsipuuhastelussakin ollut niin tajuaisin hänen olleen sängyssä jonkun pertin kanssa.
vlad kirjoitti:Pienenä varmennuksena vaikka ei suoranaisesti ketjun aiheeseen liitykään.
Olettakaamme, että sinulla on naisystävä ja teille tulee lapsi tai teette lapsen niin kuinka käyttäydyt tässä tilanteessa, vai oletko niin ehdoton, että jos nainen ottaa puheeksi lapsen hankinnan niin siinä vaiheessa Ted Raikas vaihtaa kortteeria?
Toivottavasti ei ole liian henk.koht. utelu.
vlad.
Blackie kirjoitti:En ainakaan ketään Saksan ns. naisten futismaajoukkueen pelaajaa. Se maalivahtikin näyttää joltain miespuoliselta homolta. Ja kukas tämä maailman paras hyökkääjä olikaan niillä? Niin maskulineen, kasvaako parta?
scholl kirjoitti:Heidi Klumin polkaisemattomuuteen on kaksi erittäin hyvää syytä: Flavio Briatore ja ....
koo kirjoitti:Jumanskekkulis, noinhan sen täytyy mennä. Ensin on todellakin oltava jonkun pertin kaa ”silleen” ennen kuin voi lapsipuuhastella. Kyllä nyt normijannuja ketuttaa kun eivät ole tuota tienneet.
Hih, intoa piukassa ovat polkeneet vaikka parasta ennen päiväys onkin jo mennyt "umpeen".
Terveisin koo
kuutti kirjoitti:- Evangeline Lilly
Ei ole. Ihan asiallinen kysymys.vlad kirjoitti:Toivottavasti ei ole liian henk.koht. utelu.
JuVii kirjoitti:- Tapolaa
- Tanssii tähtien kanssa -ohjelman wanhaa akkaa (Elstelä?)
- Tarja Halonen
- Arja Alhoa
- Anita Hirvosta
- Hermusen mainitsin aiemmin
- Whoopi Goldbergiä
- Ketjutonta polkupyörää
- Tulpatonta mopoa